Camping Le Vieux Port

Camping Le Vieux Port

1 review over Camping Le Vieux Port in het Nederlands

Helemaal enthousiast!

Inge Boerdijk, 13-11-2009

Een camping met een kwart van de plekken aan de Dordogne, waar je ook heerlij in kon zwemmen. De plekken (niet afgescheiden door iets) waren bijna allemaal onder de bomen, erg lekker in de warme zomer!

Sanitair was niet heel nieuw, maar wel netjes schoon. Misschien wel een beetje weinig voor het geval de camping vol staat.

Monceaux zelf zijn we niet ingeweest, wel veel in Argentat, grote plaats, waar je ook een paar goede supermarkten had.

Omgeving van de camping was echt super! We hebben een kanotocht gemaakt, paar dorpjes bekeken, een paar leuke fiets- en wandeltochten (met verschillende watervallen) gemaakt en barrages bezocht.

We werden door de eigenaresse van de camping heel vriendelijk ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Vieux Port in Monceaux-sur-Dordogne (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Vieux Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Vieux Port scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.