Vakantiepark La Bastide ****

Heerlijke week gehad!

Christel, 1-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke week gehad bij La Bastide. We zaten in een ruime, goed verzorgde gîte. Voor en achter een heerlijk terras. Hoewel er voor onze kinderen (12 en 14 jr.) geen leeftijdsgenoten waren hebben ze zich geweldig vermaakt!

Eugèn en Patricia hebben er alles aan gedaan het de gasten naar hun zin te maken. De kinderen hebben in de omgeving heerlijk gewaterskied (teleski) en gekanood.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heel leuk

Hans Stolk, 12-7-2017
  • Onderkomen10

Voor de 2e keer een vakantie op la Bastide doorgebracht (in combinatie met het huis in de Auvergne) en weer hel goed bevallen. La Bastide is een heerlijke plek om te verblijven. De appartementen zijn goed ingericht en sfeervol en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gastvrijheid en dienstverlening lijkt hen in het bloed zitten. Omgeving leent zich voor uitstapjes en wandelingen. We gaan zeker nog es terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Mei vakantie 2017 - weekje rust en genieten

Familie Müller, 16-5-2017
  • Onderkomen10

Een prachtige week, genoten van accommodatie en omgeving. Lekker gegeten en vooral uitgerust. Met onze hond mooie wandelingen gemaakt. Een dagje uitgetrokken voor 'Collonges la rouge' en 'Brive' te bezoeken. Nog naar de markt van 'Saint Yrieix la perche', en 'n middag zelfs een duik in het nieuwe zwembad genomen.....wat is jullie nieuwe zwembad mooi geworden!.

De eigenaren waren weer druk in de weer om de laatste puntjes op de "I" te zetten voor het komend seizoen.

Maar hadden ook zeker tijd voor hun huidige gasten.

Patricia, Eugen en hun meisjes we wensen jullie een super mooie zomer toe.

Wij komen graag nog een keertje bij jullie aan.

Gereisd met partner in mei 2017

Weer een super mooie nazomerse week...met hond

Familie. Heijnen, 24-4-2017
  • Onderkomen10

Onze laatste week vakantie van dit jaar, we kozen voor La Bastille in Coussac Bonneval.

Wat een prachtige week volop zon wat werden we weer getrakteerd , wat hebben we genoten!

Praticia en Engen (de eigenaren) beide even hardwerkend en vriendelijk. Wat een hartelijk welkom. Ons huisje gepoetst en bedden gemaakt, een gevoel van thuiskomen. Internet/WiFi werkte ook tijdens ons verblijf. Onze aankomst maaltijd was ook weer smullen.

Ons hoor je niet klagen, zo'n mooie plek. Echt rust om je heen, in de avonduren de uil die je hoort en verder niets.

Wil je wat meer vertier dan moet je auto even gebruiken om het vertier op te zoeken. Onze trouwe viervoeter voelde zich ook meteen thuis. En heeft genoten van de wandelingen die we maakte en het beekje waar zij in kon gaan afkoelen.

De week vloog voorbij, jammer want we hadden het weer erg naar onze zin. Maar wij komen zeker terug!! Hoop dat we dan ook kunnen genieten van het vernieuwde zwembad, zwembad plan gezien en dat zag er super uit.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke vakantie

Fam Lantinga, 25-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Op aanraden van vrienden verbleven we deze 2 weken op La-Bastide. De site en het contact vooraf maakte ons al enthousiast en vol verwachting zijn we dan in september afgereisd naar het pittoreske Coussac Bonneval. Wat hébben wij en ons 2 jarig zoontje genoten deze nazomer periode. Met recht nog zomer, want op een enkele herfstdag na (waarbij de haard heerlijk mocht branden!) hebben we hele mooie, warme en zonnige dagen gehad. Genoten van het zwembad (wat volgend jaar vernieuwd is) en met stenen en zand in de beek gespeeld. Ook staat er een heel mooi speelhuisje met zandbak en schommel, waar we ook vaak te vinden waren. Er zijn 2 dorpjes op 15 minuten afstand met de auto voor de nodige boodschappen, restaurantje of een gezellige markt. Voor de grotere steden als Brive, Pèrigueux of Limoges moet je rekening houden met 3 tot 5 kwartier rijden.

Patricia en Eugène zijn erg gastvrij, werken hard maar staan altijd voor je klaar.

Ze hadden een lekkere welkoms maaltijd voor ons bereid en een even zo lekker ontbijt.

Wij hebben hier een hele fijne vakantie gevierd!

Onze kleine kletsmajoor zal deze vakantie ook niet snel vergeten, hij riep de hele vakantie "bonjour!" wanneer hij wakker werd en "au revoir" wanneer hij een winkel uitstapte.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Heerlijke week op La Bastide!

