Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) *****

Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)
Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping)
7,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) bij:

365 reviews over Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) in het Nederlands

Geen 5 sterren waard

Jan, 16-9-2017

Deze camping is geen 5 sterren waard. Huisje was op zich prima alleen wij hadden het luxe huisje en stond in de advertentie met grote Italiaanse douche. Douche was prima maar echt geen grote Italiaanse douche aanwezig. Verder stonden wij achteraan in het park maar wij konden de animatie tot 2300 uur luid en duidelijk horen.wat een herrie. Kan best wat zachter worden gezet. Er loopt een sloot achter de animatie die echt ontzettend stinkt (je zal daar maar zitten in een huisje) en die sloot zaten ook waterratten. Dat hoort echt niet op een 5 sterrencamping. Geen Een camping eingelijk. Verder was het park uitzonderlijk schoon. En zag er goed verzorgd uit.
Gereisd met partner in september 2017
Séverine Martin, Verantwoordelijke klantenrelaties, Dragonnière, 22-9-2017

Beste klant

Van harte bedankt om voor la Dragonnière te kiezen en bedankt om de kwaliteit van ons park te benadrukken ! Ons domein voldoet volledig aan de criteria om geclassificeerd te worden als een vijf sterren camping in Frankrijk. Wij benaderen de camping als een geanimeerde omgeving en het animatieteam ontfermt zich over iedereen zodat elk persoon hier zijn gading vindt. Onze gasten appreciëren over het algemeen de ambiance en de sfeer op het domein. Het is jammer om te horen dat u niet tevreden bent over dit aspect van de camping.

Aarzel niet om bij uw volgend verblijf ons te contacteren via de telefoon: onze klantendienst zal u met veel plezier helpen bij het vinden van een plaats die voor u geschikt is.

Onze camping is voorzien van een irrigatiesysteem. In geval van veel neerslag kan dit dus reduceert worden zodat het domein niet blank komt te staan en dit geen overlast bezorgd op de kampeerplaatsen. Dit is zeer belangrijk voor de veiligheid. Heeft u het geluk gehad om een zuidelijke woelrat tegen te komen op het domein? Dit komt zeer weinig voor maar het is niet onmogelijk aangezien het domein in een natuurgebied ligt en deze dieren deel uitmaken van de beschermde diersoorten.

La Dragonnière engageert zich om de omgeving te beschermen en we zijn trots dat verscheidene kleine diersoorten hun weg vinden naar ons domein en zo ons ecosysteem mee in stand houden.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een vakantie met uw partner.

Séverine Martin, Verantwoordelijke klantenrelaties

Fantastisch!

AvD, 16-9-2017

Wij verbleven met ons zoontje van bijna 1 in een Premium cottage voor 5 personen. Er waren twee slaapkamers beide voldoende ruimte en bergruimte en met 1 baby voldoende ruimte in woonkamer om rond te kruipen. Gelegen op rustige plek dus geen last van herrie gehad. Wij hadden niet veel behoefte om te socialisen dus helemaal prima dat huisjes echt afgezonderd liggen van elkaar zo heb je veel privacy. Camping echt zeer netjes, geweldig voor kinderen en ruime keuze van zwembaden, lagoon is echt prachtig gemaakt. Personeel spreekt voornamelijk Frans maar zijn niet te beroerd om je desondanks toch te helpen. We hebben enorm genoten en ik zou hier graag nog eens terug komen. Echt genieten zo in het na seizoen. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen een drukke bedoeling is, maar hier hebben wij totaal geen last van gehad.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Groot Bungalowpark

Eveline, 9-9-2017

Groots opgezet bungalowpark met enorm veel faciliteiten. Er zijn twee grote buitenzwembaden, een schitterend aangelegde lagune en een binnenzwembad. Verder veel eetgelegenheden op het terrein en je kan de hele dag vermaakt worden door het animatieteam. In de avond mini disco en diverse (professionele) shows. Wij zaten prima gelegen op de camping. De chalet comfort bungalow staan dicht bij alle faciliteiten, maar net niet in de drukte. Huisje was klein maar fijn. Het toilet is voor mensen langer dan 1.90 niet geschikt. Verder was wel alles aanwezig. Park is gelegen aan een drukke 1 baans verbindingsweg. Vermijdt daarom ook tussen 10.00 en 15.00 uur de weg naar cap dagde, altijd file. Bezoek zeker de vele mooie dorpjes on de omgeving zoals Carcasonne en Beziers, het aquarium in Montpolier en het brede strand van Valras Plage! Schitterende camping, maar zorg dat je niet direct tegen het showterrein wordt geplaatst met je accommodatie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtige Camping, verschrikkelijke herrie

