Appartement Domaine des Agnelles *****

Appartement Domaine des Agnelles
Domaine des Agnelles
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Domaine des Agnelles bij:

68 reviews over Appartement Domaine des Agnelles in het Nederlands

Alles klopt

P&S, 18-9-2017

P&S, 18-9-2017

Over Domaine des Angelles zijn wij na drie heerlijke vakanties nog steeds lyrisch. De sfeer, de entourage, de service, de omgeving, gepaste aandacht met gevoel voor privacy: alles klopt. Dit jaar verdienen Mickey en Roger extra waardering voor de reactie op onze dieetwensen; die werden uitgevoerd als culinaire verwennerijen. Sowieso verdienen ze een compliment voor hun super relaxte uitstraling. Ook als het heftig hectisch is. Je kan je werk nog zo leuk vinden, dit is vakmanschap waardoor ze ver boven de middelmaat uitstijgen: topkwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2017

Heel goed!

Erik Schurink, 11-9-2017

We hebben twee heerlijke weken gehad in het Domaine des Agnelles in Villedaigne!

Micky en Roger zijn heel prettige gastgevers, het huis met de vele verschillende ruime kamers, het zwembad, de grote ommuurde tuin met veel zitgelegenheden in de zon of in de schaduw van de platanen, de tips van Micky en Roger waar je wat het beste kunt gaan bekijken, de drie "table de hôte" per week (heel lekker eten!) lekker buiten samen met de andere gasten, de ongedwongen sfeer, het goede ontbijt, de tijd voor jezelf omdat je zoon lekker met de kinderen van de andere gasten aan het spelen is... Allemaal heel erg leuk, we hebben er eerlijk van genoten!

Één klein minpuntje kan ik helaas niet ongenoemd laten: Onze matras was voor onze smaak wel erg aan de harde kant...

Als dit niet het geval was geweest , was de waardering van (echt!) heel goed naar uitstekend gegaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige B&B

Fam Vertongen, 6-9-2017

Knap domein, lekker eten. mooie kamer,...

De uitbaters doen dat goed, zeker voor herhaling vatbaar!

Leuke uitstappen te maken in deze streek, ook vlakbij de Mid. zee voor een dagje strand. Carcasonne is mooi maar onaangenaam druk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke plek!

Tamara, 5-9-2017

We waren vorig jaar mei en nu in de zomervakantie. We hebben genoten van de gastvrijheid van Mickey en Roger, mooie tuin, prettige sfeer, persoonlijke benadering, prachtige huis en fijne zwembad. We vonden het zo fijn dat we niet eens zoveel erop uit zijn gegaan. De kinderen kunnen fijn spelen. Ook de kookkunsten van Mickey waren weer verrukkelijk. Lekker 'thuis-uiteten' met wijn omdat niemand hoeft te rijden terwijl de kinderen in de tuin en het huis spelen. We werden met de dag meer ontspannen.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige vakantie

Maes Dirk, 27-8-2017

Ons verblijf in de familiekamer was perfect.

- Iedere morgen een lekker ontbijt.

- We hebben ons ook 3 avonden laten verassen met de table d'hotes. Leuk gezelschap en lekker eten in een prachtig decor.

- mooi zwembad

- uitvalsbasis voor daguitstappen

....

Terwijl je op veel plaatsen het gevoel krijgt dat de website alles net een beetje mooier voorstelt dan het werkelijk is, heb ik hier het gevoel dat het hier net omgekeerd is. Hoewel de website er zeer mooi uitziet, is het allemaal toch net een beetje groter en mooier.

De vakantie voor volgend jaar ligt al vast.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk om vakantie te vieren

Christine Teeuwen, 25-8-2017

Wij waren hier voor de derde keer. We gaan volgend jaar er weer naar toe. Zegt denk ik genoeg. Mooi appartement, heerlijk eten. Gastvrij ontvangen. Wat wil je nog meer.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wat een heerlijke plek!

Sascha Baggerman, 24-8-2017

In de meivakantie zijn we voor de tweede keer afgereisd naar Domaine des Agnelles. Wat een heerlijke plek is dit. Voor ons, onze kinderen van 2 en 5, maar ook voor nichtje van 13. Goed verzorgd en heerlijk ontspannen.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Het klopte opnieuw weer helemaal!

Fam.Sauter, 7-8-2017

Ons 2de verblijf bij Micky en Roger was opnieuw een schot in de roos! We mochten er logeren in de gloednieuwe loft die vanaf volgend jaar te huur is voor groepen tem 12 personen. Wat een zee van ruimte en even smaakvol ingericht als de kamers en appartementen op het domaine. Zo werd de lange tafel voor 12 personen door Roger zelf gemaakt uit de oude plankenvloer van de schuur die nu de loft geworden is! Prachtig! Micky toverde weer 3 keer die week de heerlijkste zuiderse gerechten uit haar mouw! Een paar extra gasten meer of minder, daar maalt ze niet om ;-). Het blijft altijd even lekker en verrassend! Micky en Roger: jullie zijn een topkoppel en geboren om dit te doen! We kunnen het iedereen aanraden om dit zelf eens bij jullie te komen ondervinden! Wij zijn alvast uitgesproken fan!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk verblijf

Elke, 6-7-2017

Wij hebben een week gelogeerd in een appartement was zeer ruim en net.juist de boekjes zullen eens moeten aangepast worden die op de kamer liggen daar stond in dat we de woensdag verse handdoeken krijgen maar toen het woensdag was en erachter vroegen zei ze dat ze dit niet meer doen wat jammer maar kregen toch nieuwe aangezien het in boekje stond.3x week gegeten savonds was lekker alleen jammer voor de 27euro dat glas wijn niet inbegrepen was in de prijs.het ontbijt vond ik het minst van al iedere dag een stokbrood 1xcroissants had en chocoladekoek maar er was ook maar 1voorzien per persoon ook altyd dezelfde kaas en charcuterie dit kan veel beter.wat ik ook jammer vond ons meisje at bij ons mee en toen wij een toast kregen bij aperitief kreeg ons meisje niets wat ik wel jammer vond.wel mooi domein net zwembad ,mooie uitstappen maken.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig

Renee-Emma, 27-6-2017

Heel erg mooie locatie, heel gastvriendelijk. Kamer en badkamer waren reusachtig. Zeker een aanrader om mee te eten wanneer dat aangeboden wordt, heel gezellig! Enige nadeel was het enge portret tegenover het bed en dat een van de bedden heel erg kraakte. Verder zouden we heel erg graag nogmaals terug komen, verblijf was fantastisch. Wijzelf hadden geen kinderen bij ons, maar andere gasten wel en je zag het plezier van die kinderen terwijl ze lekker vruchten plukten die ze op mochten eten.
    Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine des Agnelles in Villedaigne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine des Agnelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Domaine des Agnelles scoort een 9.63 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: