Camping Chateau Le Gibanel ****

Camping Chateau Le Gibanel
Chateau Le Gibanel
7,9

84 reviews over Camping Chateau Le Gibanel in het Nederlands

Top camping op een prachtige locatie

Masja Wolvers, 29-8-2017

Dit was voor ons de zesde keer dat wij op Gibanel hebben gestaan en we hebben het weer top gehad. Onze jongens van 14 en 18 jaar vervelen zich hier geen moment. Personeel dit jaar was super behulpzaam en aardig. Eten was prima op het Kasteel. Het middelste toiletgebouw werd prima schoon gehouden en de douches zijn daar goed en ruim. En als je wifi wilt hebben loop je gewoon de wifi kamer in. Kortom...ander jaar weer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hele fijne rustig gelegen camping

W. Werrie, 26-8-2017

Camping le gibanel is een rustig gelegen camping aan de dordogne, fijne medewerkers die altijd open staan om ons te helpen, al met al, top!
Gereisd met vrienden in januari 2017

walgelijk eten op Le gibanel

Therese, 2-8-2017

Le Gibanel bij Argentat, voor de derde maal op deze camping om de prachtige ambiance! Wat een tegenvaller dit jaar, de camping is in handen van Sea Green! Er is geen regie meer op het niveau van de dienstverlening zowel in restaurant en kampwinkel is dit aan alles te merken. Walgelijk eten in restaurant en niets eetbaars in de winkel te krijgen behalve ondermaats stokbrood. Vies en goor sanitair! Voorheen was dit een droomcamping! Jammer, wij komen niet meer terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie camping helaas over naar bedrijf See Green

Tinus, 1-8-2017

Wij zijn voor de 3e keer op deze camping. Helaas is er wel eea veranderd. Bedrijfsvoering vd camping is helaas over gegaan naar een organisatie en dat is duidelijk te merken. Sanitair is niet schoon meer, 2 wasmachines werken niet naar behoren. WiFi is ronduit slecht en werkt totaal niet en het restaurant is slechter geworden daar kan je soms niet vd kaart eten, hebben wij 2x meegemaakt dan is het dus pizza en patat heel jammer. Kinderen vermaken zich goed. Plek ah water is erg mooi. Hopelijk blijft het niet zo anders is het vergane glorie helaas voor eerder zo'n mooie camping
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke tienercamping met kanttekeningen

Irene, 21-8-2016

Beide zoons, 15 en 12 jaar, wilden de camping niet af en vermaakten zich fantastisch. Zwembad is verwarmd, Mooie grote plek 130m2. Vannaf halverwege de camping worden de plekken ruimer. Wij hadden wel gloeiend heet water voor de afwas bij 3e gebouw. Familiekaart voor 7 dagen onbeperkt gebruik maken van de kano's, kajaks en waterfietsen een aanrader. Veel pingpongtafels..tevens ontmoetingsplek. WiFi zeer slecht en alleen bij receptie.Omgeving niet ons ding..De kids willen volgend jaar terug.Wij liever niet maar zal niet mee vallen dit te evenaren!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige camping, vooral leuk voor 15+ jeugd

Anna, 15-8-2016

De camping wordt vooral bevolkt door 15+ jeugd (15 - 18 jaar). Zorgt totaal niet voor overlast, maar is voor de weinige jeugd van 12-14 jaar wat minder gezellig, alle jeugd zit 's avonds naast het kasteel met een biertje. Echt kleine kinderen zijn er ook heel weinig (gemiddeld twee in het zwembad).

De camping is prachtig gelegen. De mobile homes zijn vrij klein, maar hebben een mooi uitzicht. Prima bedden en een fijne veranda.

Groot nadeel vind ik dat de afhaal/het restaurant van erg slechte kwaliteit is, zelfs het schepijs. De Wifi is ook erg slecht, slechtste ooit op een Franse camping!

Erg aardige eigenaars/medewerkers. In het meer kun je heerlijk zwemmen en dobberen. Er is inderdaad niet echt een strandje, wel een soort betonnen helling. Zwembad ook prima en relaxed.

In het voor- en naseizoen lijkt het me ook een fijne plek voor stellen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Tienercamping in prachtige omgeving

Pascal & Anna, 1-8-2016

Van mensen die al 17 jaar hier komen tot nieuwelingen zoals wij met onze 3 tienerzoons. Afgegaan op reviews van andere jaren die veel goeds beloofden. Mooie plek met veel beschutting.

Onze vakanties zijn voor ons allen, ook voor ons sportievelingen genoeg te doen, de mannen hebben zich vermaakt. Fijn personeel, winkel met (beperkt, maar prima) voorraad, WiFi ook beperkt en alleen bij receptie ;-) (afhaal)resto, dorpje met supermarkten, markt etc op 10 min rijden, Franse animatie in de avond in de vorm van bandje of karaoke. Heerlijk gehad.

2 minpuntjes:

• Voor de camping: de warmwatervoorziening. Douches soms echt koud, afwassen in koud water. Blokken wel goed schoon.

• Voor de ouders: wees allert over wat sommige tieners achter het befaamde kasteel uitspoken. Wij vonden de sterke drank-intake nogal bovenmatig, hoewel je geen "last" hebt van lallende pubers. Als ouder ben je redelijk persona-non-grata op die plek maar echt veel toezicht vanuit de camping leek er ook niet te zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke camping, prachtig gelegen

Ludwig Oberendorff, 1-8-2016

Mooie camping aan oever Dordogne. Met meer (zwemmen, kano), zwembad, animatie, prachtig gelegen & uitzicht. Schaduwrijke plaatsen. Vriendelijke en behulpzame receptie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hangt ervan af wat je wilt.

Yoram van Vlissingen, 21-7-2016

De camping is mooi gelegen aan een stuwmeer in de Dordogne. Goed verzorgd. Ruime plekken met schaduw. WiFi is slecht. Kampwinkel heeft zeer beperkt assortiment. Eten in het restaurant is onder de maat.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

erg mooie, rustige, ruime, schone en fijne camping

Germen, 17-1-2016

je kunt op het meer, maar het is wel even door de drassige oever waden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Le Gibanel in Argentat (Correze), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Le Gibanel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chateau Le Gibanel scoort een 7.86 uit 10 op basis van 90 reviews.