Fam. Wieman- van de Peppel, 1-9-2016
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke week op La Bastide. We zaten in het huisje Bretagne (2 volwassenen en kind van 9 jaar) met een prive terras in het groen. De hele dag heb je voor of achter zon en/of schaduw. Het huisje is van alle gemakken voorzien. De table d'hotes zijn zeer goed en gezellig. Er is een zwembad waar je heerlijk kan afkoelen en zitten. In de omgeving is veel te doen en te zien, een week is eigenlijk te kort :-). De gastvrijheid van Patricia en Eugene maakt het helemaal af. Echt een aanrader dus!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Enorm genoten op een fantastische plek!

fam. Giebelen, 28-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Net terug van een heerlijke vakantie bij La Bastide. De temperatuur liep op tot wel 35 graden, maar het koelde 's avonds lekker af. Wij verbleven in het huisje Normandië, zeer sfeervol en van alle gemakken voorzien, inclusief Wi-Fi en Nederlandse tv-zenders, wat toch wel belangrijk is voor onze kinderen van 14 en 16.

Ook de omgeving is supermooi, we hebben dit mogen ervaren door een dagje erop uit te gaan met de Citroën 2cv van La Bastide. Echt een aanrader.

Als je wil kan je gebruik maken van tables d'hôtes, vooral de barbecue viel in de smaak.

Mede door de gastvrijheid van Patricia en Eugèn hebben wij een topvakantie gehad. Dus, als je van kleinschaligheid houdt en niet van enorme massadrukte, dan is La Bastide zeer geschikt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super!

Ramonda en Pleun, 15-8-2016
  • Onderkomen9

Begin augustus een week in een safaritent gezeten. Wat een prachtige plek is La Bastide! De gites en de tenten zijn smaakvol ingericht en de eigenaren supergastvrij.

De tent heeft een hele gave buitenkeuken, die we nauwelijks gebruikt hebben omdat de table d'hotes te lekker en gezellig was! La Bastide ligt aan een beekje, waar jong en oud spannende avonturen kunnen beleven en kreeftjes kunnen vangen. Aanrader is de kinder rondleiding in het Kasteel van de familie Bonneval, in het nederlands ook nog s. En.... maak vooral een rit in de 2CV van La Bastide, een franser gevoel ga je niet krijgen!!

Al met al dus een super sfeervolle vakantiebestemming, zeker een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische vakantie!

H. Meijer, 14-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de derde jaar hebben wij het prachtige grote huis Provence gehuurd, deze keer ruim 2 weken en wat hebben we weer een fantastische vakantie gehad.

Tijdens de eerste week vielen er helaas veel regenbuien, maar wij hebben toen heerlijk vertoefd in de gezellige en grote woonkamer met de mooie openhaard.

Gelukkig werd het de 2e week prachtig zomer weer en hebben we heel gezellig aan de voorzijde op het ‘pleintje” gezeten aan de grote picknicktafel, waar alle kinderen leuk met elkaar aan het voetballen, knutselen of k’nexen waren.

En ’s avonds, toen onze zoon op bed lag, hebben wij heerlijk in de achtertuin aan de grote tafel met nieuwe stoelen genoten van een wijntje en het schitterende uitzicht op de Limousin koeien en het kasteel.

La Bastide is een heel gezellig, kindvriendelijk en kleinschalig vakantiegebeuren met mooie authentieke gites.

Het lig in een mooie omgeving; niet alleen zijn er leuke dorpjes of stadjes te bezoeken, maar je kan er ook heel goed wandelen, hetgeen wij ook veel hebben gedaan met onze honden, die ook welkom zijn op la Bastide

De eigenaren Patricia en Eugen zijn ontzettend gastvrij en hartelijk, ze staan altijd klaar mocht er iets zijn. Tijdens het verblijf koken zijn ook een aantal keer en dat is niet alleen erg lekker, maar vooral ook erg gezellig, omdat je zo makkelijk kennis maakt met de andere gasten.

Eugen heeft net een nieuw prachtig houten speelhuis voor de kinderen gemaakt en daar waren ze dan ook heel vaak te vinden. Maar ook van het kleine en grote zwembad werd met het warme weer flink gebruik gemaakt. En volgend jaar komt er een nog groter ingegraven zwembad, dus dat wordt dan helemaal een zwemfeest!

Wij zeggen , La Bastide, tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fijne plek voor vakantie met jonge kinderen

fam. van der Wedden, 9-6-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De Gites zien er idylisch uit. Authentieke Boeren huisjes die keurig opgeknapt zijn en tezamen een klein dorpje vormen met uitzicht op de heuvels, een paar koeien en het kasteel van Coussac-Bonneval. Ondanks de vele regen een prima vakantie gehad, niet in de laatste plaats vanwege de openhaard, die warmte en sfeer bracht. De eigenaren, Patricia en Eugene, zijn fijne mensen. Gastvrijer tref je ze niet. Zeer geschikt om met jonge kinderen te verblijven, zeker als er veel speelkameraadjes zijn. Genoeg te doen in de landelijke omgeving. Tip: ga bij de paarden kijken in Pompadour, onze dochter van drie vond het geweldig.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark La Bastide in Coussac Bonneval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark La Bastide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark La Bastide scoort een 9.14 uit 10 op basis van 55 reviews.