Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Domaine des Agnelles
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Domaine des Agnelles bij:

68 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

Zalig genieten in zuid-Frankrijk !

Familie Rosiers, 6-8-2016

Ondertussen reeds de 3de keer dat we hier verbleven en onze eerste indrukken blijven nog steeds gestand : Domaine des Agnelles is een oase van rust waar genieten tot een kunst verheven is! Dit komt zowel door het prachtige domein als door de gastheer/gastvrouw en de andere vakantiegangers.

Bij elk van onze voorgaande verblijven hier heerste er vanaf de eerste dag een aangename sfeer en waren vooral de table d'hotes absolute topmomenten! Ook onze kids vinden het verblijf hier steeds weer een topmoment, mede dankzij de aanwezige speelkameraadjes (domaine des agnelles wordt vaak bezocht door gezinnen met (jonge) kinderen en leent zich hier ook uitermate toe : prachtig zwembad, petanquebaan, speelhoekje, schommel, ruime binnenplaats...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig

Bas en Keet, 6-8-2016

Samen met ons gezin (twee pubers) zijn wij 1 week verbleven in de familiekamer. Een schitterende kamer met voldoende ruimte. Een aparte slaapkamer voor onze jongens; deze slaapkamer heeft een aparte deur naar de badkamer. Bij aankomst werden wij direct gastvrij ontvangen en namen wij deel aan de chambre d'hotes. Een unieke en gezellige manier om onder het genot van een drankje de medegasten te ontmoeten. Hoewel ik een zeur ben met eten (geen vlees en bijna geen vis) heb ik meer dan heerlijk gegeten. Mijn mannen vonden het eten ook fantastisch! Het zwembad, de tuin, de terrasjes stuk voor stuk gezellig en sfeervol. Wij kunnen werkelijk niets bedenken wat tegenviel. Een aanrader voor gezinnen met kinderen! Wij gaan zeker nog een keer terug!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Isabelle Tack, 6-8-2016

De is de ideale plek voor mensen die hun vakantie willen doorbrengen in een geweldige ontspannen sfeer, waar men super gastvrij ontvangen wordt en kinderen alles hebben wat nodig is om een ideale vakantie mee te maken. Daarenboven zijn de kookkunsten van Micky echt de moeite waard om te ontdekken. Een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

In één woord top !

Katja Leten, 5-8-2016

Het was een geweldige vakantie! Mickey en Roger zijn super goed in wat ze doen: mensen een warm welkom heten en er alles aan doen om hen thuis te laten voelen! Bovendien kan Mickey echt wel goed koken: 3 keer per week tovert ze heerlijke, verse, gezonde gerechten op tafel. Ook de kinderen worden niet vergeten en zij krijgen een even lekker aangepast menu! Zonder enige twijfel raden we iedereen aan om dit allemaal zelf te gaan ontdekken in Domaine des Agnelles! De kinderen zijn het helemaal met ons eens en genieten nu nog steeds na als ze terugdenken aan de fijne momenten die we er als gezin en samen met de andere gasten hadden! Wij hopen van harte dat jullie nog jaren met evenveel enthousiasme en gastvrijheid nog heel veel gezinnen mogen ontvangen in jullie paradijs!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Hoe geweldig vakantie kan zijn........

Sandra Ramakers, 21-7-2016

Wat wil je nog meer op vakantie? Ik zou het echt niet weten! Prachtige accomodatie, zowel binnen als buiten, in een veelzijdige omgeving. Heel kindvriendelijk met het zwembad, het speeltuintje, en de Table d'Hote voor de kids. Quality time voor papa en mama bij de Table d'Hote met heerlijk eten en goede locale wijnen. Gastvrijheid met een hoofdletter door Micky, Roger, Coco en Roxy. Kortom: buitengewoon genieten!
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

een zalig paradijsje

Vanberghen - T'Syen, 18-7-2016

Mickey en Roger hebben van dit plekje een zalige B&B gemaakt waar je dagelijks kan van genieten!

Prachtig groot domein, en gezellig omwille van de indeling : de mooie open schuur, het zwembad, de lange tafels in de tuin....

We voelden ons welkom, ook tussen de jonge gezinnen met kindjes.

Het eten van de tables de'hotes is zalig en in verhouding niet duur. Ook sympathieke prijzen van de honesty bar.

Wij sliepen in de kamer des Olives. Mooie ruime kamer en ruime badkamer.

In de omgeving kan je interessante uitstappen maken!

Kortom een zalig adresje !

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk oord

P&S, 17-7-2016

Onze eerste kennismaking met Domaine des Angelles dateert van september 2015; kamer Deux-Frères was er enkele dagen ons privé-domein. Het smaakte naar meer. In juni 2016 bleek ook appartement Quatre Dames, nu voor een vakantie van tien dagen, een uitstekende keuze. Enkele van de vele positieve elementen van het landgoed: royaal zoutwaterzwembad, compleet en schoon sanitair, comfortabele bedden, originele decoraties in met gevoel voor detail en eigen stijl ingericht in- en exterieur, in meerdere opzichten bijzonder aangenaam klimaat, table d’hôtes als gastronomische feestjes. Mickey en Roger hebben een prachtige plek ontwikkeld tot een heerlijk verblijfsoord. Ook door hun persoonlijke touch en goede gevoel voor de wensen van hun gasten wordt je op Des Angelles een blije vakantieganger. Voorwaarde: je moet wel van het mediterrane, Zuid-Franse leven houden. Privacy en landelijke rust zijn er prima te combineren met culturele en sportieve uitstapjes. Tip: bekijk voor uitstapjes de adviezen op hun informatieve website.
    Gereisd met partner in juni 2016

Zeer mooie B&B, echt een aanrader

Lieven Put, 14-7-2016

Wij hebben hier een prachtige vakantie beleefd. Wij hadden het appartement Chic gehuurd. Zeer mooi appartement, netjes, verzorgd en met een mooi dakterras. Niets is teveel voor de eigenaars. Zij zullen alles doen om je in de watten te leggen. En Micky is ook een ster in de keuken.
    Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk genieten

Helena, 16-6-2016

Begin juni hebben we een weekje mogen verblijven bij Micky en Roger. We waren met onze peuter van 1 en sliepen in appartement Celeste. Het appartement was mooi ingericht en alles was aanwezig. Het babybedje stond al opgemaakt klaar bij de bedstee, die met een tussendeur af te sluiten is zodat onze peuter rustig kon slapen en wij gewoon konden doorpraten. De diners die Mickey bereidt zijn heerlijk, we hebben er drie dagen gebruik van gemaakt, gezellig aan lange tafels met de andere gasten. Aangezien je met een kleine 's avonds niet zo mobiel bent is deze optie echt fantastisch. De ligging van het appartement is prima. In het dorpje zelf zit niet veel, maar het is een goede uitvalsbasis voor de omringende stadjes en ook het strand is prima te doen. Op het terrein zelf vermaakten we ons ook in het zwembad en de kleine op de speeltoestelletjes. Al met al een goede ervaring, we hebben ons heel welkom gevoeld.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Heerlijke vakantie!

Paul van der Meijden, 13-10-2015

De streek kende wij al goed, maar het was de eerste keer in Domaine des Agnelles. Via de recensies kregen wij al een goede indruk, maar dan is het natuurlijk heerlijk dat het blijkt te kloppen! We zijn hier een week geweest en dan heb je het geluk dat je drie keer mee kunt eten. Micky kookt gevarieerd, gezond en lekker! De kamers zijn schoon. het ontbijt is prima en ze hebben een heerlijk zwembad. wat ons berteft dus zeker niet de laatste keer..
    Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.63 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: