Vakantiehuis Gite Lachaud ****

9,5

24 reviews over Vakantiehuis Gite Lachaud in het Nederlands

Fantastich

B. De Roo, 25-9-2015

Rust, ruimte, mooie omgeving, super vriendelijke gast vrije mensen, 2 super lieve honden, huisje van alle gemakken voorzien, een fantastische kok in de buurt voor als je een avondje niet wil koken. Wij als gezin hebben genoten van 2 heerlijke weken vakantie
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Onbezorgd genieten!

Ton van der Hoeven, 16-9-2015

Een goed geoutilleerd chalet in een stille, natuurlijke omgeving. Je bent er volledig vrij en privé. Heerlijk voor wandelen en uitstapjes naar nabije eenvoudige bezienswaardigheden. Geniet van de terreinkennis, de verhalen, de gastvrijheid en de culinaire vaardigheden van Ernst en Henny, gastheer en -vrouw. Van ons de maximale score.

Je komt er zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk rustig!

Fam v Oosten, 28-8-2015

Mooie, rustige plek op een ruim terrein bij aardige en gastvrije mensen.

Zwembad op terrein, wandelen kan goed in de omgeving. Dorpje/stad wat verder rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Jaap & Anneke Kooimans, 28-8-2015

De chalet is mooi en verzorgt. Van alle gemakken voorzien. Heerlijke veranda, met een schitterend uitzicht over de vallei die bij het complex behoord. Het echtpaar Henny en Ernst zijn zeer gastvrij en je voelt je bij het welkomstdrankje direct thuis. Het eten wat Ernst zelf bereid is heerlijk. Niets is hun teveel om je het naar de zin te maken. We kijken terug op een heerlijke week en zeker met dank aan Henny en Ernst.
Gereisd met partner in mei 2015

Rust, ruimte en natuur

Ton, 12-11-2014

Ideaal voor mensen die niet op zoek zijn naar mensenmassa's, drukte en lawaaiig vertier. Hier vermaak je jezelf en geniet je van de natuur op dit prachtig aangelegde en onderhouden natuurdomein, en van de absolute privacy. De eigenaren/beheerders bieden desgewenst overheerlijke, zelf bereide warme maaltijden. Hierin is een ruime keus.
Gereisd met partner in juni 2014

Prettig huisje in mooie, rustige omgeving

fam van Oosten , 31-8-2014

Hele aardige, gastvrije eigenaren. Huisje ligt op groot gebied met veel privacy. Voor de kinderen ( die van ons 8 en 11 jaar) heerlijke ruimte om te spelen in het bos/tuin. Erg leuk dat ze mochten trekker rijden, met de lieve hond spelen, wandeling maken naar de waterval in de buurt enz. Zwembad is ruim en prima. Je zit hier echt heel rustig. Eerste winkel 10 kilometer verder op. Genoeg activiteiten in omgeving, maar dan gemiddeld 45 min tot uur rijden door de wel hele mooie omgeving!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prachtig plek in de natuur

Paulien Muller-van Dam, 1-6-2014

Mooie ruime Gite, die alles heeft wat je nodig heb.

Het uitzicht is fenomenaal, alleen natuur om je heen, prachtig!

Ligt in de buurt van het mooie plaatsje Saint Privat, Argentat.

Gereisd met partner in mei 2014

Al drie maal weken hier doorgebracht. Fantastisch

Peter Heesbeen, 4-10-2013

Een prachtig chalet (Gite) met heel veel ruimte, uitstekende bedden en gelegen in een prachtig stuk natuur in "The Middle of No-where". Zelfs Britta onze hond geniet hier van vroeg tot laat met de enorme vrijheid. Henny en Ernst zijn bijzondere gastvrouw en heer en daar kan menige collega wat van leren.Wij komen hier bijzonder graag weer terug ook al moet je kilometers rijden voor een broodje.
Gereisd met partner in september 2013

Rust - natuur - schone lucht - prachtige omgeving

Jeannette Wassink, 17-4-2013

Ondanks dat het weer wat minder was hebben we een heerlijke week gehad in chalet Lachaud. De natuur is prachtig, meteen als je naar buiten stapt zit je er middenin - de honden hoeven niet eens aan de riem, zij hadden de tijd van hun leven en wij hebben ook genoten. Wij werden heel vriendelijk ontvangen, de tafel was al gedekt en we hebben heerlijk gegeten. Wij gaan zeker terug hier!
Gereisd met partner in januari 2013

Weer een fantastiche vakantie

Verkade team, 3-9-2012

Na een fantastisch verblijf in de winter hebben we nu de zomervakantie doorgebracht in Gite Lachaud. Daar hebben we beslist geen spijt van.

Heerlijke temperatuur, volop zon, afkoelen in het zwembad en 's avond lang genieten met een goed glas wijn op de veranda. De natuur is hier werkelijk prachtig!

Wederom hebben we ervaren wat een lieve mensen Henny en Ernst zijn, gastvrij, gezellig, altijd in voor een praatje en een glaasje of advies voor leuke uitstapjes.

Op dit moment wordt er druk gewerkt aan een boomhut in het bos en wie dat wil helpt gewoon mee.

Het maakt niets uit welk jaargetijde je hier bent, het blijft allemaal geweldig. De Gite is confortabel, ruim opgezet, goed ingericht en waar je in de winter gezellig de houtkachel opstookt heb je in de zomer verkoeling van de airco.

Voor ons was het weer een perfecte vakantie en we bedanken Henny en Ernst voor de goede zorgen! We zien elkaar beslist weer!

Verkade team.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gite Lachaud in Auriac (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gite Lachaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gite Lachaud scoort een 9.52 uit 10 op basis van 24 reviews.