Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Domaine des Agnelles
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Domaine des Agnelles bij:

68 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

Op en top genieten

familie van Tijen, 2-7-2014

Wij zijn de laatste 2 weken van juni bij deze heerlijke plek geweest. Mickey, Roger, Coco en Roy wonen in een paradijsje. We hebben daar ook twee weken van mogen mee genieten. Alles is goed verzorgd en om de avond kun je aanschuiven en genieten van de kookkunsten van Mickey. Accomodatie is geschikt voor gezinnen met jonge kinderen maar ik met oudere kinderen. In de omgeving is veel te doen en te zien. Echt een absolute aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Top

Aart Krijt, 26-5-2014

Hier helaas maar één nachtje geslapen omdat we op doorreis waren.

Micky en Roger hebben het ons aan niets laten ontbreken om 22.30 aankomen en dan nog heerlijke gerechtjes en wijn geserveerd krijgen.

Het werd vanzelf 2.30 `sochtends.

Iedereen die eens een stukje paradijs op aarde wil beleven wacht niet langer en boek hier eens een paar dagen of langer,ik heb het nog steeds over hoe geweldig mijn slaapkamer was.

was.Micky kook

Gereisd zakelijk in mei 2014

Aan te bevelen.....

Wim Wilmsen, 20-9-2013

10 Dagen met 2 vrienden genoten van een mooie vakantie op een zeer mooie locatie. De gastheer Roger en de gastvrouw Mick hebben er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. De prachtig verbouwde kamers en appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Het eten dat Mick klaarmaakt is een absolute aanrader! In een straal van 50 km zijn veel leuke uitstapjes mogelijk. Door de prettige sfeer zijn er leuke contacten met andere gasten ontstaan. Kortom, een aanrader en voor ons voldoende reden om er nog eens naar terug te gaan.

Groetjes, Wim en Thea

Gereisd met vrienden in september 2013

Zeer idyllische locatie

Leonie Heutz, 17-9-2013

We hebben genoten van de gastvrijheid en van de zeer bijzondere locatie.

Alle kamers en badkamers zijn groot en met zeer veel smaak ingericht.

Mick en Roger hadden leuke tips voor restaurants en uitstapjes.

De table d´hote was zeer de moeite waard. Erg lekker gegeten en veel leuke en lieve mensen ontmoet.

Gereisd met vrienden in september 2013

grote klasse

steph quaedvlieg, 2-9-2013

Als je hier al 3 keer geweest ben en zeker terug wil zegt dat voldoende over de accommodatie en vooral over de familie Lindelauf. Ook de mooie omgeving biedt voor ieder wat wils, zowel de mooie steden en dorpen als de prachtige natuur.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Wat een geweldige plek

Myriamdjp, 26-8-2013

Wij hebben in augustus 2013 een week in de familiekamer doorgebracht. Domaine de Agnelles is een prachtige plek die bijzonder kindvriendelijk is. De grote tuin biedt veel ruimte. Je kunt er lekker onder een Plataan loungen en het nieuwe zwembad laat niks te wensen over. Voeg daar de kookkunsten van Micky en de hartelijke ontvangst van Roger aan toe en je hebt een onvergetelijke vakantie. Een Table dhote van deze kwaliteit hebben we nog niet eerder meegemaakt in Frankrijk. Ook de sfeer die het huis uitademt is bijzonder. Roger en Micky hebben het met veel gevoel voor stijl weer helemaal in de authentieke staat hersteld. Over ieder detail in het interieur is nagedacht. Domaine des Agnelles ligt daarnaast in een gebied dat veel zon-uren telt. Dit is echt een plekje zoals je ze maar zelden tegenkomt.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Wat een heerlijk verblijf!

Annemarie Venemans, 20-8-2013

We hebben een heerlijke week gehad in een appartement in Domaine des Agnelles. De tuin is prachtig met veel leuke zitjes in zon en schaduw. Roger en Micky zijn een geweldige gastheer en gastvrouw die alles onder controle hebben. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in zwembad en schommel. In de omgeving is veel te doen: strand, meer, rivier, kastelen en leuke stadjes. Eigenlijk komen wij niet vaak twee keer op dezelfde locatie maar ik heb het gevoel dat we hier nog eens vaker terug komen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Supermégabeirefantasique!

Natascha en Filiep, 11-8-2013

Ruimte, privacy, sociaal, gezellig, gastvrij, zalig, lekker,... Woaw!
    Gereisd met partner in augustus 2013

Lekker ongedwongen genieten.....

leon brull, 27-7-2013

Een plek om ongedwongen te kunnen genieten van rust waarbij de kinderen alle ruimte hebben tot plezier. Micky en Roger zijn zeer gastvrij. Niks moet en veel mag. Table d'haute is een echte aanrader. Zeker een plek om nog eens na terug te gaan. Het vernieuwde zwembad maakt de locatie compleet.
    Gereisd familie in juli 2013

Super plek!

ericberns, 19-6-2013

Hele fijne vakantie gehad bij Roger en Micky. Ze hebben het echt in een paradijs veranderd (absoluut compliment waard).

Zeker een plek om vaker te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.63 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: