Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse) ***

Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse)
Parc Port Couzages (Lac du Causse)
8,7

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,9

39 reviews over Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse) in het Nederlands

Thuis zijn op vakantie in MaisOnze (HUISJE 11)

Fam Benner : Huisje 11, 4-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Alles wat je thuis hebt is hier aanwezig.

Het huisje is meer dan compleet en van alle gemakken voorzien. Groot terras waar je heerlijk kunt BBQ-en en lekker kan genieten.

Met kleine kinderen is het ideaal dat er gelegenheid is om te wassen en te drogen.

Het fijne (stuw)meer voor het park is heerlijk om even af te kunnen koelen bij hoge temperaturen.

De omgeving is mooi om leuke dingen te doen met het gezin.

Wij vonden het een heerlijke vakantie en dit zal niet de laatste keer zijn in dit huisje.

Complimenten aan de verhuurders!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Als een God in Frankrijk

Patrick Bock, 1-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Review betreft huisje 11...

Van alle vakanties die ik heb gedaan is dit de meest onbezorgde vakantie die ik heb gehad. Dit heeft alles te maken met de heerlijk rustige, natuurrijke locatie, maar ook zeker met de geweldig smaakvolle inrichting van dit "huisje". Alles wat je thuis hebt is er, van vaatwasser tot aan een Nespresso. Bij aankomst hoef je niet gelijk boodschappen te doen, daar er levensmiddeltjes staan voor de eerste avond. Zelfs speciaalbier is in de koelkast te vinden. Naast het huisje staat een schuur waar de wasmachine en droger instaan (ideaal met kleine kids) en een mooie barbeque. Op het 2e terras (!!!) een mooie loungebank met kussens en lange picknicktafel. Parasols in overvloed.

Ik kan door blijven gaan, maar punt wat ik wil maken is dat alles aanwezig is en dat luxe hier de boventoon voert. Enige wat je zelf moet doen is genieten...en dat kan hier!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Huisje nr 7

Jacqueline Hulst, 12-12-2016
  • Onderkomen9

Dit huisje, huisje nr 7 was echt super!! Het huisje was zeer schoon, goede tv met heel veel zenders, veel dvd's om te kijken, gezelschapsspellen en als klap op de vuurpijl ook nog eens een wasmachine. Erg handig met kinderen!!. Wat ik ook erg fijn vond dat er een echt een fornuis stond ipv alleen een kookplaat.

Mooie ligging, vlakbij het meer, en veel ruimte om het huisje heen voor de kinderen. Leuke omgeving en er zijn veel leuke marktjes. Je kunt er ook heerlijk wandelen. Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk

hannelore förster, 12-12-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij waren in het huisje nr. 7.

Heel mooi gelegen met een vrij en prachtig uitzicht op het

Lac du Chausse.

Wat een gezellig ingericht huisje met alles erop en eraan.

Zelfs films en veel spelletjes waren er.

De TV had heel veel zenders wat heel prettig was.

De bedden waren goed en de dekbedden waren schoon.

Men had heerlijke stoelen op het terras en er was alles aanwezig voor

Een heerlijke vakantie.

Veel gewandeld om het meer, mooi weer gehad.

Leuk park.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Vakantiehuisje 7

A Stoffer, 11-12-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke omgeving aan een prachtig meer. Het huisje ligt mooi aan de onderzijde van het park, vlakbij het meer. Naast het huisje een grote weide dus veel privacy. Onze kinderen hebben heerlijk aan een touw boven het meer gezwaaid en ook het strand aan de overzijde is mooi. In het huisje was meer dan alles aanwezig, prima douche, schone kamers, leuk uitzicht over het meer.

In de omgeving veel leuke dorpjes. Superleuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vakantiehuis nummer 11

Franz Brünner, 12-11-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig huisje compleet gerenoveerd van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, oven, WiFi alle ned.tv zenders en ga zo maar door. Huisje bij aankomst goed schoon en alles goed onderhouden. Mooie omgeving rustig en mooie golfbanen in de buurt. Eigenaar heeft alleen maar kwaliteit apparatuur en meubels in het gedaan. In een woord top huisje om te huren.
Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer compleet vakantiehuis nr. 20 voor 4 personen

Beppie en Koos Kool, 27-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtig gelegen aan Lac du Causse. Sfeervol vakantiehuis, waaraan niets ontbrak. Bovendien centraal gelegen t.a.v. te bezoeken sfeervolle dorpen als Les Eyzie, Sarlat, Terrasson, Turenne, Collonges la Rouge, Perigueux, enz.
Gereisd met partner in september 2016

fantastische vakantie !

Jack & Jacquelline, 22-8-2016
  • Onderkomen10

zijn net terug van een fantastische vakantie met schitterend weer en cullinair genot bij Mark van de camping "La Magaudie".

2 weken verbleven we in huisje 11 , dit was zeer luxe ingericht en met alle gemakken voorzien , zelfs wifi en alle nederlandse tv zenders !

ook het grote terras met loungebank en picknicktafels gewoon geweldig !

het was voor ons de 7e keer dat we op dit park in verschillende huisjes onze vakantie doorbrachten en als we weer terug komen wordt het gegarandeerd huisje 11 ;-)

Gereisd met partner in augustus 2016

Vakantiehuis nummer 7

Carolina, 15-8-2016
  • Onderkomen5

Wij verbleven in huisje 7. Het uitzicht vanaf het terras is geheel vrij en dat is prettig. Je moet er rekening mee houden dat de huisjes zeer dicht op elkaar staan. We werden vriendelijk ontvangen door Marc, die op bestelling heerlijk brood leverd in de ochtend. Het huisje was helaas niet schoon en de tweepersoonskamer is echt heel klein en erg benauwd. Het matras had vieze vlekken en twee dekbedden hadden bloedvlekken en urinevlekken. Verder lagen er onder het bed vieze tissues. In de slaapkamertjes ligt veel stof. in de badkamer hing een enorme urinelucht en het dochgordijn stonk verschrikkelijk. Wij hebben eerst alles grondig schoon moeten maken, helaas kregen we de urinelucht niet weg. Gelukkig was het prachtig weer en hoefden we niet in het huisje te vertoeven. Douchen hebben we bij familie gedaan die elders verbleven. Ons inziens heeft dit huisje een flinke frisse opknapbeurt nodig en dienen er wat attributen vervangen te worden, zowel de parasol als het wasrekje hangen met plakband aan elkaar. Voor de kinderen is er veel leesvoer en speelgoed aanwezig, dat is fijn. Eten op de camping bij beheerder Marc is een aanrader, als je van camperen houdt is dat ook een prachtige plek om de tent op te zetten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer mooi en compleet

Wendy, 14-8-2016
  • Onderkomen10

We hebben hier in huisje 11 gezeten.

Het huisje staat op een zeer mooie plek met een mooi uitzicht. Dicht bij het meer en strandje van het meer is na een aardige wandeling goed te bereiken.

Is zeer compleet ingericht en het is goed te zien dat de inrichting vorig jaar helemaal vernieuwd is. Super handig dat er een wasmachine en wasdroger in het naast gelegen schuurtje aanwezig is.

We hebben genoten van het terras naast het huis op de aanwezige loungeset en eettafel, en het is ideaal dat er goede parasols aanwezig waren waardoor je heerlijk in de schaduw kon vertoeven.

Aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse) in Chasteaux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Port Couzages (Lac du Causse) scoort een 8.69 uit 10 op basis van 39 reviews.