Vakantiepark Odalys Les Soleillades

Vakantiepark Odalys Les Soleillades
Odalys Les Soleillades

1 review over Vakantiepark Odalys Les Soleillades in het Nederlands

conny, 7-10-2006

Wij zijn in de 2e week van september hier geweest. Op zich een leuk klein parkje, huisjes van binnen goed alleen moet je niet in huisje 56 zitten, deze kijkt direct tegen een zijgevel aan. Het hoekhuisje had ook een mooie luifel waaronder je nog kon zitten. Wij hadden erg slecht weer. De omgeving is nietszeggend, er is weinig te doen behalve naar het strand gaan. Het strand is fantastisch, breed en schoon. Het huisje van binnen: kamer ongezellig door de grijze gordijnen en bekleding van de slaapbank, meubeltjes zijn wel leuk in de turquoise kleur geschilderd. Keuken zeer klein en inventaris voor keuken klopte niet met de lijst die je krijgt ter controle. Omdat wij maar 180 euro betaalden voor een week vonden wij het een prima huisje. Receptie spreekt beperkt Engels maar je kan wel communiceren als je geen Frans spreekt.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Odalys Les Soleillades in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Odalys Les Soleillades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Odalys Les Soleillades scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.