8,5

135 reviews over Camping Moulin des Jarasses in het Nederlands

Viel tegen, we hadden meer verwacht (prijs/kwalite

Lize, 17-8-2017

Safaritent mooi, plek met vrij uitzicht. Zwembad heel erg fijn, veel speelgoed. Het eten vonden we zeker gezien de prijs erg tegenvallen. En het kan zijn dat Andries en Judith hun week niet hadden ( we lezen namelijk wel enthousiaste verhalen over de andere weken). Ze waren teruggetrokken en weinig spontaan. Weinig initiatief en enthousiasme. Dat hebben we gemist die week. De stroom viel door een storm uit, dat is overmacht (en heel vervelend voor Andries en Judith) maar daar hadden ze ook iets meer intitiatief kunnen tonen om er toch nog iets van te maken. We hebben een top week gehad met de andere gasten, dat heeft onze week gemaakt. Wel heel erg jammer dat we het enthousiasme wat we teruggelezen bij de andere recensies niet terug hebben gezien.

relaxed en genoten!

Paul en Angelique, 16-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, dit is een camping die aan al onze verwachtingen voldeed. Ook onze dochter van 9 jaar heeft heerlijk kunnen spelen met leeftijdgenootjes. De bevlogenheid en gastvrijheid van Andries en Judith hebben wij ook als heel speciaal ervaren, geen moeite is teveel,er wordt elke dag heerlijk vers gekookt, flexibele tijden bij het zwembad. Ruime campingplaatsen. Er is geen animatie, maar door de ontspannen sfeer ontstonden vanzelf leuke initiatieven vanuit ouders en kinderen, zoals voetbal en jeu de Boules toernooitjes en bonte avond. Hier ook enthousiasme en belangstelling van Andries en Judith en hun team! Vanwege de vele kinderen is het s'avonds mooi op tijd rustig om lekker te kunnen slapen. Er is een gezellig overdekt terras met een houtkachel voor de soms koele avond. Hier kan dan nog een lekker wijntje gedronken worden. Camping voor rustzoekers, tijd voor het gezin. Prachtig glooiend landschap, heerlijk voor mountainbike/ fiets of wandelen. Leuk riviertje en speelmogelijkheden voor de kinderen. Zij kunnen heerlijk vrij rondlopen en spelen omdat er bijna geen auto,s over het terrein rijden. Goede supermarkt op vijf minuten rijden. Zwemmeertje in de buurt, echter voor groter vertier moet je wat verder weg.
Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk rustig en eigenaren altijd beschikbaar

Lasslo en Nicolette, 12-8-2017

We hebben op een prachtige ruime (niet afgebakende) plek gestaan die uiteindelijk wel 250 vierkante meter was. De sfeer is erg gemoedelijk en Judith en Andries zijn altijd beschikbaar voor je. Genoeg schaduw en verkoeling op warme dagen en een supermarkt op 3km afstand. Het gebied is nog iets minder toeristisch, waardoor je o.a zelf je MTB route moest kiezen, maar die was wel erg mooi, met prachtige panorama's. Alleen maar Nederlanders op de camping, dus de kids onder de 12 hadden veel speelkameraadjes. Voor de 13 en 15 jarige pubers die mee waren was het zonnebaden geblazen, geen speelkameraadjes aanwezig. Het beekje is echt fantastisch om te spelen en het ontbreken van een animatie programma is heel positief. Laat de kids zich zelf maar vermaken met wat de camping je biedt en dat is genoeg! (de fietsen, skelters, zwembad, MTB's, dieren). De broodjes waren heerlijk. Soms vergaten we te bestellen en dan baalden we dat we geen pain Cereal hadden! Vandaag thuis tot 8.30 uitgeslapen. Ik mis die haan toch wel! Een hele fijne vakantie gehad en we raden deze camping aan iedereen aan!
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke week gehad!

Tijs en Anne-Marie, 5-8-2017

Een camping om goed tot rust te komen. Ruim opgezet en genoeg te doen voor kinderen. Hele fijne en schone familiedouches.

