Hotel la Beauze ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel la Beauze bij:

3 reviews over Hotel la Beauze in het Nederlands

Pareltje

Bette, 24-6-2017

Mooi hotel in een mooie streek, met hollands sprekende eigenaars, goed ontbijt, geweldige tuin met parkeergelegenheid. Goed restaurant op loop afstand. Wij gaan beslist nog eens terug. Ik geef alleen tienen omdat ik nerveus wordt van die rapportcijfers. Het is gewoon een goed hotel wat ik graag aanbeveel.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel!

patriciasmits, 26-7-2013

Erg leuk hotel en de eigenaren zijn erg gastvrij! Kamers zijn mooi en schoon en er is voldoende parkeergelegenheid. De tuin en terras zijn mooi en gezellig. Ontbijt is erg lekker en ze doen alles om het je naar je zin te maken. Ook hebben ze goede tips voor uitstapjes en restaurants e.d.
Gereisd met partner in mei 2013

een echte aanrader!

Jody, 26-7-2013

Wij zijn in juli 2013 een aantal dagen in hotel La Beauze geweest en hebben daar een superverblijf gehad.

Het is een niet te groot en overzichtelijk hotel, erg netjes en gezellig. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken en zijn altijd in voor een praatje. Je voelt je als gast echt gewaardeerd op een manier zoals dat op veel plekken helaas niet meer te vinden is!

De kamers zijn ruim genoeg en netjes. verder is er een mooie tuin en een gezellig terras. Bij het ontbijt is er (zeker voor Franse begrippen!) keuze genoeg.

Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met partner in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel la Beauze bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel la Beauze in Aubusson (Creuse), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel la Beauze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel la Beauze scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.