Tips Camping Creuse Nature Naturisme***

22 oktober 2014

Creuse Nature Naturisme***
78 beoordelingen
Tips Camping Creuse Nature Naturisme***
Route de Bétęte D15, F-23600, Boussac (Creuse)
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

10 tips Creuse Nature Naturisme***

14-10-2014
Marie-Louise & Ger...

Genieten ! Het "weer" heb je niet in de hand maar je hebt alle vrijheid om op jezelf te blijven danwel kennis te maken met overige kampeerders. Daarnaast is de "Jazz-week" in het najaar een absolute aanrader ! Ook de "gezamenlijke diners" zou je minstens een keer moeten "proberen" ... Je krijgt er geen spijt van !

21-8-2014
Theo en Von Conijn

Ook in 2014 organiseren wij weer een jazz/60th week op Creuse Nature in de laatste week van september.
3 gezellige concerten met veel oude stijl jazz en een avond meezingen en dansen met lekkere 60er jaren muziek!
Voor meer informatie kijk op de site van Creuse Nature onder de " Jazz button"

19-9-2013
theo en von conijn

Jazzweek 2013! Concerten op zondag 22 september, dinsdag 24 september en donderdag 26 september.
De weersvooruitzichten zijn geweldig voor de tijd van het jaar!
Dus kom gezellig naar Creuse Nature!
meer info op www.creuse-nature.com ( klik aan "jazzweek")

13-8-2013
René Munnik

Ga een keer eten bij La Bonne Auberge in Nouzerines
De pizza-dienst woendags bij terrein is niet goed. Ga naar de (ophaal)pizzeria in Boussac.
Van de steden in de buurt is alleen Montluçon de moeite waard; Guéret heeft wel een grappig (streek)museum (mooi gebouw) en La Châtre is ook niet bijzonder (in Nohant ben ik niet geweest)
Voor liefhebbers van Jacques Tati (zoals ik): rijd even langs Ste. Sévère-sur-Indre. Daar heeft Tati Jour de Fête opgenomen in 1947. Het dorp ligt er nog zo bij.

7-5-2013
Paul Hoogeveen

Neem je vogelkijker en vogelboekjes mee!

15-4-2013
A_Eijgermans

Als weerfanaat, direct mijn meetinstrumenten geplaatst, wat blijkt, op zondag 14 april registreerde mijn apparatuur om 10:30 uur 21,2 graden, om 15:45 uur 29,2 graden (super naturistisch!!) maar om 20:30 uur is het nog steeds heerlijk buiten met 20,6 graden, tegen bedtijd is het 17,2 graden. Dit noem ik in het voorjaar een super naturistische dag. Volgens de weersite komen er nog een aantal komende week!

18-9-2012
theo en von conijn

Jazzweek 2012: een week lang genieten van heerlijke (oude) jazz op Creuse Nature!
3 geweldige concerten op zondag 23 september, dinsdag 25 en donderdag 27 september, 3 heerlijke buffetten en heel veel sfeer!
Nog lekker een weekje nagenieten op Creuse Nature! ( zie www.creuse-nature.com)

4-7-2012
Cees van Hoof

Als je kiest voor deze lokatie bezoek dan zeker de pierres jaumatres ( in de richting van Toulx sainte croix. Deze imposante rotsmassa is zeer de moeite waard. Zeker ook meedoen aan de natuurwandeling van Rob Veen. Hij leert je weer kijken naar de natuur. Een geweldige ervaring.

7-10-2011
gschaareman

Eén van ons gebruikt een glutenvrij dieet en dan is uit eten gaan vaak niet mogelijk. Op deze camping verzorgden kok Theo en zijn partner Von gedurende de Jazzweek een 3-tal uitstekend klaargemaakte en zeer smakelijke glutenvrije maaltijden. Daar waren wij heel blij mee!

17-12-2010
theo en von conijn

De Jazzweek 2010, 1e editie was een grooet succes! in 2011 organiseren wij de tweede editie van 24 september tot 1 oktober.
Reserveren is nu al mogelijk! ( zie onze site www.creuse-nature.com)

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?