8,5

100 reviews over Camping Creuse Nature Naturisme in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

anoniem, 8-7-2017

Wij hebben genoten....vriendelijke ontvangst.......leuke mensen leren kennen....relaxte sfeer....lekker eten en vooral de sauna die onze laatste week met regen echt goedmaakte
Gereisd met partner in juni 2017

Een hele gezellige camping

Fia, 9-6-2017

We zijn hier 2 1/2 week geweest en hebben er een heerlijke tijd gehad. Een rustige camping met een vis meertje, buiten zwembad, verwarmd binnen bad en een heel gezellig restaurant en terras aan het buiten bad.
Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch,gaan zeker nog terug

verhelst wilfried en ingrid, 3-5-2017

iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel de eigenaars als de vrijwillige helpers. ruime nette en rustige campingplaatsen. Ook prachtige streek om te fietsen met veel mooie vergezichten. ( wel heuvelachtig zodat een elektrische of een sportieve fiets goed van pas komen ). groot voordeel is dat men zowel te voet als met de fiets zijn boodschappen kan doen. Er lagen ook mooie fiets en wandelroutes gratis ter beschikking in de bar.

Prijs/kwaliteit zeer goed. Proper sanitair. Konden dagelijks genieten van een dagschotel en met Pasen werden we verwend met een overheerlijke paasbrunch. Ook kwam de bakker dagelijks langs.

Daar het nog te vroeg in het seizoen was, was het buitenzwembad nog niet open maar we konden elke dag gebruik maken van het verwarmd binnenbad en de gezellige sauna die gratis was.

Gereisd met partner in april 2017

Eerste kennismaking met naturistische vakantie

carlo en Marja, 16-7-2016

Onze eerste naturistische vakantie was meteen een sucses, we voelden ons direkt op ons gemak, werden meteen aangesproken en was of we er al verschillende keren geweest waren. De acomodatie die we gehuurd hadden was pico bello net en gerieflijk alles was aanwezig. De camping is zeer goed gelegen op 3 km van een groot warenhuis en je kunt er in de omgeving genoeg verkennen zonder grote afstanden te moeten doen. Maar je hoeft gewoon niet weg, met jullie mooi gelegen zwembad kun je er gewoon rustig genieten van het verfrissende water. De Camping is zeer rustig althans de periode eerste week van juli dat wij er waren. Zeker voor herhaling vatbaar en komen er zeker nog terug. Misschien één minpuntje het dagelijks bakkersbezoek vinden we een beetje laat tussen 9 en half 10..
Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldig! We gaan dit jaar weer!

fam. Kops, 4-7-2016

Was leuk voor de kinderen, wij hebben genoten. Erg gezellige sfeer.

De regio heeft mooie natuur om te wandelen en een hoop te bezoeken. Veel dingen te doen met kleine kinderen. Geen moment verveeld

Gereisd familie in augustus 2015

Vriendelijke, gezellig, in één woord Heerlijk!

Tonny en Govert, 12-6-2016

Warm binnenbad en 's avonds de sauna. Het buitenbad was voor ons te koud in mei, maar geweldig voor de zomer. We wilde voor 1 week, maar bleven 2 1/2 week. Alle medewerkers, eigenaars en vrijwilligers een pluim voor jullie vriendelijkheid en inzet. De camping wordt en is grondig onderhouden, alles ziet er pico bello uit. Al liet het weer het af en toe afweten in mei, wij hebben ons heerlijk vermaakt. Bedankt allemaal.
Gereisd met partner in mei 2016

Wij verbleven een week in een mobile home.

Marrit Bakker, 12-5-2016

De camping ligt in een prachtige omgeving. Vanaf de camping hebben wij mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Ook zijn er mooie plaatsjes te bezoeken.

Creuse Nature is een verzorgde camping. De plekken zijn ruim en de rust en de natuur op deze camping heeft ons verrast.

Voor zowel jonge als oudere kinderen is er voldoende aanbod aan activiteiten. Door de prettige sfeer, ook door de aanwezigheid van de gasten die langere tijd verblijven op deze camping, hebben wij de kinderen met een gerust hart af en toe alleen kunnen laten op de camping.

De mobile home heeft een praktische indeling met voldoende kast- en leefruimte. De keukeninventaris is wat minimaal. Wij misten een tweede koekenpan en scherpe mesjes.

Gereisd familie in mei 2016

prachtige plek!

Astrid, 7-5-2016

Wij zijn al meerdere malen op Creuse Nature geweest en nu weer tijdens de meivakantie. We hebben een heerlijke tijd gehad in deze oase van rust waar respect voor elkaar en voor het mileu altijd voelbaar is. We hebben regelmatig meegegeten in de bar. Elke keer weer boven verwachting goed! Een andere aanrader zijn de pizza's uit de eigen pizzaoven! Reinier en Els en de vrijwilligers zijn vriendelijk en behulpzaam wat heel welkom voelt. De kinderen hebben zich vermaakt met o.m. Het zwembad, de hottub, tafeltennis, boogschieten en veel meer. Dan nog de omgeving van de camping: echt prachtig! Ongerept, groen en op veel plekken lijkt het of de tijd heeft stilgestaan. Wij kijken alweer uit naar onze volgende vakantie op Creuse Nature.
Gereisd familie in mei 2016

Dit jaar gaan we weer

Jolanda, 18-4-2016

Vorige zomer geweest met vriend en kinderen. Overdag lekker met een boek voor de tent. S 'avonds gezellig samen eten op het terras bij het zwembad. Er werd veel georganiseerd voor kinderen, waaronder een 'open podium' . Mijn jongste dochter heeft zich dagen vermaakt met repeteren hiervoor, samen met de buurmeisjes. Heerlijk restaurant, schattige oude man in het winkeltje die rustig de tijd neemt om je boodschappen af te rekenen en in te pakken waardoor je, je des te meer beseft dat je op vakantie bent en niet hoeft te haasten. Mooi zwembad en speeltoestellen, kortom zeker nog eens terug!
Gereisd familie in juli 2015

Veilig, vriendelijk, duurzaam... Fantastisch!

Edith, 12-4-2016

De sfeer vond ik erg goed, voelde veilig bij een eerste naturisme ervaring.

Heel handig was het om voor weinig geld de laatste nacht te kunnen overnachten in een blokhut. Tent opbreken,inpakken, lekker slapen en vroeg op de terugreis.

Er zijn gezamenlijke maaltijden waar ik tot mijn verrassing aan een lange tafel mijn naam bij een bord zag liggen, en dat voelt welkom.

En ook heb ik lekker een boek kunnen lenen uit de boekenkast toen ik door mijn eigen stapel heen was.

Als alleengaande , tussen de vaste bezoekers die er al jaren komen, voelde ik me toch erg op mijn gemak.

Prachtige plekken, vooral aan het meertje.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Creuse Nature Naturisme in Boussac (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Creuse Nature Naturisme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Creuse Nature Naturisme scoort een 8.46 uit 10 op basis van 108 reviews.