Camping Moulin des Jarasses ****

Camping Moulin des Jarasses
Moulin des Jarasses
8,6

142 reviews over Camping Moulin des Jarasses in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen, iedereen geniet!

Elvira, 5-9-2017

Prachtige camping waar je zelf je plek mag uitkiezen. Ontzettend gastvrij ontvangen. Zowel onze 3 jarige als 12 jarige dochter hebben zich hier goed vermaakt en wij als ouders hebben ook genoten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch verblijf voor jong en oud!

Marijse, 29-8-2017

Ons gezin met 3 jongens (tweeling van 9 jaar en een 15 jarige) heeft enorm genoten van de gastvrijheid van eigenaren Andries en Judith en de vele faciliteiten die Moulin de Jarasses biedt. Niet alleen voor jong was er vanalles te ondernemen (de tocht met de boswachter, overal fietsen en skelters, het zwembad, dammen bouwen in het riviertje, hutten bouwen, voetballen met de hele camping etc) maar ook zeker voor onze puberzoon was er genoeg te doen. Zo kon er gevist worden in de forellenvijver, op de fiets de omgeving ontdekken en samen met eigenaar Andries diverse 'klussen' doen die alleen geschikt waren voor échte mannen. Wij konden heerlijk genieten van de rust tijdens ons verblijf, de supergezellige bbq en van onze kinderen die de hele dag op pad waren en verslag deden van alle belevenissen en avonturen die zij beleefd hadden.

Alle 5 hebben wij een heerlijke tijd gehad en komen volgend jaar zeker terug!

Echt een aanrader!

Lassche, 27-8-2017

We hebben een top tijd gehad bij jullie op de Camping Moulin des Jarasses! Al onze kinderen hebben genoten (5 kinderen van 7, 8, 10, 13 en 16 jaar), we zagen ze alleen s'ochtends bij het ontbijt en toen pas weer in de avond, er is van alles te doen voor kleine kinderen maar ook voor de iets oudere kinderen! Het riviertje waar ze dammen konden bouwen, in het bos spelen, vissen vangen, het zwembad, de dieren, de vele fietsroutes met prachtig uitzicht! We hebben ons prima vermaakt! S'avonds lekker aanschuiven bij de table d'hôtes, de maaltijden zijn zeer verzorgd, gezond, veel en in 1 woord, uitmuntend! En daarna gezellig bij het vuurtje zitten bij het terras, een borrel drinken met Judith en Andries de eigenaren! We hebben echt genoten van jullie camping en ook van jullie gezin! En de kinderen hebben alvast besloten dat we volgend jaar terug komen, dus tot volgend jaar!

Heerlijke relaxt

Richard en Tessa, 25-8-2017

Wij kwamen van een 5 sterren camping met animatie (iets wat we eigenlijk nooit opzoeken). Het was dan ook heerlijk om relaxt ontvangen te worden door Andries en Judith. De map met onze naam lag klaar wat ons meteen een gevoel van welkom gaf.

de kinderen hadden een voetbal toernooitje georganiseerd en een spontane talenten jacht was genieten!

Het is een echt familie camping met veel kinderen en daar moet je van houden aangezien niet alle kinderen zijn altijd stil en rustig zijn/ ouders vergeten dat opvoeden in de vakantie doorgaat 😀

Wij hebben het als heerlijk ervaren! Konden we zelf ook even een boekje lezen terwijl zij met de skelters op het veld of in het beekje, op het veld of in het zwembad.

Brood was heerlijk (pain cereal) . Pizza avond was gezellig Boswachter rob een aanrader

Zeker een plek om terug te komen mede dankzij de gaatvrijheid de ligging de mensen die op de camping staan en de rust!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Te gek, kids vermaken zich, jij dus ook!

Jorik & els, 23-8-2017

Super leuke stek! Kids staan op uit bed en beginnen met spelen en daar eindigen ze mee als ze in bed liggen. Er is een beekje waarin ze de dammetjes kunnen bouwen, beestjes kunnen zoeken of gewoon klauteren. Heel veel dieren die allemaal blij worden van het gras voeren. Een veilig zwembad met veel voor de hand liggend speelgoed. Voor de iets oudere kinderen is er een forelvijver en grote skelters. Kortom ideaal als je niet op zoek bent naar zingende verklede konijnen of het nadansen van een badjuf maar wel op zoek bent naar vermaak voor je kinderen. En als de kinderen het naar hun zin hebben schuif jij aan tafel voor een normale lekkere koffie/ latte, een goeie wijn en daarna aan tafel waar lekker eten geserveerd wordt.

We waren niet van het camperen, maar wij zijn om! We huurden een safaritent, een aanrader!

De eigenaren zijn in voor gezellig kletsen, tips en willen je graag helpen als je iets nodig hebt. Er is ook een leuk team van meiden die de hele beschikbaar zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Droomvakantie op de mooiste camping van de wereld

Ardi Uttien, 23-8-2017

We waren die jaar voor de 7de keer bij Judith en Andries en ze zijn voor het achtste seizoen open. Het was weer en zoals elk jaar heerlijk. We genieten al vanaf dat de jongens klein waren (1 en 3 jaar), nu zijn ze 8 en 10 en we hebben ze niet gezien zo veel avonturen hebben ze beleefd. We zijn er alle vier zo blij als we er zijn. We komen tot rust, maken vrienden, zwemmen, spelen in de beek, beleven avonturen, knuffelen met de dieren, eten en drinken als een God in Frankrijk. Echt een aanrader.

