Beoordelingen Camping Blue Bayou****

Blue Bayou****
214 beoordelingen
Beoordelingen Camping Blue Bayou****
Vendres Plage Ouest, 34350, Vendres-Plage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blue Bayou**** in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blue Bayou**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Blue Bayou scoort een 7,8 uit 10, op basis van 214 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blue Bayou**** in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blue Bayou****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Blue Bayou**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 120 vakantiefoto's van Camping Blue Bayou**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Blue Bayou**** met andere accommodaties in Vendres-Plage.
Even geduld a.u.b.

7,1
7,5
6,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met een groep, Aug. 2014
"Ons zien ze hier nooit meer!!!!!!!"vertalen
Broothaers
6,0

31-08-2014 Onze vakantie hier geboekt in oktober 2013! We mochten onze plaatsen zelf kiezen(3 plaatsen voor 3 gezinnen) en kregen bevestigingsmail dat alles kon zo. Eens ter plaatse kregen we 1 van de geboekte plaatsen de andere 2 aan de andere kant. Op zich allemaal niet zo erg maar wij hadden het ons anders voorgesteld. Eenmaal geïnstalleerd gingen we even informeren hoe dit kon. Toen begon het, de eigenares begon ons gewoon uit te lachen en uit te schelden. Een gewoon excuus had voor ons al genoeg geweest maar dit..... Voor de rest geen animatie voor de kinderen enzo....Het strand op zich wel mooi, maar ga een beetje verder naar Valras of Serignan waar ze nog veel mooier zijn. Uiteindelijk hebben we met zen allen een leuke vakantie gehad maar ze zien ons nooit meer terug en raden het ook niet aan!!!!!!

Met jonge kinderen, 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
e
3,0
6,0

04-08-2014 Camping ligt aan een mooi strand. Volle camping, mobil homes dicht bij elkaar. Toen we vroegen naar werking wifi werd eigenaresse boos en begon meteen te schelden. Je moet betalen voor wifi (2 apparaten), waarbij je 1 tegelijk kunt gebruiken. We merkten dat ons eigen internet het niet deed, schreeuwend gaf eigenaresse aan dat dit geblokt wordt op de camping. Ander personeel vertelde ons, dat ze dit vaker doet tegen gasten. Ze ging door en bood niet excuus aan. Later praatte ze met anderen over ons waar we bij stonden. Ik versta namelijk best Frans. Veel animatie op Fransen gericht. Weinig specifiek voor kinderen bv voetbal. Tot laat in avond nog muziek, van meerdere campings te horen, afhankelijk van de plek. Van de twee weken 5 dagen windkracht 5 a 6. Te hard om op het strand te zitten. Verder personeel vriendelijk en behulpzaam. Strand is mooi en breed. Geen camping die voor herhaling vatbaar is.

"Na 3 jaar niet meer terug(herzie recentie 2012)"vertalen
kipkerry@gmail.com
4,0
7,0

26-08-2014 in 2012 en 2013 super camping, maar nu.. Wij gaan niet meer terug. De eigenaresse zou blij moeten zijn om ons voor het derde jaar terug te zien, maar nee. Alles was moeilijk en lastig, ze werd om niets boos en praatte waar we bij stonden in het frans over ons! Het begon bij aankomst ons oude vertrouwde stekkie was veranderd door de komst van een water splash park. Plek was kleiner, minder schaduw door gekapte bomen en lag nu pal aan het waterpark. Wij verzochten een andere plek, daar werd moeilijk over gedaan er was toch niets mis met de plek? Eindelijk andere plek, maar we konden maar 2 weken blijven ipv 2,5 wk... Vrienden wilden komen logeren, dus wij hebben dit netjes gemeld en vroegen naar kosten. in plaats daarvan kregen we te horen dat er max 6 pers per plek mogen (we waren met 7). uiteindelijk bij andere vrienden op de camping een andere slaapplek geregeld... werden we uitgemaakt voor bedriegers! omdat we toch wel samen zouden slapen. Hallo, we betalen wel voor ze!!!!

"Overzichtelijke camping!"vertalen
tamara
8,0

03-08-2014 Wij zijn 2 weken geweest op deze camping met onze vouwwagen. We hadden een grote plek met prive sanitair. We stonden zeer centraal op de camping. Wij vonden de camping zeer frans georiënteerd! Animatie niet voor de nederlandse kinderen. Speeltuin is er niet. Midden op de camping staat een klimtoestel. De animatie s'avonds was wel leuk,maar alles Frans. De camping ligt tussen andere campings. Je hoort de animatie van de anderen. Voor ons niet storend. Om 1 uur is het om je heen stil. Zwembad leuk voor de kinderen. Wordt goed toezicht gehouden.
Wij hebben een koelkast gehuurd. Goede service en echt een must met de warmte. Voor een week betaalde we 46 euro. Zoals eerder beschreven waait er af een toe een harde wind. deze duurt ongeveer 2 a 3 dagen! De muggen waren ook niet fijn, bij warmte onder je luifel zitten, en je wordt lek geprikt!
conclusie: wij misten de nederlandse animatie voor onze kinderen, een kinderdisco, speeltuin. Misschien dat we in de toekomst nog eens langsgaan.

