Camping Club Le Napoléon ****

6,4

32 reviews over Camping Club Le Napoléon in het Nederlands

Camping is oke

Silvia, 27-4-2017

Pluspunten: mooi zwembad, sanitair prima in orde, wel niet verwarmd. Winkeltjes en restaurantjes dichtbij.

Nadelen: in de meivakantie is de camping nog leeg, wij waren de enige caravan, wel is er af en toe een camper geweest voor enkele nachten. Er is geen speeltuin, er zijn twee plekjes waar een speeltoestellen staat voor jonge kinderen. Voor onze dochters van 8 en 10 was er behalve het zwembad niets. zwembad zou verwarmd zijn, mast dat is beslist niet het geval. Wat wij ook een nadeel vonden is dat er geen gratis WiFi is en de verbinding is erg traag.

Camping is in de meivakantie erg rustig. Wel vervelend dat alles contant betaald moet worden en dat je 50 euro borg moet betalen.

Het strand is dichtbij, geen directe toegang tot het strand vanaf de camping.

Wij hadden pech met het weer, rond de 13 graden en bewolkt, dan is er echt niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zeer gemengde gevoelens

LJ Balt, 23-7-2016

Vooropgesteld; dit was door annulering van een andere boeking vanuit touroperator niet onze vrije keuze. Hierdoor hebben we een flinke korting gekregen. Over animatie en het sanitair kan ik niet oordelen.

Pluspunten;

De camping is netjes, schoon, best groen, heeft een fijn zwembad, aardig personeel op en naast (supermarkt en bakkertje) de camping en de accommodatie (chalet) was prima in orde.

Nadelen;

Onze tieners van 13 en 16 troffen er geen Nederlandse maatjes en vonden het prima om na 6 dagen weer naar huis te gaan. Er stonden n.l. voor 95% Fransen. De animatie was in het Frans (geen idee of ze Engels spreken).

Groot nadeel vonden wij als ouders de ligging. In een vreselijk toeristisch deel van het plaatsje Vias. Aan een doodlopende straat met allemaal winkeltjes waar prullen en toeristische troep te koop zijn.

Er zijn daarnaast tal van barretjes en restaurantjes pal naast elkaar, ze ogen nogal smakeloos ingericht en het eten van 1 tentje (meer hebben we bewust gemeden) was echt zonde van ons geld. Niet iets waar wij door aangetrokken werden.

's Avonds is het er druk met flanerende mensen.

Op de camping hoor je vanaf een uur of 20/21u tot 24u luide muziek van de eigen camping maar ook van die van andere campings of barretjes. Waar ook nog eens een dj continu doorheen zit te blaten. Minstens 3 bronnen kon ik elke avond detecteren.

Alleen tussen 12 en 15u is er bij het zwembad geen muziek.

Het strand nodigde ons ook niet uit. Vol met houtsnippers en geen leuk strandtentje te bekennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

nieuw waterparadijs

Vandewalle kristof, 13-7-2016

Dicht bij de middellandse zee, midden het dorpje, mooi zwemparadijs
Gereisd met partner in juli 2016

Kan beter

Janssen, 10-7-2016

Ligt in drukke gezellige omgeving met veel eet en drinkgelegenheden. Mooi zwembad. Dicht bij zee. Redelijk sanitair met niet altijd warm water. Onderhoud van het terrein en de plekken kan stukken beter. Neem genoeg grondkleden mee om de stoffige plekken te bedekken. Bij spontaan aankomen wel zorgen dat je genoeg contant op zak hebt. Onder de €300,00 kun je geen creditcard gebruiken en je moet ook €50,00 borg betalen voor toegangspas. Niet alle receptionistes zijn capabel om mensen fatsoenlijk te helpen. Het gedrag van een vd receptionistes bij het in en uitchecken was dermate onprofessioneel dat ik ondanks het feit dat ik tevreden was over de camping, nooit meer terug kom.
Gereisd met partner in juli 2016

fijne camping

anja zuur, 4-8-2013

we hebben hier in juli 17 nachten gestaan en het uitstekend naar onze zin gehad. Overwegend franse camping maar desondanks hebben we ons goed vermaakt ook met de animatie. Er wordt genoeg voor iedereen georganiseerd dus eventueel voor elk wat wils. Ook 's avond was er veel te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

prachtige plek weer

Jenny Van Hese-vis, 22-7-2013

Wij stonden op s33. Heerlijk rustig ondanks seizoen. Een probleem gehad. Meteen luisterend oor. Wij gaan eigenlijk nooit naar animatie maar hebben wel gezien hoe enthousiast dut team is. Onuitputtelijk. Echt respect. Voor het eerst zijn wij terug gekomen op een camping. Normaal elk jaar een andere. Maar waar ben ik blij dat weer zin terug gegaan. We hebben 18 heerlijke dagen gehad.
Gereisd met partner in juni 2013

Goede plek niet luxe maar kan er mee door

Corne koks, 30-7-2012

Ben op de camping geweest en in julle waarderingen staat dat er geen geld automaat in de buurt nou er is er een op nog geen 150 meter lopen recht tegenover de bounty is er een naast de wc en als je naar het strand loopt loop je er voor bij wij gaan volgend jaar weer terug en boeken bij zoover denk ik als de prijs redelijk is gr corne'
        Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Prima camping in het voorseizoen.

sturk01, 10-7-2012

De algemene indruk van de camping is redelijk. De camping ligt in drukke toeristische straat, waar genoeg eetgelegenheden zijn en niet onbelangrijk een goede bakker waar je ook gewoon brood kunt kopen. De camping ligt op een steenworp afstand van het strand. Bij de receptie is men vriendelijk en behulpzaam. De plekken zijn zanderig en niet al te groot zeker als je caravan wat groter is en je auto erbij moet. Als je in het voorseizoen staat is de prijs/kwaliteit verhouding goed. Per 1 juli begint de animatie en dan is het met de rust gedaan. 's Avonds om 21.00 uur begint het entertainment (muziek) en dat gebeurt op oorlogssterkte en duurt tot 24.00 uur. Sta je vooraan op de camping dan kun je geen gesprek meer voeren. Klagen heeft geen zin, je klacht wordt wel doorgegeven maar er wordt niets mee gedaan. Per 1 juli is de camping voor de Fransen, zo redeneert men.

Prima

yvonne Wolters, 9-7-2012

Wij zijn zojuist terug van onze vakantie in camping Napoleon. Wij hebben het prima naar onze zin gehad. Als je van optimale rust houdt dan moet je daar niet zijn. Vias Plage is een vakantiedorp waar het zeer levendig is. In Frankrijk is er zomers overal muziek en vertier zo ook in Camping Napoleon. Daar kun je voor kiezen. Onze ervaring is: gunstig gelegen dicht bij strand, sanitair was schoon (de troep maken de mensen zelf!), supermarkt aanwezig, genoeg restaurants in de buurt, iedere avond live muziek in de bounty club welke is gelegen naast het strand. Je kunt leuke plaatsjes per fiets of auto bezoeken, bv Cap 'd Agde. Dus de keuze is aan de vakantieganger zelf.

fijne camping

Familie van Hese, 5-7-2012

Ik was een beetje huiverig na sommige beoordelingen maar ben enthousiast. Natuurlijk is het zanderig maar wat wil je aan het strand. Natuurlijk is de animatie Frans talig, maar daarom zijn we ook in frankrijk.

Het personeel was vriendelijk, het zwembad was fijn en het strand op loopafstand is natuurlijk super.

En je hoort de muziek van de naastgelegen camping er doorheen maar dat is in Frankrijk toch wel normaal in het hoogseizoen.

We zijn hier nu 6 dagen en genieten met volle teugen (ook van de regen die vandaag valt)

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Club Le Napoléon in Vias Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Club Le Napoléon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Club Le Napoléon scoort een 6.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: