Camping Lallé **

Lallé
8,9

57 reviews over Camping Lallé in het Nederlands

Een heerlijke, relaxte camping!

Fam. van Dijk, 3-9-2017

Wij hebben afg. augustus met onze vier kinderen, 4, 7, 8, en 10 jaar oud, 3 weken op camping Lallé gestaan. Hanny bakt elke ochtend zelf verse broodjes, Jos is beroemd om zijn heerlijke kip van het spit en Dave zorgt er iedere dag voor dat het zwembad en het sanitair mooi schoon zijn! De camping is niet te groot, heeft mooie plekken en een echt sprookjesbos en er is genoeg ruimte voor de kinderen om heerlijk te spelen! Er heerst een fijne ontspannen sfeer, niets hoeft...... maar als je wilt, is er voldoende mogelijkheid om activiteiten te organiseren . Het restaurantje, 'la tête d'ail', voorziet in goed eten, voor een prima prijs! Als Rien er is, ben je verzekerd van een gezellige muzikale avond voor jong en oud, met verrassende zangers! In de omgeving liggen meerdere leuke meertjes waar je prima kunt vertoeven en waar je bijv. kunt klimmen, waterfietsen, zeilen, kanoën etc! We hebben een heerlijke vakantie gehad!
Dave, Hanny, Jos, Mede-eigenaar, 12-10-2017
Wat een mooie uitgebreide review. Heel erg bedankt daarvoor en we hopen jullie in de toekomst weer op Lalle te mogen begroeten.

Sfeervolle en gemoedelijke camping

Kevin en Chantal, 23-8-2017

Super sfeer. Mooie camping terrein met leuke indeling van de plaatsen.
Jos & Hanny, Mede-eigenaar, 12-10-2017
Heel er bedankt voor jullie reactie/feedback en hopelijk tot ziens!

Heerlijke camping

M. de Korte, 14-8-2017

De camping is heel verzorgd, mooi aangelegd en de plaatsen zijn ruim. Het sanitair is wat gedateerd maar erg schoon. Er is een speelveld met wat speeltoestellen, een lief sprookjesbos, een zwembad voor een verfrissende duik en een goed, betaalbaar restaurant. Er is af en toe wat te doen voor kinderen en volwassenen. Dus niet de hele dag animatie maar precies goed. De eigenaren zijn heel zorgzaam en attent en hebben echt hart voor de gasten. Het enige wat we een beetje jammer vonden, was dat er bijna alleen maar Nederlanders stonden. Maar dat is ook wel begrijpelijk met zulke vriendelijke Nederlandse eigenaren! In de omgeving is genoeg te doen (zwemmeertje, grotten, kastelen) en in het naburige stadje Egletons is alles aanwezig.
Hanny, Jos en Dave, Mede-eigenaar, 17-8-2017
Heel erg bedankt voor de uitgebreide reactie. Dank voor de feedback en fijn dat jullie er waren!

Leuke gezellige kleine camping

Norbert en Heidy, 11-8-2017

wij zijn er nu 3 keer geweest, en het is nog steeds erg gezellig. met onze 2 dochters 10 en 13 jaar oud. die vinden het ook een een leuke camping. Hanny zorgt voor heerlijke broodjes s'morgens, en je kunt er ook heerlijk eten in het restaurant. en de zondag niet te vergeten,dan hebben ze heerlijke kippen aan het spit verzorgt door Jos. wij vinden het echt een geweldige camping waar je lekker tot rust komt. zwembad is er ook en een heel leuk sprookjesbos.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Jos, Hanny en Dave, Mede-eigenaar, 13-8-2017
Heel erg bedankt voor jullie reactie. Dat stellen we erg op prijs. Fijn dat jullie er waren en hopelijk tot de volgende (4e) keer!

Leuke gezellige camping

Wilt & Hanneke, 6-8-2017

Niet al te grote camping, prima ligging en een gezellige sfeer. Alles is schoon en netjes. Hanny zorgt dagelijks voor een

lekkere maaltijd...ook voor de vegetariërs onder ons. Verder kan je hier heerlijk wandelen en fietsen (wel behoorlijk wat klimmetjes) kan de camping echt aanraden.

Jos, Hanny en Dave, Mede-eigenaar, 8-8-2017
Heel erg bedankt voor jullie reactie. Fijn dat jullie er waren en hopelijk tot ziens!

Ruime, gezellige camping met betrokken eigenaren.

Marco en Hanny de Zeeuw, 21-7-2017

De camping biedt ruime plaatsen. Elke dag kan je heerlijk eten in het restaurant of buiten onder de luifel. Fijn dat er een zwembad is. Er is een prima sfeer. We hebben geen negatieve dingen te melden.
Hanny, Jos & Dave, Mede-eigenaar, 24-7-2017
Heel erg bedankt voor de feedback. Leuk dat jullie er waren en hopelijk tot ziens!

Ontspannen

Andrea Dobbe, 14-7-2017

De relaxtheid, fijne zwembadje. De kleinschaligheid en de hartelijke ontvangst

was een beetje thuiskomen. Hanny kookt elke dag een eenvoudig lekker maal, 's ochtends is er heerlijk brood en op zondag gegrilde kippetjes. Prima camping om een weekje bij te komen.

Hanny, Jos en Dave, Mede-eigenaar, 24-7-2017
Hartelijk dank Andrea, jullie reactie stellen we erg op prijs!

Ze zijn nog niet van ons af!

Ton Rozendaal, 11-7-2017

We hadden deze camping uitgezocht uit het boekje met charmecampings van de touroperator. Het was onze eerste camping van 4 die we hadden uitgezocht voor onze 3-weekse "rondreis" door Frankrijk. En het was meteen een succes! Direct na aankomst maakten we kennis met eigenaar Jos en werden we voorgesteld aan zijn vrouw Hanny en zoon Dave. Ook kregen we mee dat er niet werd gedaan aan achternamen, alleen onze voornamen werden genoteerd om die voor de rest van het verblijf te gebruiken. En afrekenen? Dat doen we wel aan het eind van de rit. Gemoedelijk en gemakkelijk. En dat is precies waar deze camping en campingeigenaren voor staan. Gastvrij en relaxed. Er is een gezellige bar en een restaurant (zowel binnen als buiten) waar Hanny dagelijks de heerlijkste gerechten voorschotelt. En elke zondag rijgt Jos 6 kippen aan het spit waarvoor de gasten gezamenlijk kunnen aanschuiven. De camping heeft ruime plaatsen, het sanitair is ook OK. Kortom, alle reden om terug te komen. En dat gaat zeker gebeuren!
Gereisd met partner in juni 2017
Jos, Hanny & Dave, Mede-eigenaar, 24-7-2017
Dag Ton, wat een mooie reactie. Ontzettend bedankt. Met alle plezier zijn we nog niet van jullie af. Tot ziens!

heel fijn

Ton Meijer, 15-11-2016

Gastvrije eigenaren zeer behulpzaam.

Mooie camping prachtige plaatsen ook de omgeving is mooi en zeer rustig.

Het eten is ontzettend goed.

Mooie wandelroutes vanaf de camping.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima camping,is zeker voor herhaling vatbaar!

Gijs van der Poel, 28-9-2016

Je wordt er prima verzorgd!
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lallé in Champagnac la Noaille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lallé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lallé scoort een 8.89 uit 10 op basis van 57 reviews.