Vakantiehuis Gite de Lauriere

Vakantiehuis Gite de Lauriere
Gite de Lauriere

1 review over Vakantiehuis Gite de Lauriere in het Nederlands

Heerlijk verblijf in deze gite gehad!

Susan, 19-5-2013

We hebben een paar hele fijne dagen gehad in 'Les Volets Blancs' in Lauriere, een fijn appartement op de eerste verdieping van een oude woning. Onze hond was meer dan welkom en heeft lekker met het hondje van de eigenaars Chris en Sue gespeeld. Een grote plus van deze gite vond ik de omheinde tuin, kind- en hond-vriendelijk afgesloten. De gite is landelijk gelegen, goed ingericht en schoon. Voor 2 personen en een hond ruim voldoende. De tuin is gemeenschappelijk met de eigenaars, daardoor konden we met vragen altijd bij ze terecht, zonder inbreuk op privacy te voelen.
Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite de Lauriere in Laurière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite de Lauriere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gite de Lauriere scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.