Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Domaine des Agnelles
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Domaine des Agnelles bij:

68 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

bourgondisch genieten

Ttara Savelkoul, 24-4-2013

Inmiddels twee maal mogen verblijven in het charmante hotel, gelegen in een prachtige omgeving.

Het hotel vonden wij karaktistiek en een geweldige sfeer heerste door het hele hotel. Door de eigenaren werden wij direct hartelijk ontvangen.

Het eten was bourgondisch lekker en met veel liefde bereid!

inmiddels een nieuwe reservering geboekt voor september.

Gereisd met vrienden in september 2012

Gewelldige verzorging

Yvette Peters, 18-4-2013

Wij zijn in januari j.l te gast geweest.De ontvangst was hartelijk en heel persoonlijk. De kamer heel bijzonder ingericht met hier en daar een persoonlijke touch.De gastheer en gastvrouw waren bijzonder attent .

Het eten was super lekker met heerlijke wijn .De kinderen hielpen ook mee,bbijzonder charmant.Kortom echt een aanrader ook in de winter

Gereisd met vrienden in januari 2013

toonaangevende B&B voor een schitterend verblijf

famdujardin, 16-4-2013

Laat je niet misleiden bij het binnenrijden van het sobere wijnbouwersdorpje met zijn typerende straten en huizen. Eens je voet hebt gezet op het domein, weet je dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt.

Het pand is magnifiek. De inrichting werd zeer smaakvol aangepakt, met zorgvuldig uitgekozen schatten van de plaatselijke brocantes.

B&B met sterallures, en dat zeggen we niet zomaar. Aangenaam, ruim appartement met alle voorzieningen. Wij kozen voor een ontbijt aan de gastentafel: fijnproeverij met zelfgemaakte confituren, kraakvers brood, de heerlijkste kazen en nog meer.

Wij verbleven er in het voorjaar en gaan in de zomer terug. De kinderen, maar ook wij, kunnen zich dan heerlijk uitleven in de prachtige tuin met volledig nieuw aangelegd zwembad en zomerkeuken. Om naar uit te kijken.

Zeer sympathieke eigenaars.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Nog mooier dan beloofd

Marluce, 13-11-2012

Op de aankomstavond hartelijk ontvangen door Micky en Roger. Omdat de meeste gasten de volgende dag zouden komen mochten we een kijkje nemen in de kamers die niet bezet waren. Alles is even mooi en met zorg ingericht. Die eerste avond hebben we overnacht in Chambre Olive. Heerlijk bedden en lekker uitgerust genoten van een overvloedig ontbijt. Halverwege de middag konden we in appartement Goyon, ons onderkomen voor een week. Mooi appartement, en heerlijk met een eigen ingang en eigen terrasje. Ondanks dat er genoeg te doen is in de omgeving zijn we heel veel 'thuis' gebleven omdat het heerlijk vertoeven is op het Domaine. Op de avonden dat Micky voor de gasten kookt kan je als gast aanschuiven aan de enorme eettafel en word je verwend met een subliem diner. Wij vonden één week veel te kort en hebben ter plaatse gereserveerd voor volgend jaar!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Echt tot rust komen

Patrick, 14-9-2012

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Kamer is groot, netjes, schoon en heel mooi ingericht. We hadden een super fijn bed en hebben elke nacht heerlijk geslapen. Een enorme badkamer met apart bad, inloopdouche, toilet en grote wastafel. Elke ochtend een heerlijk en goed verzorgd ontbijt (eigengemaakte jam). De buitenplaats is enorm ruim heeft meerdere zitplekjes, een jeux-de-boules-baan, fijn en schoon zwembad. Bij slechter weer kan je lekker binnen zitten en ze hebben een boekenkast met wel meer dan 100 leesboeken. Om de zoveel dagen kookt de gastvrouw Micky en eet je samen met de andere gasten aan een grote tafel, het eten is heerlijk, masterchef niveau! Niks moet en alles mag (in overleg met Micky en Roger natuurlijk), je voelt je echt thuis. In de omgeving is veel te zien, Narbonne, Carcassonne, Perpignan, Montpellier, Coulliore, Leucate, enz enz. Wij gaan zeker een keer terug!
    Gereisd met partner in september 2012

Geweldig!

marije, 27-8-2012

Enorm fijne vakantie gehad samen met mijn dochter. Alles was perfect geregeld. Ik kan niet iets bedenken wat er anders of beter zou kunnen (en dat kan ik vaak wel).

