Beoordelingen Camping Campéole L'Ile des Papes****

Campéole L'Ile des Papes****
37 beoordelingen
Beoordelingen Camping Campéole L'Ile des Papes****
1497 route départementale 780, F-30400, Villeneuve-les-Avignon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole L'Ile des Papes**** in Villeneuve-les-Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole L'Ile des Papes**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Campéole L'Ile des Papes scoort een 6,0 uit 10, op basis van 37 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole L'Ile des Papes**** in Villeneuve-les-Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole L'Ile des Papes****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Campéole L'Ile des Papes**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 14 vakantiefoto's van Camping Campéole L'Ile des Papes**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Campéole L'Ile des Papes**** met andere accommodaties in Villeneuve-les-Avignon.
Even geduld a.u.b.

5,9
7,2
5,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer"vertalen
jan
6,0

24-08-2014 Ondanks dat we een mooie plaats hadden (nr 620); groot, ruim en voldoende privacy, gaan we naar deze camping waarschijnlijk niet meer terug. Het zal gelegen hebben aan het jaargetijde want er stonden veel fransen die het nodig vonden zich vooral 's-nachts te moeten laten gelden. Het zwembad (zonder toezicht) is veel en veel te klein voor zo'n grote camping. Het restaurant heeft weinig om het lijf en de animation is uiteraard in het frans maar is veel van hetzelfde (karaoke - naast jeu de boule de nationale 'sport'). De camping heeft 4 sterren maar waarom is niet duidelijk. Het sanitair is niet bijzonder netjes en wordt niet goed schoongehouden. Positief waren de plaats en de uitjes naar de steden Avignon, Arles en Nimes die makkelijk te bereiken zijn.

met partner, Mei 2014
"Leuke plek"vertalen
Berry
8,0

14-06-2014 Als je net na 12.00 uur aankomt moet je tot 15.00 uur wachten om op het terrein te komen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping om langere tijd te verblijven."vertalen
w_weskamp
6,0

14-08-2013 Na alles negatieve reacties op Zover was ik benieuwd wat we aan zouden aantreffen. Nu het viel 100% mee! Een ruime, rustige, groene camping op een schier eilandje in de Rhône. Wij hadden plaats 534 een ruime, schaduwrijke plaats met uitzicht op de rivier de Rhône. De 3 zwembaden waren gezellig aangelegd alleen mijn pubers miste een diep bad waarin ze konden duiken en zwemmen. Vooral voor jonge kinderen is de zachte rubberen vloerbedekking heel prettig.
Er was elke avond wel iets gezelligs te doen voor diverse leeftijdsgroepen, alleen was alles wel erg op de Franse gasten gericht. Er stonden veel verschillende nationaliteiten. Wij vonden de camping heel centraal liggen en geschikt om veel plaatsen te bezoeken. Het sanitair was niet heel bijzonder en was redelijk schoon. Het restaurant had een gezellig terras en er waren wat eenvoudige gerechten. Avignon en Ville Neuf lagen op korte afstand en daar waren ook veel restaurantjes.

met partner, Juli 2013
"Prima camping"vertalen
Bart-Jan
9,0
8,0

14-08-2013 De camping ligt misschien wat eigenaardig op een eilandje in de rivier, maar het is een prima camping. Veel vaste plekken met vaste "huisjes" hierdoor ontstaat de indruk dat er weinig kampeerplekken zijn, maar dat is dus niet zo. Ontvangst is prima; engelstalige receptie (gelukkig), ruime keuze en de receptie is wel zo eerlijk om de mooiere plekken aan te wijzen. Sanitair is goed voor elkaar, wordt regelmatig schoongemaakt.

Prima zwembad, met een apart, uitgebreid kinderbad. Winkel is netjes en de eetgelegenheid is simpel maar ook in orde.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Eigenlijk een prima camping"vertalen
Marja
6,0

27-09-2012 Bij toeval zijn wij met onze 3 kids (11,8,3jr) hier in het hoogseizoen terecht gekomen. Eerste indruk was een rustige camping, minder dan de helft van de plaatsen waren vol! Voor onze caravan was alle ruimte. Toilet was ok, maar zoals op vele franse campings alles met de franse slag. Persoonlijk vinden wij het niet prettig om het wc-papier buiten het toilet te pakken! Maar wat wij wel als uitmuntend hebben ervaren is het zwembad voor de kleine kinderen, echt geweldig! Niet dieper dan 30 cm, een waar paradijs voor onze 3 jarige dochter. De andere 2 kids vermaakten zich uitstekend in het grotere bad. In de omgeving is ook voldoende te doen, wij zijn wel dagjes mense, en niet beroerd om lange afstanden te maken. Zijn naar de Mont ventoux geweest, een dagje strand (toch meer dan 1,5 u rijden), st Tropez (bijna 2 u rijden) maar dit hebben wij als erg leuke uitstapjes ervaren! Enig minpuntje van de camping is dat er een campingkat rond loopt (en wij zijn geen kattenmensen) maar geen overlast

met oudere kinderen, Juli 2012
"Dit moet je lezen"vertalen
san
6,0

05-08-2012 Hallo wij zijn met 2 meiden van 15 jaar op de camping geweest voor 3 weken. Een goede advis, boek niet via telefoon of op internet, de camping heeft namelijk plaats voor 2000 pers maar er zijn ieder jaar gemiddelt maar 700 die op deze camping komen, helaas wisten wij het niet en we zatten vast voor 3 weken anders waren we na een week weggeweest ( krijg je geen geld terug). Er is genoeg plaats voor tenten caravanes en huur van mobh. Animatie tot 23:00 na drie week en veel moperen van de klant ging het tot 24:00 helaas hebben wij dit een avond meegemaakt.Er is niets te doen voor pubers. Plus punt zijn de mobilhome netjes maar erg duur. restaurant bidt weinig variatie aan eten en niet altijd lekker, kortom 1 keer en nooit meer daar.

met vrienden, Mei 2012
"Hier komen wij niet weer!"vertalen
yvonne de haas
4,0

12-06-2012 zijn net terug van vakantie en hebben op de heenreis 3 nachten op Iles des Papes gestaan. Helaas stonder er ook zo'n 50 tot 60 hells angels op de camping en die vierden elke avond tot diep in de nacht feest met veel lawaai, en volgens hun, met toestemming van de campingbeheerder. die hebben we toen maar midden in de nacht even wakker gebeld met de mededeling dat wij wensten te slapen en dat het onmiddellijk rustig moest zijn. gelukkig gebeurde dit ook. een motorclub hoort niet thuis op een reguliere camping, in ieder geval niet als ze overdag aldoor hun motor laten loeien en in de nacht het normaal vinden om overige campinggasten uit hun slaap te houden.
Het restaurant was een grote ramp, de entrecote was niet te eten en die hebben we dus ook niet betaald, verder kon je alleen mosselen eten. dus deze camping is beslist geen aanrader!!

met oudere kinderen, Juli 2011
"Heerlijke Franse camping"vertalen
Renée
9,0
10,0
8,0

26-07-2011 Wij komen om de paar jaar op deze camping, soms op doorreis, soms wat langer. Soms met eigen kampeerspullen, en dit jaar voor het eerst in een Super Bengali huurtent. Dit bleek een prettig ruim exemplaar. Is ook te huren met ingebouwd sanitair (Pagan).

De oudere kinderen (13-16) hebben zich goed vermaakt met de Franse jeugd tot diep in de nacht zonder dat je daar als kampeerder nou last van had. Het animatieteam betrok nieuwe kinderen in het zwembad bij het spel zodat er aansluiting ontstond.

Centrale barbecues met daar omheen eettafels maakten dat je gezellig met andere kampeerders zat te eten. Heel gezellig!

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer service wensen. Ook voor families met heel jonge kinderen denk ik niet dat de camping erg geschikt is.
Ik zal deze camping verder van harte blijven aanbevelen voor wie wil genieten van een Franse sfeer, de prachtige omgeving en geen overvloed aan Nederlanders.

met jonge kinderen, 2011
"Rampzalig"vertalen
gwen_paerewijck
2,0

26-07-2011 Ik kan bovenstaande beoordelingen enkel bevestigen. Wij zijn er toevallig beland, op de terugreis van de ene file in de ander beland en spijtig genoeg besloten hier te overnachten... Gelukkig was het maar voor 1 nacht. Sanitair en wc's zijn ondermaats, vuil, slecht onderhouden en de douches zijn ijskoud. Niet leuk als je onderweg bent met je 9 maand oude dochtertje. Nu ja, 1 keer en nooit meer

met partner, Juli 2010
"Nooit meer"vertalen
Fam Hengst
1,0

26-09-2010 waren op doorreis en hebben er (gelukkig maar) één nacht doorgebracht.
mooi zwembad ook voor de kinderen.
In de winkel en de receptie werd je goed en vriendelijk geholpen.

Restaurant:
Het personeel was zeer ongemotiveerd. de kwaliteit van het eten was zeer slecht. De pizza was half afgebakken en zonder enige interesse & smaak klaar gemaakt. twee keer teruggestuurd wat gepaard ging met veel zichtbaar gemok van het personeel, en dan gewoon 10 euro ervoor durven te vragen. Er ontbrak een menukaart omdat je per dag maar kon kiezen tussen een tweetal gerechten.

Sanitair:
Geen waterdruk, koud water, schimmelvorming, kapotte kranen, wasbakken en toiletten. bovendien rook het er erg muf...... Wij hebben ons gewoon in onze caravan gewassen. Dit kan gewoon niet.

Je zult maar als echtpaar met jonge kinderen (net zoals wij) een jaar hard gewerkt hebben en dan op deze camping terecht komen......

Het management moet hier echt aan de slag want dit gaat NIET goed

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?