Hotel Les Cedres **

Les Cedres

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Les Cedres bij:

1 review over Hotel Les Cedres in het Nederlands

Fantastisch om een paar dagen te overnachten!

M.Piket, 19-8-2010

De eigenaar ontvangt je zeer hartelijk en doet er alles aan om je van dienst te zijn. Hij spreekt ook engels. Wil je iets over de omgeving weten, hij heeft kaarten en helpt je graag met tips! Het hotel is echt oud Frans en zo is het ook ingericht echt heel erg gezellig. We zijn er met de kinderen geweest ( 13 en 11 jaar ) en we hadden twee 2 persoonskamers met een deur ertussen en 2 badkamers!!! Geweldig en heel gezellig met een prachtige grote televisie, die hebben we overigens niet veel gebruikt want we gingen zwemmen. Er is een groot zwembad bij en een gezellige binnenplaats waar je je auto bewaakt kan neerzetten. Je kan er ook eten en dan zit je op een mooi terras met oleanders. Echt de moeite om heen te gaan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Cedres in Villeneuve-les-Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Cedres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Cedres scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: