Beoordelingen Camping L Echo du Malpas****

2 november 2014

L Echo du Malpas****
71 beoordelingen
Beoordelingen Camping L Echo du Malpas****
Route de Beaulieu sur Dordogne, F-19400, Argentat (Correze)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L Echo du Malpas**** in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L Echo du Malpas**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping L Echo du Malpas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 71 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L Echo du Malpas**** in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L Echo du Malpas****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping L Echo du Malpas**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 45 vakantiefoto's van Camping L Echo du Malpas**** vinden. Je kunt 1 video van Camping L Echo du Malpas**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limousin. Vergelijk Camping L Echo du Malpas**** met andere accommodaties in Argentat (Correze).
Even geduld a.u.b.

7,5
6,3
6,7
6,9
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juni 2014
"Met z'n zessen op een verder lege camping ."vertalen
G. Zwolle
1,0
6,0

01-07-2014 Camping L'Echo du Malpas kenmerkt zich door een mooie ligging direct aan de rivier de Dordogne. Ook het park wordt goed onderhouden. Het is echter een camping die in het voor- (en Na-) seizoen helemaal niets anders heeft te bieden dan je stacaravan en een zwembad met ijskoud water. Verder zijn alle andere faciliteiten gesloten. Ook het WK voetbal was niet te volgen, omdat de camping alleen de Franse zenders biedt, die een beperkt aantal wedstrijden uitzendt. Zelfs de receptie is niet open. Bij aankomst moet je de beheerder opbellen via een dure 06-nummer.
Er waren diverse momenten dat er maar drie of vier chalets waren verhuurd. Hier krijg je dus niet echt het gevoel van dat je op een levendige camping zit, zoals de brochures je willen doen geloven.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima vakantie gehad!"vertalen
Weerdenburg
7,0

16-08-2013 Oké huisje, zon en schaduw tuin, jammer dat de auto niet bij het huisje kon maar daar door niet zo veel auto's rijdend op het terrein. Vreselijk harde matrassen. Huisje was netjes en schoon. Vrij kleine camping kinderen konden daardoor vrij rond lopen. Zwembad water was koud maar met 30 graden vonden wij dit niet erg! Vriendelijk personeel, eenvoudig eten en niet duur. 800 meter verder ligt de supermarkt dus camping winkel niet nodig gehad. Weinig animatie voor kinderen maar gaf niks, er was genoeg Nederlandse kinderen dus vriendjes genoeg. Niet geschikt voor kinderen boven de 13 jaar, voor hun is er weinig te doen.

Met jonge kinderen, Aug. 2013
"Prima kleinschalige camping"vertalen
Koornstra
8,0

27-01-2014 Camping ligt op een prima plek, rustig gelegen en met nog geen 10 min. fietsen was je in het dorp (en bij de supermarkt). Heel gezellige kade met eetgelegenheden. Leuke markt.
Kinderen (2 en 4 jaar) hebben zich goed vermaakt. Klein speeltuintje, maar prima.
Rivier naast de camping is niet om te zwemmen, alleen pootje baden.
Pony rijden iedere week op de camping.
Mijn man had de mountainbike mee, maar racefiets had ook goed gekund. Prachtige omgeving.
Restaurantje op de camping: je zou ze nog geen stuiver geven (personeel rookt en ziet er onverzorgd uit) maar eten was heerlijk en prijs heel oke. Aardige ontvangst, nederlands sprekend.
Rocamadour is leuk om te bezoeken: neem alleen geen buggy mee....veel te stijl en veel trappen.
Stacaravan was prima en de plek ook.
Zwembad: Wat is dat toch met die mensen die hun handoek op de ligbedden neerleggen en weer vertrekken om aan het begin van de middag terug te komen......

"Redelijk."vertalen
marleen Danneberg
4,0

07-08-2013 kleine camping. Prima met kleine kinderen. Sanitair slecht. Vaak koude douches. Sanitair werd 1 keer per dag schoon gemaakt. Aan het einde van de dag stonk het er ook. 1e week deden de lampen van het sanitair niet. 2e week wel. Je mag je eigen staanplek zelf uitzoeken, dus er is totaal geen overzicht voor het personeel. Geen animatie voor de kinderen. Het eten is redelijk. Alleen als je afhaalt moet je erg lang wachten. Wij moesten 3 kwartier wachten op 2 bakjes patat. Personeel staat rokend en drinkend achter de bar. Personeel ligt topless in het babybadje aan het zwembad!! In argentat zelf zijn er 3 supermarkten. In de buurt zijn er leuke stadjes (Tulle, Martel, Rocamedour) Martel en Rocamedour is ongeveer een uur rijden. Prima te doen!

Met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie omgeving en plaats aan de rivier"vertalen
jre
5,0

18-08-2013 We konden zelf een plaats uitzoeken, hadden mooie plek aan de rivier met schaduw en zon. Plaaatsen zijn zeer ruim. Mooie omgeving, dicht bij Argentat. Sanitair is verouderd en toen het drukker werd niet schoon. Dan ook te weinig toiletten en douches. Restaurant en afhaal brood onder de maat, niet hygiënisch met oa rokend personeel en voor afhaal minimaal uur wachttijd. Er was alleen wifi bij de receptie, doordat alle jeugd hier vaak samenkwam hebben onze tieners zich goed vermaakt. Ze gingen ook vaak 's avonds naar een plek naast de camping waar een kampvuur werd gemaakt. Ondanks matige camping een leuke vakantie gehad.

"Nooit meer !!"vertalen
ron
4,0

07-08-2013 De ligging van de camping is ok, De stacaravans zijn ook ok ,op de bedden na daar valt niet op te slapen!!(hard)-je voelt elke veer in het matras.
Het water van het zwembad is steenkoud, en het voetenbad aan de ingang van het zwembad is te vies voor woorden.
Het openbaar sanitair waar we gelukkig geen gebruik van hoefde maken, zag er zeer vies en uitgeleefd uit.
De wasmachine en droger deden het vaker niet dan wel.
Animatie voor de kinderen, is er nauwelijks en in het frans,waardoor de kinderen veel in de speeltuin hebben doorgebracht.....
Totdat mijn dochter huilend naar de caravan kwam, ze was uit de schommel gevallen, wat bleek nu de schommel was gewoon aan een kant los gegaan tijdens het schommelen, wat ik toch wel zeer ernstig vind.
Ik moet er niet aan denken wat er gebeurt zou kunnen zijn als ze wat hoger geschommeld had.
Het stokbrood wat je kunt bestellen is duur en zeer taai.
Wat wel positief was is de omgeving, en de nederlandse receptie medewerkers.

"Twijfelachtig"vertalen
Renate Ehlting
3,0

04-08-2013 Plekken zijn goed, we mochten er zelf een uitzoeken. Sanitair is verouderd en vies. Werd maar 1x per dag schoongemaakt. Toen het drukker werd iets van gezegd en toen werd het ietsje beter. Onderhoud camping houdt te wensen over, dikke week lampen stuk in de wc, lamp drijft in het zwembad, glijbaan stuk, tegels uit voetenbad enz.. In de Dordogne kan hier niet gezwommen worden, stroomt te hard en is te koud. Animatie is minimaal voor jonge kinderen en in het frans. Brood op camping is duur en niet zo vers. Eten in het restaurant is oke, maar je wil niet in de keuken kijken, rokend en dringend personeel en meestal een zware onderbezetting.
Toch hebben we het niet slecht gehad... het weer is ideaal, we hadden een mooie plek en gelukkig vermaken de kinderen zich ook nog zo. De camping is wel overzichtelijk en de omgeving is mooi.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Heerlijke vakantie gehad!"vertalen
mama van 3
7,0

28-07-2012 Toen we aankwamen, vroeg ik me af of dit het nu zou zijn. Maar we hebben hier 3 fantastische weken gehad! De kinderen zijn vanaf het moment dat ze uit bed zijn tot ze weer naar bed gaan bezig met andere kinderen. Doordat de camping overzichtelijk is, is dat ook geen probleem. Het zwembad is inderdaad koud, maar met de temperatuur was dat geen enkel probleem. En de kinderen vinden het ook niet erg om met iets kouder weer te gaan zwemmen. Mooie ruime plekken, mooie omgeving, vriendelijk personeel en goede warme douches, elke dag goed schoongemaakt.. Elke zondag is er een ontvangst met uitleg over de activiteiten. Vanuit de camping is er veel op rijafstand te bereiken. De watervallen van Gimel, grotten van Padirac, de stad Rocamadour. Alles binnen een uur rijden in een heel mooie omgeving. Brood kun je bestellen, dan ligt het de volgende dag netjes klaar. Of je fietst naar Argentat, waar de casino, de aldi en de super-u liggen. Wij waren het na 3 weken nog steeds niet zat!

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Heerlijke vakantie"vertalen
Fam van Loon

04-08-2012 Mooi aan deze vakantie/camping:
Mooie omgeving, prachtige locatie caravan nr 58 (volgens ons beste op de camping), direct aan Dordogne, nederlands sprekende receptie,
Vooral doen: Rocamadour (1u15min), watervallen bij Murel doen middels wandelroute te starten in Albussac bij kerk routenr. 14 schitterend!!! wel stevige schoenen ca 3-4 uur doen!! Tours des Merle. natuurlijk een kanotochtje, advies voor jonge gezinnen de 8 km route. Voor vissers oke, vergunning halen bij viswinkel in hoofdstraat €30,-. zwembad was ok
Minder aan camping: Wifi was niet oke, zeer slecht, verwacht hier dus niks van dan kan het meevallen als je af en toe verbinding hebt.
Camping met veel nederlanders vooral met kinderen tot een jaar of 14.
Voor jongeren vanaf 14 jaar is er weinig te beleven. Open keuken mag geen smaakpolitie ontvangen.
Wat betreft ons heeft de vakantie wel aan onze verwachtingen voldaan gezien de mooie ligging, omgeving, en de vele leuke dingen die we gedaan hebben, camping was netjes, rustig

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima kleinschalige camping."vertalen
gezin 2 kinderen
7,0

15-08-2012 Overzichtelijk en mooi gelegen aan de Dordogne. We zaten in een stacaravan. Deze zijn van elkaar gescheiden door paden en heggen. Ruime beschutte plaatsen. Niet bij elke stacaravan kan een auto staan, maar er zijn voldoende plekken op de parkeerplaats. Andere gedeelte staan caravans en tenten, ook mooie plaatsen. Sanitair in de stacaravan was prima, voldoende waterdruk. 1 Minpuntje vonden wij het matras, dit was hard en de vering was voelbaar. Het is misschien maar wat je gewend bent. 2 Zwembaden naast elkaar, voor groot en klein. Groot grasveld voor wie sportief bezig wil zijn en een speeltuin. Behulpzame receptionisten, NL sprekend. Broodjesservice, eenvoudige maaltijden, ijsjes/drinken kopen kan hele dag. Organisatie van wat vertier 's avonds. We hebben hier een heerlijke tijd gehad en veel gezien en ondernomen in de omgeving (meestal max. 1 uur rijden van de camping). Deze camping in Argentat ligt aan de oostkant van de Dordogne.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?