Camping L Echo du Malpas ****

6,5

75 reviews over Camping L Echo du Malpas in het Nederlands

Geen aanrader

Pascaline, 22-7-2017

-plaatsen net tegen de rivier is geen optie met kruipers

-wc's hebben geen bril

-Wi-Fi is maar op 1 plaats

-zwembad water is koud!

-maar 2 wasmachines die de hele tijd bezet zijn (terwijl de ene betalen aan de receptie en de andere zomaar gratis wassen)

-1 plaats met warm water om af te wassen zonder wasbak eronder

-er is niets veel te beleven in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

moppie119, 12-8-2016

dit was ECHT de laatste keer dat we hier geweest zijn. we zijn er in totaal 6 x geweest maar vorig jaar kwam er een nieuwe eigenaar in toen ging het al iets achteruit , en dit jaar weer een nieuwe eigenaar..we besloten de camping nog 1 kans te geven maar naar deze ervaring never nooit meer...mijn ouders waren een week eerder aangekomen en die hadden net de caravan helemaal klaar voortent e.d. toen kwam de nieuwe eigenaar naar ze toe en zei dat ze op een verkeerde plek stonden en naar een andere plek moesten. de wc's waren echt smerig geen wc papier meer het enige wat ze deden was met een spray in de wc en een emmer water erdoor...we stonden circa 10 meter er vanaf en je kon ze al ruiken we hadden ook veel last van vliegen mijn ouders hadden een vliegenvanger opgehangen en s avonds zaten er +- 40 vliegen op. het zwembad was van de ene op de andere dag groen, de medewerker zei dat het aan het weer lag en we hoorden 2 dagen later dat de pomp kapot was. de medewerkers spreken ook geen nederlands meer...entertainment is ook slecht....2 avonden in de week maar ( karaoke, disco )

helaas kan ik niks meer goeds over deze camping zeggen en 4 sterren is deze camping niet meer waard, naar mijn ervaring dit jaar is het geen eens 2 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

GEEN AANRADER!!

weruje, 7-8-2016

Bij aankomst onze plek niet vrij die we geresveerd hadden bij de dordonge..kregen in eerste plaats een plek aangewesen waar niet eens de vouwwagen op open kon..dan wel een redelijke plek gekregen na veel moeite zoeken.

verder geen animatie voor Nederlanders allemaal voor de franse!!

Het sanitair is zo vies word maar 1x schoongemaakt ..gaan ze schoonmaken met een doekje en een fles spray gaan ze over de toiletten vervolgens over de wasbakken...en dan ook nog over de vloer { de Franse Slag }

Het positieve van deze camping vonden we dat het rustig was na 22u30 mag gezegd worden.

Wat veel goed maakte dat mijn zoon het wel naar zijn zin had met nederlandse vriendjes.

Maar de camping is geen aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Verschrikkelijk

Saskia, 15-11-2015

Wat een drama deze camping. Het enige dat mooi was waren de plaatsen aan de Dordogne. Verder....verschrikkelijk. Maar mocht iemand toch besluiten naar deze camping gaan, zeker niet van te voren boeken want aan de poort zijn de prijzen 60% goedkoper en zelfs in het hoog seizoen zijn er staplaatsen genoeg vrij!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super camping

Werner de Rijcke, 4-9-2015

Ruime camping plaatsen. Vlotte en vriendelijke service bij de receptie.

Spreken Frans, Engels en Nederlands.

Direct aan de rivier. Sanitair wordt elke dag super schoon gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch, eenvoudig maar alles aanwezig.

Bertine, 24-8-2015

Wij zaten in een stacaravan. We hebben een heerlijke week gehad. Het zwembad water was koud maar door de hoge temperatuur gaf dat heerlijke verkoeling.

De ligging is geweldig. Argentat is een mooie plaats. Je kunt mooi wandelen langs en zelfs door watervallen. De Tour le Merle super mooi. Evenals Rocomadour (wel erg toeristisch) en de grotten La Cave en Padirac. Kanoen, pootje baden in de Dordogne.

Op de camping is altijd iemand aanwezig die Nederlands spreekt. Ze helpen je graag en goed. Ons gas was op en binnen 10 min kwamen ze kijken en werd het opgelost.

De speeltuin was voor de kinderen prima. Ze hebben heerlijk gespeeld en zich vermaakt. Er zijn ook jeu de boule banen, bij de receptie kun je jeu de boule ballen lenen. Het eten op de camping was ook prima. Kortom wij zijn tevreden en kijken terug op een heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

ronduit een blamage!