"Leuke camping met (bijna) mooi-weer-garantie."vertalen
Remco
8,0

24-07-2014 Stacaravan van het type Pacific gehuurd voor 2 weken. Vrij oude stacaravan die in de basis wel voldoet maar toch vrij klein is (1 volwassene met 2 kinderen van 6 en 7 jaar). Ik zou een maatje groter adviseren. Plek op de camping wel prima, vlakbij winkeltje, zwembad en bar.
Bijna overal schaduwrijke plekken van een groot genoeg formaat.
Veel stacaravans maar ook gedeelten met alleen tenten, caravans en vouwwagens. Zwembad leuk, mooi en goed toezicht. Strand op paar minuten!
Weer is hier prachtig, eerste dagen harde wind. Die wil ik nu wel terug want zonder wind is het erg warm en zijn er veel muggen 's avonds. Binnen zitten is haast wel noodzakelijk (of achter muggennet/klamboe).
Draadloos internet beschikbaar tegen betaling, niet goedkoop maar wel goede verbinding.
Overall: leuke camping met (bijna garantie op) goed weer (in deze periode). Toch zou ik hier niet terugkomen, ik mis een beetje de gezelligheid en gemoedelijkheid van een camping met meer tenten en minder stacaravans.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuke overzichtelijke camping"vertalen
fam. Ballast
8,0

16-08-2014 Een leuke overzichtelijke niet al te grote camping met veel schaduw. Wij hadden een kampeerplaats vlakbij de poort naar het strand (dit is echt op kampeergedeelte met weinig stacaravans). Er zijn ook plaatsen met privé sanitair (over het algemeen hebben deze plekken weinig schaduw), maar het sanitair is prima en ziet er verzorgd uit. Jammer dat sommige gasten er een smeerboel van maken. Iedere avond animatie tot 23.00 uur, maar op onze plaats hadden we hier weinig last van (meer last van de animatie van de naastgelegen camping). Het strand is prachtig en niet echt druk. Helaas voor ons mocht de hond niet op het strand (we hadden gelezen dat dit wel mocht, maar dit is veranderd). 5 autominuten verderop is wel een hondenstrand. Wel een hondendouche aanwezig op de camping. Poort naar het strand gaat om 23.00 uur dicht. Leuk zwembad. Er is 3 x per week markt op loopafstand. Afhaalmaaltijden prima en het winkeltje (brood) ook. Kortom een leuke camping!

Met jonge kinderen, 2013
"Fijne gezinscamping"vertalen
Familie
7,0

31-08-2013 Wij hadden de Pacific stacaravan. Zeker niet nieuw. Evt gebreken werden echter steeds zeer snel verholpen. De camping is grotendeels bezet met families met gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Entertainment begint iedere dag om 21.30 uur en houdt rond 23.00 uur weer op. Wij zijn daar niet heen geweest. Weer was super. Strand op loopafstand. Wij waren er de tweede en derde week van augustus en er waren toen wel veel muggen. Er is in het hoogseizoen veel te doen in de omgeving, als je maar betaalt. MonsterTruck roadshow, Springkussenpark tegenover de camping, Paardrijden (goedverzorgde paarden en pony's) om de hoek. En een ritje is betaalbaar en leuk. Winkeltje en eetgelegenheden op de camping. Camping wordt goed bewaakt en onderhouden. Asfaltwegen dus goed te doen met fietjes/ stepjes. Mooie schaduwplekken voor zowel stacaravans als kampeerders.

"Leuke camping!"vertalen
Sylvia Verbruggen
7,0

23-07-2013 Wij zijn net terug van 2 weken op deze camping. Het is ons erg goed bevallen. We verbleven in een stacaravan type Mediterranee. Deze was eenvoudig maar prima. Zwembad was leuk, gedeelte waar je gewoon kunt zwemmen en een apart gedeelte met glijbanen. Goed toezicht. De camping ligt ook gelijk aan zee. Via een wandelpad loop je in 6/7 minuutjes naar het strand. Ideaal! Elke avond is er wel live muziek of ander soort optreden dus avond vermaak ook prima. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping op loopafstand van het strand"vertalen
joep van Oers en Sa...
10,0
10,0

16-09-2013 Niet al te grote mooie camping dicht-
bij zee. Mooi zwembad ook voor
kinderen. Veel
begroeiing.
dicht bij leuke
plaatsen.

"Leuke camping, vriendelijk personeel."vertalen
Camping genieters
6,0

28-07-2013 Wij hebben een standaard staanplaats die zeer ruim en voorzien van waterpunt is, dit is niet voor alle staanplaatsen het geval. Sommige staanplaatsen staan tussen stacaravans/chalets, dit verminderd de kampeer sfeer. Wegen zijn geasfalteerd. Sanitair is voldoende schoon. Echter jammer dat er maar 1 plek op camping is om chemisch toilet te kunnen ledigen. Geluidsoverlast s avonds van naast gelegen campings en evenementen terrein/parkeerplaats. Zwembad en glijbanen zijn perfect voor de kinderen. En strand is op loopafstand goed te doen. Personeel is vriendelijk en groet altijd. Echter het verplichte polsbandje wat je om moet is wat overdreven, en ons geziens overbodig.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?