Andries en Judith staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en de bbq en table d'hotes waren beiden heerlijk! Gezellig en erg lekker eten, zeker een aanrader om te doen als je hier verblijft.

Voor grotere plaatsen moet er wel een stuk gereden worden. Puy de dome is echt een aanrader! Vonden wij erg mooi, dit keer met de trein omhoog, volgende keer wandelend! Hebben een mooie wandeling in de omgeving van de camping gemaakt en door de dieren op de camping is onze oudste zoon helemaal over zijn dierenangst heen!

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig

van Rijn, 10-7-2017

Heerlijke vakantie gehad tijdens de baby- en peuterweken. Andries en Judith leren kennen als hele lieve en betrokken mensen die er alles aan doen om je een heerlijke vakantie te laten beleven.

Dikke pluim voor de table des hotes en bbq's die georganiseerd worden. Zowel wat gezelligheid als de kwaliteit van het eten betreft. Tijdens de baby en peuterweken ga je om 1730 aan tafel en wordt er voor de kleintjes aangepast gekookt.

Ook de huisgemaakte pizza's van Andries verdienen een lovende vermelding.

Prachtige, vrij te kiezen en niet afgebakende staplaatsen voor de tent. Zelf dus een plekje uitzoeken naar je zin op een van de vele veldjes die het terrein kent. Heerlijk vrij!

In de omgeving is niet zoveel te beleven, maar wij hebben ons gedurende een week prima vermaakt.

Dikke plus is het nieuwe familiesanitair. Twee hele grote badkamers met een dubbele regendouche en babybadje.

Inderdaad niet de aller goedkoopste, maar wel waar voor je geld!

Gereisd familie in juni 2017

Leuk, maar we hadden meer verwacht....

Dorien, 1-7-2017

Prijs/kwaliteit verhouding te duur voor zowel de accomodatie als het eten.
Gereisd familie in juni 2017

Echt een heerlijke plek voor ouders en kinderen!

Rutger, 30-6-2017

Onze voorkeur gaat nooit uit naar grootschalige campings en vaak (te) kleine plekken. Alleen daarom is de camping van Judith en Andries al een aanrader!

Zeer veel plek (wij waren met eigen tent met twee jonge kinderen) en een mooie mix tussen vooropgezette luxe safaritenten en kampeerplekken (lees: enorme groene weides). Je voelt aan alles dat ze het zowel ouders als kinderen enorm naar de zin proberen te maken. Er is nagedacht over de setting (zwembad met omheining - maar ook apart gedeelte voor de allerkleinste om te spelen, met zicht vanaf het terras) en je voelt de liefde en energie van de eigenaren. De koffie is heerlijk, mooie plekken om te zitten en heerlijk avondeten. Ook de extra georganiseerde activiteiten (op stap met boswachter Rob) vielen erg in de smaak bij de kids.

Ben zelf nooit zo van de reviews geweest, maar heb me gestoord aan enkele van de (reeds gedateerde) opmerkingen over de camping. Het water is warm, de familiedouche is een echte plus, veel speeltoestellen voor de kids (zonder dat het een grote speeltuinbedoeling wordt), en vers brood (pain cerial aanrader) iedere ochtend.

Kortom wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad in de "peuterweken" en kunnen ons voorstellen dat Judith en Andries het veel gezinnen naar de zin maken gedurende het seizoen.

Ga zo door!

Baby-/Peuterweken: SUPER!

Esther, 29-6-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Moulin des Jarasses. We waren er met de baby-/peuterweken en dit is echt perfect voor als je met kleine kids op vakantie wilt. Het is nog heerlijk rustig in deze weken (dus ook bij het zwembad) en erg leuk met leeftijdgenootjes voor ons dochtertje. We konden onze kleine meid met een gerust hart lekker rond laten lopen omdat alles zo kindvriendelijk is. Ze vond het heerlijk om achter alle diertjes aan te hobbelen. Daarnaast is het erg gezellig om aan te sluiten bij de table d'hote, bbq en pizza avond. Erg makkelijk en heerlijk! Kortom...een aanrader!

leuke camping

familie fix, 25-11-2016

we hebben een fijne vakantie gehad.

De pluspunten waren:

+ het geweldige beekje waarin de kinderen konden spelen

+ het lekkere zwembad

+ het dorpje met supermarkt, bakker en heerlijke pizzeria in de buurt

+ De goed ingeichte tent met heerlijke bedden

+ fijne overzichtelijke camping

+ weinig muggen, wespen, etc.

+ de vele schaduwrijke plekken

+ genoeg te doen in de omgeving al is alles wel ver rijden.

+ de heerlijke broodjes bij het ontbijt

De minpunten waren:

- de vaatwasser waar alle smerig weer uit kwam en geen mogelijkheid om met warm water voor te spoelen of af te wassen

- 2 skelters was echt te weinig voor de grote hoeveelheid kinderen op de camping

- geen speeltoestellen op de veldjes en nergens op de camping een zandbak

- veel mensen die ieder jaar terug komen en elkaar daardoor steeds opzoeken.

Gereisd familie in juli 2016
Judith Raven,

Beste familie Fix,

Hartelijk dank dat jullie ons domein hebben bezocht. Gezien het commentaar en de pluspunten hebben jullie gelukkig een fijne vakantie gehad. Dank ook voor de beoordeling want daar kunnen we weer wat van leren. Afgelopen seizoen hebben we gratis de professionele vaatwasser getest aangezien ons dat een mooie plus voor de vakantiebeleving leek. Voor veel mensen is dit het ook geweest maar inderdaad ging het niet altijd ‘vlekkeloos’ ☺ en uiteraard zullen we dit jaar voor zorgen dat de afwas wel voor iedereen goed en makkelijk verloopt.

Ook gaan we nog wat meer investeren in kinderspeelgoed als skelters etc. Het blijft wel zo dat aangezien alle skelters en fietsjes etc gratis en zonder vragen gebruikt kunnen worden, deze ook over het hele terrein verdeeld zijn. Bij een ruim kampeerterrein kan het dan soms voorkomen dat de fietsjes en skelters minder zichtbaar zijn. Om met zand te spelen hebben we bij het beekje verschillende kleine zandoevertjes, en bij een waterstand van zo’n 10 cm water kunnen kinderen daar terecht om met zand te spelen etc.

Voor wat betreft onze gasten is het zo dat 8 op de 10 families nog niet eerder bij ons is geweest. Wij beschouwen dit als het heel gezond getal; steeds ‘nieuwe’ families maar ook een aantal families die graag terugkomen wat voor ons en ons bedrijf een mooi compliment is en ons veel zegt.

Kortom; dank voor jullie bezoek en met jullie beoordeling kunnen we weer aan de slag!

Vriendelijke groet, Andries en Judith

Heerlijk ontspannen vakantie met de kids

Michel en Annemarie, 6-11-2016

Enorm genoten van onze eerste vakantie in het buitenland met de kinderen (9, 7, en 4 jaar).

De camping van Judith en Andries is overzichtelijk waardoor wij de kinderen heel vrij konden laten. En dat geeft voor jezelf veel rust. En de kinderen vonden snel hun vriendjes en vriendinnetjes.

Voor activiteiten buitenshuis moet je soms iets verder rijden, maar met de faciliteiten op de camping was het prima te combineren.

Het table d'hote concept vonden wij erg gezellig, samen de andere gasten aan een lange tafel. En Judith zet een heerlijke maaltijd voor. De dag sloten we vaak af met een borrel bij de open haard. We sliepen heerlijk in onze tent, wel wat koud maar daar waren we op voorbereid en totale rust.

Voor ons was het een op en top ontspannen vakantie!

Gereisd familie in augustus 2016
Judith Raven,

Beste Michel en Annemarie,

Bedankt voor jullie verblijf op onze camping, en we zijn blij dat jullie er zo van genoten hebben. We vonden het erg gezellig dat jullie er waren en hoop dat jullie dit jaar ook weer een goede vakantie hebben!

Groetjes Andries en Judith

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin des Jarasses in Auzances, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin des Jarasses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin des Jarasses scoort een 8.47 uit 10 op basis van 135 reviews.