A.J. Vahl, 16-8-2015

De ligging is fantastisch! Helaas was de rivier te koud en de toegang tot de rivier was niet of nauwelijks onderhouden.We werden verrast met een "promotieprijs" van 15,00 p.n. en dat voor een ****camping! Al ruim 25 jaar bezoeken we in Frankrijk ****campings.vlgs verschillende sites van wachtte ons een fantastische ****camping.Helaas kregen we bij aankomst, net als de zovele andere nederlanders, een complete schok! ****? maar 60 kampeerplekken (en geen 100),minimaal aantal toiletten in erbarmelijke staat,gelukkig wel 4 douches met een goede straal en temperatuur was te regelen.dit alles werd 's ochtends 1x schoongemaakt met glassex,doekje, rekker en lavendeltoiletspray! (niet de wanden). restaurantje op de camping had smakelijke gerechten voor een prima prijs. Animatie mag geen naam hebben.Kanoverhuur stond pal naast de camping, wel handig. Zwembad was bij iets minder weer ijswater, na 2 mooie dagen was het iets aangenamer. ****? NO WAY!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Viel tegen

Anke, 8-8-2015

We hadden twee weken geboekt op deze camping. Wel van tevoren de beoordelingen hier gelezen, de punten die voor ons belangrijk zijn, scoorden vrij goed, dus we gingen met goede moed hier naartoe. Bij aankomst viel ons meteen de schamele toestand van het voorste kampeerveld op. Geen beschutting (alle bomen gekapt), het terrein vol hobbels en overal opschietende boompjes op de kampeerplaatsen. Maar afijn, wij hebben om een plaats aan de rivier gevraagd en dat was mogelijk. Hier stonden wij wel heel mooi! Maar de camping was, hoewel het hoogseizoen al was begonnen, erg rustig, dus ook voor onze kinderen weinig te beleven.

Positief voor ons: ligging aan de Dordogne, schoon sanitair, trampoline

Negatief voor ons: camping maakte op ons een slordige indruk, veel mobil-homes, onverzorgde kampeerplaatsen, slecht sportveld, glijbanen heel stroef, sterk verouderd sanitair, geen animatie, heel klein speeltuintje met kapotte spullen, te weinig gasten

Na 4 dagen zijn wij vertrokken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Website presentie anders dan realiteit.

Boersbroek, 3-8-2015

De eerste indruk bij aankomst was teleurstellend. De presentatie op de website doet anders vermoeden dan daadwerkelijk de realiteit is. De staancaravans zijn op zich in orde. Wel eerst een aantal kakkerlakken in de WC ruimte moeten verwijderen. De camping is gedateerd, het is er verder wel schoon en netjes. De speeltuin voor de kleintjes valt tegen, hooguit 3 speeltoestellen. Het zwembad is op zich oke maar wel toe aan een onderhoudsbeurt. Het water in het zwembad is koud, zeker voor kleine kinderen. Zwemmen in de Dordonge naast de camping gaat niet lukken, pootje baden wel. De accommodatie van het restaurant en de bediening valt tegen, er kan nauwelijks een lachje vanaf, weinig vriendelijke uitstraling. Kwaliteit van het eten is wel goed. Naast ons toegewezen mobile-home was een ontluchtingspijp voor de riolering tegen een boom geplaatst. Vrijwel elke dag genoten we van rioleringslucht. Animatie voor de kinderen mag geen naam hebben. Alleen bij de receptie WIFI ontvangst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Met z'n zessen op een verder lege camping .

G. Zwolle, 1-7-2014

Camping L'Echo du Malpas kenmerkt zich door een mooie ligging direct aan de rivier de Dordogne. Ook het park wordt goed onderhouden. Het is echter een camping die in het voor- (en Na-) seizoen helemaal niets anders heeft te bieden dan je stacaravan en een zwembad met ijskoud water. Verder zijn alle andere faciliteiten gesloten. Ook het WK voetbal was niet te volgen, omdat de camping alleen de Franse zenders biedt, die een beperkt aantal wedstrijden uitzendt. Zelfs de receptie is niet open. Bij aankomst moet je de beheerder opbellen via een dure 06-nummer.

Er waren diverse momenten dat er maar drie of vier chalets waren verhuurd. Hier krijg je dus niet echt het gevoel van dat je op een levendige camping zit, zoals de brochures je willen doen geloven.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L Echo du Malpas in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L Echo du Malpas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L Echo du Malpas scoort een 6.47 uit 10 op basis van 85 reviews.