Camping Le Saint Meen ***

Le Saint Meen
5,2

Matig

1 review over Camping Le Saint Meen in het Nederlands

Rustige camping met grote kampeerplaatsen

jan Smit, 2-10-2013

Camping Saint Meen heeft veel mobil homes te huur (of te koop), maar ook nog ca 50 vrije kampeerplaatsen. Ik ben er nu 2 maal 4 weken geweest in het voorseizoen (tot ca 1 juli) en het was op de camping heel rustig. Volop plaatsen vrij. De eigenaar en zijn vrouw moet je even leren kennen, maar dan zijn ze heel aardig. Het zwembad is netjes, de toiletten schoon, evenals de douche.

Eigenlijk geen eetgelegenheid en de bar is meestal dicht. Dat was voor ons geen bezwaar. Wandelen naar het strand is toch gauw 800 meter. Er zijn veel heel kleine vliegjes waar mijn vrouw allergisch voor is. Anders zouden we beslist terugkomen. Het centrum van Valras Plage is ca 5 km met een leuke winkelstraat en een plein met restaurants. Bijna altijd mooi weer, maar ook vaak veel wind.

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Saint Meen in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Saint Meen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Saint Meen scoort een 5.2 uit 10 op basis van 2 reviews.