Vakantiehuis Gîtes Charlannes ****

Vakantiehuis Gîtes Charlannes
Gîtes Charlannes
8,7

50 reviews over Vakantiehuis Gîtes Charlannes in het Nederlands

Super en fantastisch een echte aanrader.

Gerda en Rick, 22-9-2017

Een prachtige en heerlijk rustige omgeving. Gite was super en heerlijk idyllisch en we zijn zeer vriendelijk ontvangen door Stan en Manja. Een echte aanrader !!!!!!
Gereisd met partner in september 2017

Idiyllisch, prachtig gelegen, hartelijke eigenaren

Vischer, 14-9-2017

Eeuwenoude huisjes (deel van het gehucht Charlannes) omgetoverd tot originele gites, van alle gemakken voorzien. Beeldschone omgeving, gelegen op 500 meter boven Argentat. De verhuurders zijn erg hartelijk en heel behulpzaam. Wij hadden onze 2 honden bij ons die heerlijk los konden lopen. Een eldorado voor mens en dier!!
Gereisd met partner in september 2017

Paradijs van rust, ruimte,en vriendelijkheid

Wenda v/d Hoek, 20-8-2017

Wij hadden alle vier gites gehuurd voor onze hele familie en het was heerlijk toeven onder de fruit en notenbomen van het kleine buurtschap Charlannes. De gites zijn sfeervol ingericht en de keuken met vaatwasser en koelkast en oven zeer compleet. Je vindt de bedden opgemaakt na je lange reis en er staat een heerlijk wijntje v je klaar op de tafel.

Onze kleinkinderen waren niet weg te slaan bij het heerlijke en zeer schone zwembad. We hadden drie koudere dagen en toen konden we de houtkachel aansteken en mochten we het hout pakken wanneer we maar wilden. Ook is het terrein ruim voorzien van picknicktafels en barbecues. Kortom overal is aan gedacht! De directe omgeving is prachtig voor wandelen en zelfs offroad ritten op de ruige bospaden uitgeprobeerd door mijn man en zoons. De eigenaars Stan en Manja zijn gastvrije betrokken mensen op wie je ten alle tijden een beroep kan doen. Eigenlijk wilde ik niet meer naar huis terug, maar ja..... Terugkeren is een heel goede optie!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Paradijsje in Frankrijk!

Familie Hofland, 4-8-2017

Natuurlijk hadden we op internet gezien dat het er erg leuk en mooi uitzag, maar dat het in de werkelijk ook zo is en eigenlijk nog mooier was toch een verrassing. De eigenaren en hun kinderen zijn heel erg aardig en zeer behulpzaam. Als er wat was of als we vragen hadden konden we altijd bij ze terecht. Ook ons huisje was geweldig! De omgeving is ook prachtig. We hebben heerlijk gewandeld en genoten van de mooie natuur.

Kortom het was een heerlijke vakantie die veel te kort duurde!

Manja en Stan nogmaals bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een rustvakantie in een prachtige omgeving

Patricia van Engelen, 24-9-2016

Het ontvangst in Charlannes, door Stan en Manja, is hartverwarmend. In de gite stond een fles wijn klaar. Goede informatiemap aanwezig in het huisje.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in het huisje l' Amour. Een authentieke gite, voor 2 personen en van alle gemakken voorzien. Voor het terras heb je een groot grasveld met veel schaduwplekjes (appelbomen). Aan de voorkant van het huisje heb je het zwembad als verkoeling. 's Avonds is het er doodstil en hoor je alleen de krekels. (en af en toe een appel die van de boom valt)

Er is Wi-Fi aanwezig op het midden van het terrein.

In de omgeving is voldoende te bezichtigen. Prachtig, heuvelachtig landschap!!!

Het dorp voor de dagelijkse boodschappen ligt op ongeveer 6 km afstand. Hele vriendelijke bevolking en leuke terrasjes aan het water.

Kortom een droom locatie als je van rust houd!! Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2016

Verlangen om weer te gaan!

Wim en Margriet, 18-9-2016

Hier is echte rust, privacy, gelegenheid om te wandelen en te zwemmen.

Wil je naar het dorp dan heb je wel een auto nodig.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtig plekje met ruimte en uitzicht!

Annerieke, 14-8-2016

Een prachtig plekje boven op een heuvel met uitzicht over het dal. Gite Four a pain is karakteristiek met leuke authentieke elementen. Ruimte genoeg om het huis, je kan altijd kiezen tussen zon of schaduw, en leuk contact met andere gasten zonder last te hebben van elkaar. Het zwembad is heerlijk met prachtig uitzicht. De eigenaren zijn supervriendelijk, de wijn staat klaar in de gite. De wifi is traag genoeg om tieners een beetje te laten afkicken maar sterk genoeg om ze tevreden te houden. De omgeving is prachtig. Uitstapjes zijn er genoeg te maken, maar onze kids ( 15,13 en 9) wilden het liefst 'thuis' blijven! Een aanrader voor wie rust maar geen eenzaamheid zoekt in een echt Franse omgeving!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Kleinschalig en zeer relaxed

Hans, 27-7-2016

Een heerlijk ruim opgezette locatie met vier gites. Zeer veel groen en ruimte rondom je gite. De kinderen vermaken zich heerlijkop de grote grasvelden, de schommel of bij het zwembad. Zoveel ruimte in en om je gite maakt het tot een heerlijk relaxte omgeving. De gites zijn netjes ingericht met goede bank en fauteuills, ruime eettafel en keuken (met vaatwasser en oven!). Badkamer met lekkere douche.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Waren voor de achtste maal dat zegt genoeg.

J.Grapendaal, 17-1-2016

De ligging rust omgeving prijs/kwaliteit verhouding.

Manja en Stan zijn zeer vriendelijke en lieve mensen die altijd tijd hebben voor een praatje en advies en ook echt geïnteresseerd zijn in je.

Gereisd met partner in juni 2015

Lekker uitgerust!

Tessa en Bram, 30-9-2015

Heel leuk authentiek huisje met houtkachel (hout genoeg). Wij zaten in Le Quatre met een enorme aangrenzende tuin en terras. Het dorpje is heel erg rustig. De eigenaren zijn erg aardig, behulpzaam en zeker niet opdringerig.

Voor de wielrenners is de omgeving erg mooi. Je kunt vlak langs de Dordogne fietsen, maar er zijn genoeg klimmetje (tot 14%) in de omgeving te vinden. De meeste klimmetjes gaan tot 500m en rond de 6%.

En net zoals in heel Frankrijk is er genoeg te doen in de omgeving! Rocamadour is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîtes Charlannes in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîtes Charlannes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gîtes Charlannes scoort een 8.74 uit 10 op basis van 50 reviews.