Voor kinderen tot max. 8 jaar

Fam. Van de Roode, 20-8-2017

Ruime plaatsen, geen auto's op de camping maar op centrale parkeerplaats. Camping gericht op gezinnen met kleine kinderen. Onze kinderen van 10 en 12 jaar misten vooral een centraal speelveld (met goals) om te ballen. Is toch een soort verzamelplaats voor de jeugd. Ook een tafeltennis werd gemist. Niet meegedaan aan gezamenlijk avondeten, wel aan de pizzaavond. Kwaliteit redelijk, eenvoudige pizza's met budget ingrediënten.1 sanitairgebouw redelijk beperkt, wel redelijk schoon. afwasmachine is geen extra toegevoegde waarde. Net als meerdere mensen warm water uit de douche getapt en gewoon met de hand afgewassen. Zodra het donker werd wel heerlijk rustig op de camping. Brood was goed en supermarkt om de hoek. Eigenaren nauwelijks gesproken omdat we niet deelnamen aan het gezamenlijk diner denken we. Helaas minder weer gehad, bezienswaardigheden inderdaad op een klein uur rijden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Viel tegen, we hadden meer verwacht (prijs/kwalite

Lize, 17-8-2017

Safaritent mooi, plek met vrij uitzicht. Zwembad heel erg fijn, veel speelgoed. Het eten vonden we zeker gezien de prijs erg tegenvallen. En het kan zijn dat Andries en Judith hun week niet hadden ( we lezen namelijk wel enthousiaste verhalen over de andere weken). Ze waren teruggetrokken en weinig spontaan. Weinig initiatief en enthousiasme. Dat hebben we gemist die week. De stroom viel door een storm uit, dat is overmacht (en heel vervelend voor Andries en Judith) maar daar hadden ze ook iets meer intitiatief kunnen tonen om er toch nog iets van te maken. We hebben een top week gehad met de andere gasten, dat heeft onze week gemaakt. Wel heel erg jammer dat we het enthousiasme wat we teruggelezen bij de andere recensies niet terug hebben gezien.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

relaxed en genoten!

Paul en Angelique, 16-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, dit is een camping die aan al onze verwachtingen voldeed. Ook onze dochter van 9 jaar heeft heerlijk kunnen spelen met leeftijdgenootjes. De bevlogenheid en gastvrijheid van Andries en Judith hebben wij ook als heel speciaal ervaren, geen moeite is teveel,er wordt elke dag heerlijk vers gekookt, flexibele tijden bij het zwembad. Ruime campingplaatsen. Er is geen animatie, maar door de ontspannen sfeer ontstonden vanzelf leuke initiatieven vanuit ouders en kinderen, zoals voetbal en jeu de Boules toernooitjes en bonte avond. Hier ook enthousiasme en belangstelling van Andries en Judith en hun team! Vanwege de vele kinderen is het s'avonds mooi op tijd rustig om lekker te kunnen slapen. Er is een gezellig overdekt terras met een houtkachel voor de soms koele avond. Hier kan dan nog een lekker wijntje gedronken worden. Camping voor rustzoekers, tijd voor het gezin. Prachtig glooiend landschap, heerlijk voor mountainbike/ fiets of wandelen. Leuk riviertje en speelmogelijkheden voor de kinderen. Zij kunnen heerlijk vrij rondlopen en spelen omdat er bijna geen auto,s over het terrein rijden. Goede supermarkt op vijf minuten rijden. Zwemmeertje in de buurt, echter voor groter vertier moet je wat verder weg.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig en eigenaren altijd beschikbaar

Lasslo en Nicolette, 12-8-2017

We hebben op een prachtige ruime (niet afgebakende) plek gestaan die uiteindelijk wel 250 vierkante meter was. De sfeer is erg gemoedelijk en Judith en Andries zijn altijd beschikbaar voor je. Genoeg schaduw en verkoeling op warme dagen en een supermarkt op 3km afstand. Het gebied is nog iets minder toeristisch, waardoor je o.a zelf je MTB route moest kiezen, maar die was wel erg mooi, met prachtige panorama's. Alleen maar Nederlanders op de camping, dus de kids onder de 12 hadden veel speelkameraadjes. Voor de 13 en 15 jarige pubers die mee waren was het zonnebaden geblazen, geen speelkameraadjes aanwezig. Het beekje is echt fantastisch om te spelen en het ontbreken van een animatie programma is heel positief. Laat de kids zich zelf maar vermaken met wat de camping je biedt en dat is genoeg! (de fietsen, skelters, zwembad, MTB's, dieren). De broodjes waren heerlijk. Soms vergaten we te bestellen en dan baalden we dat we geen pain Cereal hadden! Vandaag thuis tot 8.30 uitgeslapen. Ik mis die haan toch wel! Een hele fijne vakantie gehad en we raden deze camping aan iedereen aan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin des Jarasses in Auzances, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin des Jarasses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin des Jarasses scoort een 8.55 uit 10 op basis van 142 reviews.