6,4

Matig

17 reviews over Camping Campéole L'Ile des Papes in het Nederlands

mooie camping voor het voorseizoen of naseizoen

Leo, 11-9-2014

5 nachten hier gestaan met warm weer (30 gr) 1 deel van de camping was open en redelijk bezet met pensionadas en een enkele Duitser met kinderen.

overige accomodaties bijna leeg. winkel slecht enkele uren open en brood 1 dag van te voren bestellen.Restaurant niets te doen, weinig keuze menu`s.toezicht nihil,ook niet bij het zwembad.Receptie alleen Franstallig met een beetje Engels. WIFI slecht.Schoonmaak kon er net mee door.

Op de fiets naar Avignon (ca 7km) over de weg met snel rijdende Fransen, minder geschikt voor kinderen. Geluid van treinen `s avonds/nachts niet hinderlijk,stuwdam geeft meer lawaai. Avignon mooie stad. Wel fijne dagen gehad, maar kom hier niet in het hoogseizoen, te weinig capaciteit zwembad en sanitair. (fillezwemmen en wachten om te kunnen afwassen en douchen e.d.)

Gereisd met partner in september 2014

Nooit meer

jan, 24-8-2014

Ondanks dat we een mooie plaats hadden (nr 620); groot, ruim en voldoende privacy, gaan we naar deze camping waarschijnlijk niet meer terug. Het zal gelegen hebben aan het jaargetijde want er stonden veel fransen die het nodig vonden zich vooral 's-nachts te moeten laten gelden. Het zwembad (zonder toezicht) is veel en veel te klein voor zo'n grote camping. Het restaurant heeft weinig om het lijf en de animation is uiteraard in het frans maar is veel van hetzelfde (karaoke - naast jeu de boule de nationale 'sport'). De camping heeft 4 sterren maar waarom is niet duidelijk. Het sanitair is niet bijzonder netjes en wordt niet goed schoongehouden. Positief waren de plaats en de uitjes naar de steden Avignon, Arles en Nimes die makkelijk te bereiken zijn.
Gereisd familie in augustus 2014

Leuke plek

Berry, 14-6-2014

Als je net na 12.00 uur aankomt moet je tot 15.00 uur wachten om op het terrein te komen.
Gereisd met partner in mei 2014

Prima camping om langere tijd te verblijven.

w_weskamp, 14-8-2013

Na alles negatieve reacties op Zover was ik benieuwd wat we aan zouden aantreffen. Nu het viel 100% mee! Een ruime, rustige, groene camping op een schier eilandje in de Rhône. Wij hadden plaats 534 een ruime, schaduwrijke plaats met uitzicht op de rivier de Rhône. De 3 zwembaden waren gezellig aangelegd alleen mijn pubers miste een diep bad waarin ze konden duiken en zwemmen. Vooral voor jonge kinderen is de zachte rubberen vloerbedekking heel prettig.

Er was elke avond wel iets gezelligs te doen voor diverse leeftijdsgroepen, alleen was alles wel erg op de Franse gasten gericht. Er stonden veel verschillende nationaliteiten. Wij vonden de camping heel centraal liggen en geschikt om veel plaatsen te bezoeken. Het sanitair was niet heel bijzonder en was redelijk schoon. Het restaurant had een gezellig terras en er waren wat eenvoudige gerechten. Avignon en Ville Neuf lagen op korte afstand en daar waren ook veel restaurantjes.

Gereisd familie in juli 2013

Prima camping

Bart-Jan, 14-8-2013

De camping ligt misschien wat eigenaardig op een eilandje in de rivier, maar het is een prima camping. Veel vaste plekken met vaste "huisjes" hierdoor ontstaat de indruk dat er weinig kampeerplekken zijn, maar dat is dus niet zo. Ontvangst is prima; engelstalige receptie (gelukkig), ruime keuze en de receptie is wel zo eerlijk om de mooiere plekken aan te wijzen. Sanitair is goed voor elkaar, wordt regelmatig schoongemaakt.

Prima zwembad, met een apart, uitgebreid kinderbad. Winkel is netjes en de eetgelegenheid is simpel maar ook in orde.