Prachtig verbouwd huis, veel leuke plekken in de omgeving waar je zo met de auto bent, bakker op loopafstand, hele vriendelijke eigenaren, heerlijk ontbijt en diner, hele grote kamer die perfect schoon en functioneel is en een paradijs voor kinderen (en dus voor mij).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een Heerlijke Vakantieplek!

Nathalie D'Elfant, 23-8-2012

Wij hebben 2 weken mogen verblijven in Domaine des Agnelles en mede dankzij de mooie locatie, het prachtige huis met zeer smaakvolle inrichting, de gastvrijheid van Roger, Micky, Coco en Roxy, het altijd aanwezige zonnetje en de gezelligheid van de andere gasten, hebben we een heerlijke vakantie gehad! Voeg daar nog het heerlijke eten van Micky tijdens de Table d'Hote aan toe en dan zijn alle ingrediënten perfekt. Kortom, een ideale plek om uit te rusten als ouders en geweldig voor kinderen om lekker tot 's avonds laat in het zwembad of op de Cour te spelen met de andere kinderen.....wij komen zeker terug!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Alles klopt gewoon

dolcevita, 28-10-2011

Bij aankomst krijg je een lekker drankje aangeboden, na een lange autoreis was dit zeer welkom. We mochten de kamers en appartementen zien en het was zeer de moeite, alles met smaak ingericht. De stijl is klassiek met veel originele oude / antieke meubels. Maar het moderne comfort met mooie, ruime en praktisch ingedeelde kamers, ontbreekt niet.

Het huis is zeer rustig en de omgeving ook. De enige die lawaai kan maken dat ben je zelf. De tuin is fantastisch groot en heerlijk om in te lezen, luieren, zwemmen of gewoon een wandeling te maken.

Het is zeer goed gelegen voor een bezoekje naar Narbonne, Carcassonne en Bezier. Maar ook Perpignan, Toulouse en Montpellier zijn dichtbij (binnen een uurtje). Uiteraard zijn de prechtige stranden zer dichtbij zoals Narbonne plage.

Kortom een heerlijke plek om dit deel van Frankrijk te zien. We zijn trouwens eind november geweest en het was nog heerlijk warm (ca 23 graden) en dan is het ook niet zo druk overal, een echte aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2011

super

fam van Esveld uit Zaandam, 4-9-2011

3 heerlijke weken vertoefd op de Domaine. Hadden er makkelijk nog een weekje langer verbleven. Prachtige Domaine, doet bijna koloniaal aan. Ook voor iets oudere kinderen erg leuk met een basketbal basket, tafelvoetbal, zwembad, dartboard, jeu de boule baan en tafeltennistafel genoeg mogelijkheden voor vermaak. Zeer gastvrije eigenaars en ook de 2 nog jonge dochters dragen hun steentje bij!! Heerlijk eten bij de table d'hôtes met de andere gasten, waarbij de eigenaars aan einde altijd bijschuiven. Reuze gezellig!!

In de omgeving is veel te zien en te doen, zoals kanoën, fietsen langs het canal du midi of de curiosité d'auriole op weg naar Minerve. Strand niet al te ver en niet te vergeten het heerlijke weer. Een absolute aanrader voor levensgenieters!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Perfect adres!

Martin, Dafne, Liv en Finn, 10-8-2011

Mooi Domaine, schitterend gestylede kamers en appartementen. Op Domaines des Agnelles voel je je prettig te gast. De table d'hote is een absolute aanrader.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.63 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: