8,7

Uitstekend

22 reviews over Camping La Nozilliere in het Nederlands

Enorm genoten in het groene hart van Frankrijk

Linda en Dimitri, 20-8-2017

Camping La Nozillière is werkelijk prachtig gelegen middenin een weelderig groen natuurpark in de Limosin, de Haute Vienne vlak tegen de Dordogne aan. Wij verbleven met zijn tweetjes in de schattige gîte die op het terrein staat. Een lief en gezellig Frans plattelandshuisje, alsof je zo een oude Franse film binnenstapt.

Inge en Lars en hun 3 kinderen zijn enorm gastvrij en aardig en zorgen ervoor dat je aan niets ontbreekt. Het terrein is groot en groen en de omgeving zeer veelzijdig om je met gemak weken te kunnen vermaken. De rust en ruimte zijn ons goed bevallen. Je kunt snacks, drinken en ijsjes bestellen en er is iedere avond een 'thema' qua diner: BBQ, pizza, frites of table d'hotes bijvoorbeeld.

Het is de ideale plek voor rustzoekers en/of gezinnen met kinderen. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Absolute aanrader! XL-tent was in 1 woord geweldig

Verwachtingen ruimschoots overtroffen, 17-8-2017

De XL-tent overtrof alle verwachting. De grootte ervan, de mooie en complete inrichting, de heerlijke bedden (!) en het bedlinnen. Ongelofelijk hoe groot de plekken waren waarop de tent stond. Het sanitair was heel netjes, bewonderenswaardig hoe schoon het gehouden werd en de verse (stok)broden 's ochtends heerlijk. Onze dochter (4) vond het stapelbed te gek. Mijn man was fan van het dagelijkse kampvuur, dat soms al vroeg op de avond werd aangestoken zodat de kinderen er ook bij konden zijn. De camping was supergroen. Met de speeltuin, de grote 'holle' dennenboom als tent en het zwembad kun je je prima vermaken. Om te winkelen zijn we naar de stad Limoges geweest en naar Brantom, mooie plekken. Op zondagochtend is er een grote markt in Panazon. Alles is ongeveer op 1 uur rijden afstand. De omgeving is zo ontzettend mooi. Alles is groen met flinke heuvels en heel veel leuke 'rally-weggetjes'. Inge en Lars waren super gastvrij en eigenlijk altijd beschikbaar.
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk landelijk

Sloekies, 12-8-2017

Gastvrij en persoonlijke 'touch' in een prachtige omgeving.

Niets is teveel gevraagd voor de campingeigenaars.

Vergezichten vanaf je standplaats om bij weg te dromen.

Voor kinderen tot 11-13 jaar is deze camping prima; zeker als je van het natuur-beleven houdt.

Gereisd familie in juli 2017

Super leuke camping met kinderen!

Fallon Cornelisse - Tacq, 2-8-2017

Wat een prachtige en leuke camping! We hadden een safaritent XL geboekt en die was geweldig op een super mooie enorm grote plek! Lars en Inge doen er alles aan om het naar je zin te maken. Je kan een avond in de week aanschuiven aan tafel en dat is echt een aanrader, heel gezellig. Kinderen kunnen heerlijk spelen en het zwembad is ook leuk, niet groot maar prima. Het sanitair is keurig schoon alleen wat gedateerd. Kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd familie in juli 2017

Opzoek naar natuur, Ontspanning en vermaak kids?

Ellen, 29-7-2017

We hebben een safaritent xl gehuurd in de periode 8-22 juli. Bij aankomst werden we direct welkom ontvangen door de eigenaren en de familie. De safaritent was van alle gemakken voorzien en heel ruim opgezet qua plek met voldoende schaduw en ook zon☀️. Er is een zwembadje waar de kids elke dag zich heerlijk vermaakt hebben, samen met de kids van de eigenaren. Het sanitair is goed. Heerlijke warme douches en schone wc's. Ook kan je heerlijke pizza's eten en snacks afhalen. Ook wordt er elke dag vers brood geleverd😊. We hebben het heerlijk gehad! Zulke leuke, vriendelijke en gastvrije eigenaren! Een aanrader voor mensen met kinderen die van natuur houden en de ongedwongen sfeer😊
Gereisd familie in januari 2017

Super camping

Fam. Stöver, 19-7-2017

Heerlijk rustige camping. Zeer kindvriendelijk en zeer ruime plekken. Er worden heerlijke avonden georganiseerd zoals bbqavond of kampvuur met marshmallows voor de kids. Heerlijke zelfgemaakte pizza (vooral de Diavolo ;-) ). Top eigenaren die veel over de omgeving kunnen vertellen. Er is heerlijk te wandelen en er zijn mooie bezienswaardigheden. Ook de vele zwemmeertjes zijn aan te raden.

Geweldig

Elena, 12-7-2017

Hele toffe camping, heel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Fijne sfeer met hele leuke nieuwe eigenaren. Ook de faciliteiten zijn uitstekend, het zwembad is altijd schoon, evenals het sanitair en ze maken heerlijke huisgemaakte pizza's. Zeker voor herhaling vatbaar, en ik zou deze camping aan iedereen aanraden!
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Heerlijk!

fam. Broeckman, 6-9-2016

Hele fijne, gezellige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Je voelt je er thuis. Zeer ruime plekken met schaduw. Kinderen kunnen veilig rondlopen en spelen. In de omgeving twee leuke zwemmeertjes. Vanaf de camping kun je volop wandelen.

mooie, leuke gezinscamping

elisa_1, 5-9-2016

Het enigste nadeel: geen verwarmd zwembad. Dochters konden niet in het koude water blijven.
Gereisd familie in augustus 2016

Grote plaatsen en gemoedelijke sfeer

Familie Timmermans, 19-8-2016

Kleinschalige camping met zeer grote plaatsen. Er heerst een gemoedelijke sfeer. Schoon sanitair, speelfaciliteiten voor kleine kinderen en een zwembad. In de mooie omgeving is genoeg te doen (o.a. Lac de St.Estephe, Limoges, Brantome, markten, golfen, vissen). De table d'hote (1 keer in de week) is een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Nozilliere in Milhaguet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Nozilliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Nozilliere scoort een 8.66 uit 10 op basis van 22 reviews.