Camping Marina **

Camping Marina **

2 reviews over Camping Marina in het Nederlands

volgend jaar weer

Jose, 28-8-2011

Een typiche franse camping,heel eenvoudig.Waren daar met 3 campers en leeftijd van 15 jr tot 56 jr.Dichtbij strand.Treintje rijdt heen en weer.Zijn met fietsen naar centrum en markt geweest.Eten in het centrum.Alles is zeer dichtbij.Als u vermaakt wilt worden dan daar niet heen gaan.Wij gaan volgend jaar weer!
Gereisd met vrienden in juli 2011

Nooit meer! Alleen vieze Fransen op camping!

Victor en Denise, 24-8-2009

Stoffige camping met zeer slecht en vies sanitair. Wel op loopafstand van strand maar via vies paatje. Op camping staan alleen Fransen met vast staanplaatsen die je als toerist met de nek aankijken. Wij kwamen hier uit nood terecht aangezien er geen plaats was op de nettere campings. Na 1 nacht zijn wij weer direct vertrokken!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marina scoort een 7.96 uit 10 op basis van 29 reviews.