9,6

Uitstekend

Zoover award

112 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze in het Nederlands

Top vakantie samen met onze leonberger Lulu.

Pieter van de Mosselaar, 7-7-2017

Wij hebben twee jaar op rij drie weken op deze camping doorgebracht in de blokhut. Die was van alle gemakken voorzien, de bijbehorende privé badkamer was ook super! In de omgeving is veel te doen als je van wandelen/zwemmen en dorpjes bezoeken houdt. Op de camping konden de honden ook loslopen. Vanaf de camping kun je rechtstreeks de bossen verkennen, echt heerlijk, leuk beekje en meertje aanwezig voor verkoeling voor de hond en de eigenaar. Het is een kleinschalig opgezette camping met alle faciliteiten aanwezig. Tamira en Marco zijn de eigenaren van de camping zeer prettige personen en professioneel. Als er iets is wordt het meteen opgelost ook prettig als je vakantie hebt. We hebben ons prima vermaakt samen met onze leonberger Lulu. Echt een aanrader als je met de houd op vakantie gaat!
Gereisd met partner in juni 2017

Een heerlijke camping

Nick en Lodewien, 18-6-2017

Een prima camping om met de hond(en) naar toe te gaan. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en aardig. Om de zoveel dagen wordt de mogelijkheid geboden om een gezamenlijke wandeling te doen met de honden, echt de moeite waard. En om de zoveel dagen staat de BBQ klaar om je eigen vlees op te roosteren, met heerlijke drankjes aan de gezellige stamtafel. Oh, en de omgeving is ook prachtig. Meertjes voor de hond, zwembad voor de baasjes. Brood ligt elke ochtend klaar. Het zijn twee lieve enthousiaste mensen. Wat wil je nog meer?
Gereisd met partner in juni 2017

top voor hond en baas

Antoinette en Rene, 30-1-2017

Echt een aanrader wanneer je met je hond(en) op vakantie wil.

Hier voel je je echt welkom.

Niets is de eigenaren teveel.

Gastvrije ontvangst en leuk gezellig terras.

Ook zijn er petanqeu banen en wordt er regelmatig een wandeling door de schitterende omgeving georganiseerd. Verder voor de baasjes een zwembad en voor de honden een beek om af te koelen.Ook is er bij iedere tent een voerton om je droog voeding in te bewaren

Wij hebben alweer geboekt voor 2017

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk ontspannen met gezellige mensen

Jon en gerry, 8-1-2017

Veel ruimte en gezelligheid voor hond en mens
Gereisd met partner in juli 2016

de hondencamping waar ik blij van wordt.

kluvers, 23-8-2016

Alles ziet er super goed uit,

Alleen nog een wasmachine en een waslijn en dan is het perfect.

Gereisd met partner in juli 2016

Voor de 4e keer wederom fantastisch!

Johan Kok, 10-8-2016

Super camping waar de honden fantastisch kunnen rennen,spelen en ravotten maar waar het voor de baasjes ook erg goed toeven is door de gastvrije en gezellige Marco en Tamira! Als je van rust en natuur houd is het een echte aanrader maar het is ook altijd erg gezellig op het terras. Marco en Tamira doen meer dan nodig is om je een leuke vakantie te bezorgen. Buiten de camping kan je ook lange of korte wandelingen maken door de schitterende natuur en leuke stadjes en marktjes zijn er ook genoeg in de omgeving. Wij zijn net terug van onze 4e vakantie op la-soupeze maar dit is zeker niet de laatste!
Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige camping waar je hond meer dan welkom is.

Tony Martens, 8-8-2016

Als je graag met je hond op vakantie gaat is dit de ideale plek. Overal mag de hond los, eventuele problemen met andere honden hebben wij niet ervaren, dit lost zichzelf meestal we op.

Mooie camping met ruime plaatsen, compleet ingerichte blokhut waar wij in verbleven met eigen, schoon en goed, sanitair in het toiletgebouw. Enthousiaste eigenaren waarbij je je meteen op je gemak voelt.

Grote enorme omheinde speelweide voor de honden, gezellig terras voor de eigenaren. Geen kinderen onder 16 jaar op de camping zodat je niet constant op je hond hoeft te letten. Mooie omgeving waar je lekker lang kunt wandelen door bossen en langs akkers met overal beekjes en meertjes waar de hond heerlijk in kan zwemmen.

Super!

Sanne, 25-7-2016

Wij hebben een week op deze camping doorgebracht in de blokhut. Die was van alle gemakken voorzien, de bijbehorende prive badkamer was ook super! In de omgeving is veel te doen als je van wandelen/zwemmen en dorpjes bezoeken houd. OP de camping zijn ook mooie wandel gelegenden op de daarvoor omheinde wandel paden.

fantastisch

p van der hoeven, 24-7-2016

Geweldige camping voor mensen met honden, aardige gastvrije eigenaars en een gezellige bar
Gereisd alleenreizend in september 2015

100%Fantastische

Rinus Tijsen, 18-7-2016

Wij vinden het een hele gezellige camping we hebben weer heel erg genoten en onze honden ook een dikke 10+
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hondencamping La Soupèze in Dournazac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hondencamping La Soupèze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hondencamping La Soupèze scoort een 9.58 uit 10 op basis van 113 reviews.