Columnbus, 5-9-2017

Camping is echt heel erg mooi ingericht en onderhouden maar een ziekmakende "muziekterror" van 19-24 uur is verschrikkelijk. Weet niet wie daarvan kan genieten?!? Het zwembad laguna is prachtig, maar toch komen we hier niet meer.
Gereisd met partner in september 2017
Séverine Martin, Verantwoordelijke klantenrelaties, Dragonnière, 11-9-2017

Beste Columnbus

Bedankt om uw mening te delen. We zijn blij dat u tevreden bent over de properheid van de camping en de zwemcomplexen. Het spijt ons te moeten horen dat u niet tevreden bent over de animatie. We organiseren verscheidene thema avonden die onze gasten weten te appreciëren. De uitgelegen kans om uw buren beter te leren kennen ! Voor uw informatie, wanneer uw een reservatie maakt kan u aangeven waar u graag een huisje zou hebben. Wij doen ons uiterste best om aan uw wensen te voldoen. Indien u dus graag rustig zit dan zorgen we ervoor dat u plaats zo ver als mogelijk van de animatie verwijderd is.

Wij hopen u nogmaals terug te mogen ontvangen op het domein. Indien u zich van gedachte zou veranderen bent u van harte welkom 😊

fantastisch

fam haagsma, 3-9-2017

we hadden een prachtig chalet 540F met vaatvasser,tv etc verder was de camping schoon zwembaden vooral laguna fantastisch leuke barretjes restaurantjes en afhaalmaaltijden voor een schappelijke prijs in de avond leuke shows in het theater vooral die van michael jackson.verder hebben we beziers [groot nieuw winkelcentrum polygone] en prachtige oude stad met mooie kathedraal,pezenas en cap de agde prachtige boulevard met mooie jachthaven bezocht [minpunt vele hondepoep op straat]

Voelt als thuis komen!

Tamara, 2-9-2017

Heb helemaal geen slechte dingen te vertellen. Wij hebben wederom voor de 4de keer een heerlijke vakantie gehad!! Enige nadeel bij de Laguna is dat de bodega niet optijd open is zodat je geen drinken of iets kan halen terwijl je niks van eten of drinken mee mag nemen naar binnen. Maar goed dat is het enige min puntje. Verder super vakantie gehad en alweer geboekt voor volgende zomer.
Séverine Martin Verantwoordelijke klantenrelaties, Dragonnière, 11-9-2017

Beste Tamara

Wat fijn dat u dit jaar weer naar La Dragonnière bent gekomen ! Uw mening heeft ons veel plezier gedaan. Na 4 jaar uw vakantie hier door te brengen voelt het als thuiskomen.

Het volledige team wenst u een mooi jaar en we hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen op ons domein ! 😊

Heerlijke vakantie op een mooi park!

Maaike, 27-8-2017

Heel mooi, modern en schoon park. Het is een grootschalig park, hier moet je dus van houden. Voordelen voor ons waren: 5 verschillende eetgelegenheden op het park, verse bakker op het park, meerdere zwembaden en een meertje, een treintje, etc. Wij hadden een bungalow prestige voor 2-4 personen. Er staat duidelijk op de site aangegeven dat het één ruimte is. Beneden een prima keuken v.v. vaatwasser, magnetron, etc., een badkamer met bad en een apart toilet. Verder staat er een slaapbank die wij het gehele verblijf als bed opgemaakt hebben gelaten. Via een trap is er een soort vide waar een prima tweepersoonsbed staat en is een kast met voldoende ruimte voor alle kleding. Het terras is slim aangelegd, je zit niet bovenop elkaar.

De animatie is voornamelijk in het Frans, hier hebben wij dan ook weinig gebruik van gemaakt. De minidisco (6 keer per week) viel erg in de smaak bij onze kinderen. Wij hebben geen overlast gehad van het geluid bij het huisje, maar zaten aan de rand van het park.

WIFI is tegen betaling, dit hebben wij niet gedaan. In deze tijd zou standaard en gratis WIFI voor mij bij een 5 sterrenpark horen. Verder hebben wij echt een heerlijke vakantie gehad!

Grote maar gezellige camping

fam van Geenen, 25-8-2017

Het is een erg grote camping met name bezocht door de Fransen zelf. Leuke animatie en avond 'shows'. Veel afwisseling in zwembaden. De lagune is prachtig! Vriendelijke personeel die echt moeite voor je doen. De bedden waren wel (qua matras) aan vervanging toe (comfort huisje) Verder mooi opgezet en keurig onderhouden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige camping met alles erop en eraan!!!

Yvonne den Braber, 18-8-2017

Hebben hier 10 dagen genoten met 2 kinderen van 6 en 4, we verbleven in een Key West VIP cottage, aanrader, van alle gemakken voorzien, ruim, mooie veranda met gezellige eethoek en veldje met een hangmat.

+ lagunebad is onbeschrijfelijk mooi, fijn zand, verschillende dieptes dus kinderen kunnen veilig spelen

Twee verschillende zwembaden en een klein binnenbad

Leuke winkeltjes en restaurantjes in een soort van winkelstraatje

Top animatie de hele dag door en alles ziet er schoon en verzorgd uit

- Heel veel fransen en daarbij is op de camping ook alles in het frans, ook de miniclub en animatie, engels wordt er nauwelijks gesproken.

Om ergens naar toe te rijden is een crime, je staat altijd in de file, er zijn heel veel leuke omliggende stadjes, maar daar moet je dus even de tijd voor nemen ok naar toe te rijden.

Séverine Martin Verantwoordelijke klantenrelaties, Dragonnière, 22-8-2017

Beste Yvonne

Het hele team van Domaine de la Dragonnière bedankt u voor het delen van uw mening. 😊

Wij hechten veel belang aan hoe de vakantiegangers zich voelen tijdens hun verblijf.

We vinden de properheid van de camping en onze zwemcomplexen zeer belangrijk.

Omtrent het onthaal, we hebben twee receptionistes die Engels zijn opgevoed. Normaal gezien zou u dus telkens geholpen kunnen worden in het Engels.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen voor uw volgende vakantie. 😊

teleurstelling

vdh, 7-8-2017

Huisje was zeer klein voor 4 personen.

Wij hadden een 2-4 persoons 2 kamerwoning.

Ja, er waren 2 kamers: de badkamer en het toilet.

Boven een open slaapkamer en beneden een zetelbed.

Wie betaalt er om 8 dagen op een zetelbed te slapen van 1.40 m?

De kleren moesten op de keukentafel liggen en op de stoelen.

Alle dagen vegen voor de kleine dode diertjes.

Vanaf je een voet zette kraakte het ganse huisje.

Dan neem je een woning om een beetje meer comfort te hebben dan een caravan en krijg je zo iets.

Elektriciteit is verschillende keren uitgevallen en het warm water was toch ook een 4 tal keren koud.

Wij hadden een all-in formule maar daar moeten ze onderling toch eens betere afspraken in maken.

Maar op de 2 plaatsen kon je drinken krijgen en beperkt.

Een cola van 2.60 euro kon je drinken maar een tonic van 2.60 euro niet.

Ijsjes keuze uit 2 soorten en elke dag was er dan wel 1 van de 2 soorten niet te verkrijgen, maar als je dan naar een andere bar ging waren die ijsjes er dan wel.

Tussen 12.30 u en 18.30 u kan je nergens aan eten geraken met een all-in formule.

Een domper op de vakantie.

Séverine Martin, Verantwoordelijke klantenrelaties, Dragonnière, 10-8-2017

Geachte Heer/ Geachte Mevrouw,

Het spijt ons te moeten horen dat uw woning niet aan uw wensen voldeed. Desondanks is het logement wel degelijk voorzien voor vier personen. Er zijn twee aparte kamers en een zetelbed aanwezig. Er is wel degelijk een fout geslopen in de keuze van uw verblijf.

Twijfel niet om ons te contacteren indien u een nieuwe reservatie wil maken. Wij helpen u graag bij uw volgende boeking. Wij garanderen u de beste hulp en begeleiding voor het boeken van uw volgende reservatie zodat u optimaal kunt genieten van uw vakantie.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Onze technische dienst doet er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen en uw problemen zo vlot mogelijk op te lossen. Aarzel niet om hen of ons te contacteren.

We hopen dat u hebt kunnen genieten van de verschillende zwemcomplexen zoals de verwarmde zwembaden en de lagune met het witte zand strand. Ook alle animatiemogelijkheden, de sportactiviteiten die dagelijks georganiseerd worden door ons enthousiast en dynamisch animatieteam. 

Het hele Dragonnière team kijkt ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen voor een volgende vakantie!

Séverine Martin

Verantwoordelijke klantenrelaties

+33 4 67 01 03 10

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sunelia Domaine de la Dragonnière (Glamping) scoort een 7.49 uit 10 op basis van 479 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: