Vakantiehuis Het Gras is Groener

Vakantiehuis Het Gras is Groener
Het Gras is Groener
9,2

35 reviews over Vakantiehuis Het Gras is Groener in het Nederlands

Écht vakantie vieren hier!

Christel en Alwin...uit Almelooooo, 23-9-2017

Met een jong kind.....Gewoon gaan! Als je van rust, gezelligheid,natuur,zwemmen en kleinschaligheid houd.Dan heb je een topvakantie. :-)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Perfect voor vakantie met jonge kinderen

David, 5-9-2017

De gites zijn heel mooi gelegen en goed bereikbaar. Wij logeerden in "Pierre" met 3 kinderen tussen 3 en 7 jaar oud. In de gite is alles aanwezig wat je nodig hebt om het gezellig te maken (o.a. bbq). Er is ook speelgoed en boeken wat handig is als je niet veel bagage kan meenemen. Ontbreekt er iets of heb je hulp nodig, dan staat Steef altijd klaar om te helpen. Elke gite heeft zijn eigen terras/tuintje maar contact met de buren is altijd mogelijk (zeker doen!!). Het grote grasveld achter de gites, de speeltuigen, het zwembad, de dieren, onze kinderen hebben er met volle teugen van genoten. Voor een uitstapje is het historische centrum van Brive zeker een aanrader, net als het meertje met strand Etang de Miel even voorbij Beynat. Een terrasje doen of eten op het plein in Beynat is ook fijn. Aan de lokale Carrefour die vlakbij is, staat ook regelmatig een busje waar pizza op bestelling afgehaald kan worden, heel erg lekker (zie folder in gite). Op het vlak van boeking/betaling etc. is Steef eveneens heel correct.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Paradijs voor kinderen en dus voor ouders

Jan-Willem, 14-7-2017

Wij zijn twee weken bij het Gras is Groener geweest en hebben genoten van het huisje, de prachtige locatie en de gastvriendelijkheid van Steef. Onze zoon van 4 jaar stond om 8.30 uur al te trappelen om in de geweldige tuin te spelen met zijn "nieuwe" vriendjes. Er was een trampoline, speelhuis, voldoende speelgoed, geitjes, kippen en voor Steef was niets te gek. Hij mocht met alles helpen. Er is voldoende ruimte voor privacy, maar als je contact wil maken met je buren dan kan dat ook. Ook voor onze dochter van 8 maanden was het een geweldige plek. Bij aankomst stond de box, het kinderbedje en de commode klaar. Wij zaten in huisje Gaston met drie ruime slaapkamers en badkamer inclusief kinderbadje. In de omgeving is er ook voldoende te doen zoals de grotten, de stoomtrein en Tours le Merle. Bij slecht weer zit er een splinternieuw zwembad in Brive. Kortom een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die willen genieten van het echte Franse leven in alle rust.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijke plek voor gezinnen met jonge kinderen

Ralph, 3-7-2017

Het gras is groener is een zalige plek voor ouders met jonge kinderen! Er is voor de kleintjes veel te doen en te spelen en het is voor de ouders een fijne plek omdat de kinderen heerlijk afgeschermd alle ruimte hebben om te ravotten. Wij zaten in huisje "Marie" met voldoende ruimte en een fijne authentieke uitstraling. Vanaf je terras heb je zicht op het enorme grasveld met speelhuis en trampoline. Verwacht geen 5 sterren luxe, er hangt echt tussen de balken hier en daar een spinnenweb, maar dat vonden wij zeker niet storend. Eigenaar Steef is een sympathieke man die dagelijks verse broodjes van de bakker haalt en altijd klaar staat om te helpen of tips te geven voor leuke plaatsjes of activiteiten in de omgeving. Wij kijken terug op een heel geslaagde vakantie en onze dochter van anderhalf heeft een geweldige tijd gehad met de geiten, trampoline, het zwembad en het contact met de andere kindjes.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

om altijd heimwee nasr te houden ....

Tineke, 17-10-2016

Het gras is groener, de rust intenser. ... Ach ..... Het is gewoon een paradijsje. Scheelmakend jaloers dat de eigenaar, Steef, hier gewoon altijd mag wonen!!!!! Een pareltje ... En eigenlijk wil je niet dat het massaal ontdekt wordt, zodat er altijd plaats voor jou is. Maar eerlijk is eerlijk .... Deze plek is de moeite waard!!!!
Gereisd met vrienden in september 2016

een schot in de roos ! enorm genoten !

mirjam dijkman, 27-9-2016

Voor de eerste keer naar het gras is groener geweest , wat een heerlijke plek en mooie omgeving! wij waren er met onze zoon Tom van 6.

Tom is autistisch met verstandelijke beperking, en daarom waren wij op zoek naar een plek die kleinschalig, overzichtelijk, rustig en natuurlijk veilig is!

Dit bleek een schot in de roos, hoe fijn is het dat je als ouders vanaf je terras in je luie stoel over het hele terrein kan kijken en Tom dus de mogelijkheid te geven om fijn alles (zelf) te ontdekken zonder dat wij als ouders er continu achter aan moeten rennen .

Hup vanuit ons huisje Marie , rennen naar de trampoline, een kijkje nemen bij de dieren, het zwembad ( die omheind is met een hek dus ook daar geen zorgen om..) lekker met de andere kinderen en papa en mama zwemmen.

en als alles wat te veel werd , in het huis (met wifi) op de iPad !

Dit was de eerste vakantie dat wij als ouders zelf konden relaxen ! heerlijk !

De rust, relaxte sfeer, de heerlijke broodjes ,Steven en de lieve mensen die we hebben ontmoet hebben wij al besloten dat wij in 2017 weer gaan!!

Wij kijken er al naar uit ...!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Wederom een heerlijke vakantie!

Louis & Loes Geerling, 18-9-2016

Voor de tweede keer bij het Gras is groener en wederom een heerlijke vakantie gehad, we zaten nu in huisje Gaston. Met twee kleine kinderen van 3 jaar en 4 maanden. Het is heel fijn dat het terrein zo overzichtelijk is, rustige plek maar ook voldoende vermaak! Onze dochter was dol op alle dieren. En onze zoon van 4 maand heeft heerlijk kunnen slapen in het huisje waar het koel blijft ondanks de warmte. Elke ochtend verse broodjes, helemaal top! Dankzij Steef ook een hele leuke verjaardag kunnen vieren, wederom een uitstekende gastheer!
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Wat een geweldige plek !

Andre de Vries, 18-9-2016

Op een heerlijk rustige locatie een aantal authentiek huisjes. Alles keurig verzorgd door Steef, de eigenaar, die altijd voor ons klaar stond met raad en daad.

Iedere dag worden de bestelde verse broodjes door Steef gehaald.

Omdat wij per vliegtuig aankwamen op zondagmiddag, had Steef voor ons de boodschappen voor het diner al gedaan !

Het terrein en de huisjes zijn schoon en goed verzorgd en bij uitstek geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwembad is leuk aangelegd met heerlijke ligstoelen er omheen. Vrolijk gemekker van de geitjes en af en toe een geluid van de ezel maken de sfeer compleet. Ook het dagelijkse bezoekje van Maya, de hond, was gezellig.

In de omgeving veel leuke stadjes, met marktjes en terrasjes. Voor ons was met name Collonges la Rouge een aangename verassing. Ook Brive is de moeite waard.

We komen hier in de toekomst zeker terug, al was het maar om een glas wijn met Steef te drinken en we zullen iedereen vertellen wat voor een fantastisch leuke plek we hier hadden gevonden !

Gereisd met partner in september 2016

Voor wie van een luxe camping houdt ideaal.

Frans, 19-7-2016

Prachtige huisjes op mooi terrein. Eenmaal hieraan gewend starten kleine irritaties. De huisjes zijn donker, warm en vol spinnenwebben. Een lange warme douche is niet mogelijk en het zwembad vol insecten. Parasols wankel evenals meubulair. Tevens gebruikt de locale bevolking overdag ook het zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016
Steef Brugmans, eigenaar, Eigenaar, 20-7-2016

Heel jammer dat de vakantie bij Het Gras is Groener deze gasten is tegengevallen.

De huisjes zijn 150 jaar oud en authentiek, zeker de buitenkant. In 1 ervan ligt een prachtige oude vloer van natuursteen. Die is wel ongelijk en daardoor lijkt het alsof de stoelen wiebelen. Over gammele meubelen en parasols verder nog nooit iets gehoord.

Tijdens het verblijf van deze gasten was het inderdaad zo dat er op een dag insekten in het zwembad zaten. Ik was na het schoonmaken van het zwembad vergeten de filterinstallatie vergeten aan te zetten, stom.

Er zijn nooit locale bewoners in het zwembad geweest, terwijl het er al 10 jaar ligt. Mijn dochter is er dit seizoen 3 keer in geweest met haar vriendje en mijn zoon 2 x met een paar vriendinnen. Waarschijnlijk werden zij voor locale gasten aangezien omdat ze onderling Frans spreken.

Met de boiler in 1 van de huisjes is er inderdaad een probleem geweest waardoor er niet voldoende warm water was. Dat defect is allang gerepareerd.

Heerlijk ontspannen vakantie

Robert Wagenaar, 13-10-2015

Afgelopen augustus hebben wij samen met onze zoon van bijna anderhalf vakantie gevierd bij het Gras is Groener. We verbleven in het huisje Marie. Er was een gezellige ingerichte kinderkamer waar het ook overdag heerlijk koel was en waar onze zoon lekker geslapen heeft. Op ons verzoek had Steef ook een aankleedkussen, een box en een kinderstoel geregeld.

Het is een mooie omgeving, we hebben er fijn gewandeld en het zwembad was ook heerlijk, met zelfs een peuterbadje voor de kleintjes. Bovendien is er een compleet opberghok met speelgoed voor kinderen van alle leeftijden waar iedereen gezamenlijk gebruik van mag maken.

De huisjes staan allemaal rond het grasveld, waardoor je snel contact maakt met de andere gasten. Een beetje een camping-gevoel, maar dan met alle luxe van een eigen vakantiehuisje.

Kortom: een aanrader, wij komen in elk geval volgend jaar weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Gras is Groener in Beynat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Gras is Groener zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Het Gras is Groener scoort een 9.15 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: