11 tips over camping Creuse Nature Naturisme

Camping is een goede uitvalbasis voor excursies.

Genieten ! Het "weer" heb je niet in de hand maar je hebt alle vrijheid om op jezelf te blijven danwel kennis te maken met overige kampeerders. Daarnaast is de "Jazz-week" in het najaar een absolute aanrader ! Ook de "gezamenlijke diners" zou je minstens een keer moeten "proberen" ... Je krijgt er geen spijt van !

Ook in 2014 organiseren wij weer een jazz/60th week op Creuse Nature in de laatste week van september.
    3 gezellige concerten met veel oude stijl jazz en een avond meezingen en dansen met lekkere 60er jaren muziek!
    Voor meer informatie kijk op de site van Creuse Nature onder de " Jazz button"

• 203992

Jazzweek 2013! Concerten op zondag 22 september, dinsdag 24 september en donderdag 26 september.
    De weersvooruitzichten zijn geweldig voor de tijd van het jaar!
    Dus kom gezellig naar Creuse Nature!
    meer info op www.creuse-nature.com ( klik aan "jazzweek")

Ga een keer eten bij La Bonne Auberge in Nouzerines
    De pizza-dienst woendags bij terrein is niet goed. Ga naar de (ophaal)pizzeria in Boussac.
    Van de steden in de buurt is alleen Montluçon de moeite waard; Guéret heeft wel een grappig (streek)museum (mooi gebouw) en La Châtre is ook niet bijzonder (in Nohant ben ik niet geweest)
    Voor liefhebbers van Jacques Tati (zoals ik): rijd even langs Ste. Sévère-sur-Indre. Daar heeft Tati Jour de Fête opgenomen in 1947. Het dorp ligt er nog zo bij.

Neem je vogelkijker en vogelboekjes mee!

Als weerfanaat, direct mijn meetinstrumenten geplaatst, wat blijkt, op zondag 14 april registreerde mijn apparatuur om 10:30 uur 21,2 graden, om 15:45 uur 29,2 graden (super naturistisch!!) maar om 20:30 uur is het nog steeds heerlijk buiten met 20,6 graden, tegen bedtijd is het 17,2 graden. Dit noem ik in het voorjaar een super naturistische dag. Volgens de weersite komen er nog een aantal komende week!

Jazzweek 2012: een week lang genieten van heerlijke (oude) jazz op Creuse Nature!
    3 geweldige concerten op zondag 23 september, dinsdag 25 en donderdag 27 september, 3 heerlijke buffetten en heel veel sfeer!
    Nog lekker een weekje nagenieten op Creuse Nature! ( zie www.creuse-nature.com)

Als je kiest voor deze lokatie bezoek dan zeker de pierres jaumatres ( in de richting van Toulx sainte croix. Deze imposante rotsmassa is zeer de moeite waard. Zeker ook meedoen aan de natuurwandeling van Rob Veen. Hij leert je weer kijken naar de natuur. Een geweldige ervaring.

Eén van ons gebruikt een glutenvrij dieet en dan is uit eten gaan vaak niet mogelijk. Op deze camping verzorgden kok Theo en zijn partner Von gedurende de Jazzweek een 3-tal uitstekend klaargemaakte en zeer smakelijke glutenvrije maaltijden. Daar waren wij heel blij mee!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Zou jij op vakantie gaan naar een land waar het niet 100% veilig is?

Bent u de eigenaar?