Camping Municipal de la Plage Neuvic ***

7,3

4 reviews over Camping Municipal de la Plage Neuvic in het Nederlands

wat heb je aan

g. berkvens, 18-8-2008

een camping die aan een meer ligt, waar zwemmen verboden is doordat het vol blauwalg zit! En we hoorden dat dit niet de eerste keer was.

We zijn dan ook vertrokken naar de Mialaret, een stukje duurder maar wel lekker zwemmen en veel activiteiten voor onze kinderen.

Gereisd familie in juli 2008

Monique en Dennis, 18-6-2008

Simpele camping. Sinds 2007 aangepast sanitair en constant een beheerder op de camping aanwezig. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Gereisd anders in juni 2008

Wouter, 4-8-2006

Een rustige camping, deels met plaatsen direct aan het meer. Vooral voor wat oudere kinderen was dat meer aantrekkelijk (surfplank, speedbootjes, vissen, waterfietsen, zwemmen). We waren er overigens al wel enkele jaren geleden.
Gereisd familie in augustus 2002

Dick en Jet, 4-6-2006

Het is een eenvoudige camping, waar sinds een paar jaar beginnende annimatie is. ( Volleybal op het strand, wandelingen, minigolf )Je moet er niet te veel van verwachten. geen disco, geen campwinkel,( 's ochtends komt wel de bakker op de camping ) geen zwembad, ligt wel direct aan het meer.

Rustige camping zowel dag als nacht.

Plaatsen zijn verschillend in grootte en liging. Sanitair is netjes maar niet meer dan dat.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Plage Neuvic in Neuvic (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Plage Neuvic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de la Plage Neuvic scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.