Gereisd met partner in juli 2013

Eigenlijk een prima camping

Marja , 27-9-2012

Bij toeval zijn wij met onze 3 kids (11,8,3jr) hier in het hoogseizoen terecht gekomen. Eerste indruk was een rustige camping, minder dan de helft van de plaatsen waren vol! Voor onze caravan was alle ruimte. Toilet was ok, maar zoals op vele franse campings alles met de franse slag. Persoonlijk vinden wij het niet prettig om het wc-papier buiten het toilet te pakken! Maar wat wij wel als uitmuntend hebben ervaren is het zwembad voor de kleine kinderen, echt geweldig! Niet dieper dan 30 cm, een waar paradijs voor onze 3 jarige dochter. De andere 2 kids vermaakten zich uitstekend in het grotere bad. In de omgeving is ook voldoende te doen, wij zijn wel dagjes mense, en niet beroerd om lange afstanden te maken. Zijn naar de Mont ventoux geweest, een dagje strand (toch meer dan 1,5 u rijden), st Tropez (bijna 2 u rijden) maar dit hebben wij als erg leuke uitstapjes ervaren! Enig minpuntje van de camping is dat er een campingkat rond loopt (en wij zijn geen kattenmensen) maar geen overlast
Gereisd familie in augustus 2012

dit moet je lezen

san, 5-8-2012

Hallo wij zijn met 2 meiden van 15 jaar op de camping geweest voor 3 weken. Een goede advis, boek niet via telefoon of op internet, de camping heeft namelijk plaats voor 2000 pers maar er zijn ieder jaar gemiddelt maar 700 die op deze camping komen, helaas wisten wij het niet en we zatten vast voor 3 weken anders waren we na een week weggeweest ( krijg je geen geld terug). Er is genoeg plaats voor tenten caravanes en huur van mobh. Animatie tot 23:00 na drie week en veel moperen van de klant ging het tot 24:00 helaas hebben wij dit een avond meegemaakt.Er is niets te doen voor pubers. Plus punt zijn de mobilhome netjes maar erg duur. restaurant bidt weinig variatie aan eten en niet altijd lekker, kortom 1 keer en nooit meer daar.
Gereisd familie in juli 2012
?

hier komen wij niet weer!

yvonne de haas, 12-6-2012

zijn net terug van vakantie en hebben op de heenreis 3 nachten op Iles des Papes gestaan. Helaas stonder er ook zo'n 50 tot 60 hells angels op de camping en die vierden elke avond tot diep in de nacht feest met veel lawaai, en volgens hun, met toestemming van de campingbeheerder. die hebben we toen maar midden in de nacht even wakker gebeld met de mededeling dat wij wensten te slapen en dat het onmiddellijk rustig moest zijn. gelukkig gebeurde dit ook. een motorclub hoort niet thuis op een reguliere camping, in ieder geval niet als ze overdag aldoor hun motor laten loeien en in de nacht het normaal vinden om overige campinggasten uit hun slaap te houden.

Het restaurant was een grote ramp, de entrecote was niet te eten en die hebben we dus ook niet betaald, verder kon je alleen mosselen eten. dus deze camping is beslist geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heerlijke Franse camping

Renée, 26-7-2011

Wij komen om de paar jaar op deze camping, soms op doorreis, soms wat langer. Soms met eigen kampeerspullen, en dit jaar voor het eerst in een Super Bengali huurtent. Dit bleek een prettig ruim exemplaar. Is ook te huren met ingebouwd sanitair (Pagan).

De oudere kinderen (13-16) hebben zich goed vermaakt met de Franse jeugd tot diep in de nacht zonder dat je daar als kampeerder nou last van had. Het animatieteam betrok nieuwe kinderen in het zwembad bij het spel zodat er aansluiting ontstond.

Centrale barbecues met daar omheen eettafels maakten dat je gezellig met andere kampeerders zat te eten. Heel gezellig!

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen meer service wensen. Ook voor families met heel jonge kinderen denk ik niet dat de camping erg geschikt is.

Ik zal deze camping verder van harte blijven aanbevelen voor wie wil genieten van een Franse sfeer, de prachtige omgeving en geen overvloed aan Nederlanders.

Gereisd familie in juli 2011

Rampzalig

gwen_paerewijck, 26-7-2011

Ik kan bovenstaande beoordelingen enkel bevestigen. Wij zijn er toevallig beland, op de terugreis van de ene file in de ander beland en spijtig genoeg besloten hier te overnachten... Gelukkig was het maar voor 1 nacht. Sanitair en wc's zijn ondermaats, vuil, slecht onderhouden en de douches zijn ijskoud. Niet leuk als je onderweg bent met je 9 maand oude dochtertje. Nu ja, 1 keer en nooit meer
Gereisd familie in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole L'Ile des Papes in Villeneuve-les-Avignon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole L'Ile des Papes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campéole L'Ile des Papes scoort een 6.41 uit 10 op basis van 44 reviews.