Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Domaine des Agnelles
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Domaine des Agnelles bij:

68 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

Fantastische vakantiebestemming

Jose, 25-6-2017

Domaine des Agnelles is een perfecte accomodatie, waar het heerlijk toeven is aan het zwembad of te genieten van de heerlijke door Micky bereide maaltijden. Bijzonder hierbij is dat alle gasten gezamenlijk deze maaltijden kunnen nuttigen, waarbij de gezelligheid hoog in het vaandel staat en de gastheer en- vrouw na afloop ook nog even aansluiten.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Formidabel domein.

Famillie Van Den Broeck, 24-6-2017

Vanaf het eerste moment dat je binnen rijd op de oprijlaan, waan je je als god in Frankrijk. Prachtig domein, goed uitgerust met mooi zwembad, grote tafel voor de leuke avonden met de andere gasten. Kamers waren heel netjes.

Leuk dat de gastvrouw toch altijd weer lekkere gerechtjes op tafel kan toveren.

Dit was onze eerste bed en breakfast: wat ons aangenaam verrast heeft is de interactie met de andere gasten en natuurlijk de altijd enthousiaste ontvangst van Micky en Roger.

Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch!

Pluijmen, 29-5-2017

Fantastische locatie.

Alles aanwezig om een fantastische vakantie te vieren.

Echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

in één woord, fantastisch!

sabrina, 19-11-2016

Ons verblijf was super!! Het ontvangst, de kamer, de binnenkoer, het zwembad, het eten ... het plaatje klopt! Alles was tiptop in orde.

De B&B is centraal gelegen en alle bezienswaardigheden zijn makkelijk bereikbaar. Micky, Roger,Coco en Roxy jullie doen dit super. Doe zo voort, jullie zien ons zeker nog terug!!!

Een ontspannen vakantieverblijf

Herman, 12-9-2016

Gelegen op een fraai stuk grond met goed onderhouden tuin en een oud, degelijk landhuis, ooit gebouwd door een wijnboer was het heerlijk toeven. Het grote zwembad gaf tijdens de warme dagen verkoeling. Op de kamer was overigens ook airco. De Nederlandse eigenaren, Roger en Micky, zorgden voor een prettige sfeer. De tables d’hôtes in de tuin onder een grote boom waren prima en gezellig. Verder ligt het Domaine centraal ten opzichte van tal van mooie plaatsen in de omgeving. Wij hebben ervan genoten.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige plek, erg gastvrij en kindvriendelijk

Birgit M., 5-9-2016

De ligging van Domaine D'' Agnelles is super: een rustige en mooie omgeving, vlak bij Spanje en bij de zee. Wij hebben hier enkele dagen gelogeerd op doorreis naar Spanje.

De sfeer is erg ontspannen en gastvrij. Precies wat wij van een vakantieadres verwachten.

De kinderen (en wij uiteraard ook) hebben genoten van het zwembad.

Enkele dagen in de week kun je samen met de andere gasten aan één tafel mee eten. De kinderen eten vooraf, ook aan één tafel gezamenlijk. Erg lekker eten. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld pizza te laten bezorgen en op een van de vela tafels op het Domaine op te eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldige vakantie, heerlijk genieten.

Rosemarijn, 5-9-2016

Heerlijk met én zonder kinderen. Goede ligging. Alles is aanwezig en de details zijn tot in de puntjes uitgewerkt.

Super

Longueville, 3-9-2016

We hebben met ons gezin een fantastische week beleefd in Domaine des Agnelles. Dit dankzij Micky, Roger en hun prachtig domein.

Verscholen paradijsje ..

Roos, 3-9-2016

Verscholen in een klein dorpje (maar op slechts 10 minuutjes van Narbonne). Een waar paradijsje, waar het zelfs in de kindervakantie een oase van rust is. Door de perfecte mix van voldoende speelkameraadjes voor de kids, het heerlijke zwembad (met altijd voldoende ligbedden ..!) diverse knusse, gezellige zit/lig-hoekjes in de tuin en de oer-gezellige table d'hote is dit de ideale plek voor volwassenen en kids.

super gezinsvakantie

Fam Van Den Broeck - Dockx, 2-9-2016

Wij verbleven in het appartement Goyon. Zalig. Je hebt een grote frigo die je dan vol kan stoppen, altijd handig met hongerige kinderen. Micky en Roger zijn super voor hun gasten en Micky's eten is voortreffelijk. Plus met heel den B&B aan tafel is enorm gezellig en Roger heeft altijd een perfect wijntje klaarstaan. Kortom onze vakantie was veel te snel gedaan.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.63 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: