Camping Creuse Nature Naturisme ****

Creuse Nature Naturisme
8,5

14 tips over Creuse Nature Naturisme

theo en von conijn, 24-8-2015

Ook in 2015 organiseren wij weer een gezellige jazzweek.

Van zaterdag 19 september t/m zaterdag 26 september.

De afgelopen jaren was het weer in deze periode fantastisch!

Meer informatie op de website van Creuse Nature of op www.jazz-week.nl

C&L, 10-7-2015
Iets verder rijden, maar aanrader is een bezoek aan het dorp Oradour dat door de Nazi's eind 2e wereldoorlog volledig is uitgemoord. Geen vrolijk vakantietripje maar ontzettend indrukwekkend.
wim, 16-11-2014
Camping is een goede uitvalbasis voor excursies.

Marie-Louise & Gert & Otje, 14-10-2014
Genieten ! Het "weer" heb je niet in de hand maar je hebt alle vrijheid om op jezelf te blijven danwel kennis te maken met overige kampeerders. Daarnaast is de "Jazz-week" in het najaar een absolute aanrader ! Ook de "gezamenlijke diners" zou je minstens een keer moeten "proberen" ... Je krijgt er geen spijt van !
Theo en Von Conijn, 21-8-2014

Ook in 2014 organiseren wij weer een jazz/60th week op Creuse Nature in de laatste week van september.

3 gezellige concerten met veel oude stijl jazz en een avond meezingen en dansen met lekkere 60er jaren muziek!

Voor meer informatie kijk op de site van Creuse Nature onder de " Jazz button"

theo en von conijn, 19-9-2013

Jazzweek 2013! Concerten op zondag 22 september, dinsdag 24 september en donderdag 26 september.

De weersvooruitzichten zijn geweldig voor de tijd van het jaar!

Dus kom gezellig naar Creuse Nature!

meer info op www.creuse-nature.com ( klik aan "jazzweek")

René Munnik, 13-8-2013

Ga een keer eten bij La Bonne Auberge in Nouzerines

De pizza-dienst woendags bij terrein is niet goed. Ga naar de (ophaal)pizzeria in Boussac.

Van de steden in de buurt is alleen Montluçon de moeite waard; Guéret heeft wel een grappig (streek)museum (mooi gebouw) en La Châtre is ook niet bijzonder (in Nohant ben ik niet geweest)

Voor liefhebbers van Jacques Tati (zoals ik): rijd even langs Ste. Sévère-sur-Indre. Daar heeft Tati Jour de Fête opgenomen in 1947. Het dorp ligt er nog zo bij.

Paul Hoogeveen, 7-5-2013
Neem je vogelkijker en vogelboekjes mee!
A_Eijgermans, 15-4-2013
Als weerfanaat, direct mijn meetinstrumenten geplaatst, wat blijkt, op zondag 14 april registreerde mijn apparatuur om 10:30 uur 21,2 graden, om 15:45 uur 29,2 graden (super naturistisch!!) maar om 20:30 uur is het nog steeds heerlijk buiten met 20,6 graden, tegen bedtijd is het 17,2 graden. Dit noem ik in het voorjaar een super naturistische dag. Volgens de weersite komen er nog een aantal komende week!
Eddy Bonte e Diane Paret, 7-10-2012

Hebben een nieuw Frans keukenteam ! Marc en Isabelle doen er alles aan om hun culinair tallent voor te stellen, en deze is echt niet te onderschatten!

Je kunt er genieten van een lekkere Franse keuken aan een goeie prijs !