Beoordelingen Camping Blue Bayou****

Blue Bayou****
157 beoordelingen
Beoordelingen Camping Blue Bayou****
Vendres Plage Ouest, 34350, Vendres-Plage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blue Bayou**** in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blue Bayou**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Blue Bayou scoort een 7,5 uit 10, op basis van 157 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blue Bayou**** in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blue Bayou****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Blue Bayou**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 120 vakantiefoto's van Camping Blue Bayou**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Blue Bayou**** met andere accommodaties in Vendres-Plage.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,6
6,6
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2013
"Fijne gezinscamping"vertalen
Familie
7,0

31-8-2013 Wij hadden de Pacific stacaravan. Zeker niet nieuw. Evt gebreken werden echter steeds zeer snel verholpen. De camping is grotendeels bezet met families met gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Entertainment begint iedere dag om 21.30 uur en houdt rond 23.00 uur weer op. Wij zijn daar niet heen geweest. Weer was super. Strand op loopafstand. Wij waren er de tweede en derde week van augustus en er waren toen wel veel muggen. Er is in het hoogseizoen veel te doen in de omgeving, als je maar betaalt. MonsterTruck roadshow, Springkussenpark tegenover de camping, Paardrijden (goedverzorgde paarden en pony's) om de hoek. En een ritje is betaalbaar en leuk. Winkeltje en eetgelegenheden op de camping. Camping wordt goed bewaakt en onderhouden. Asfaltwegen dus goed te doen met fietjes/ stepjes. Mooie schaduwplekken voor zowel stacaravans als kampeerders.

"Leuke camping!"vertalen
Sylvia Verbruggen
7,0

23-7-2013 Wij zijn net terug van 2 weken op deze camping. Het is ons erg goed bevallen. We verbleven in een stacaravan type Mediterranee. Deze was eenvoudig maar prima. Zwembad was leuk, gedeelte waar je gewoon kunt zwemmen en een apart gedeelte met glijbanen. Goed toezicht. De camping ligt ook gelijk aan zee. Via een wandelpad loop je in 6/7 minuutjes naar het strand. Ideaal! Elke avond is er wel live muziek of ander soort optreden dus avond vermaak ook prima. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooie camping op loopafstand van het strand"vertalen
joep van Oers en Sa...
10,0
10,0

16-9-2013 Niet al te grote mooie camping dicht-
bij zee. Mooi zwembad ook voor
kinderen. Veel
begroeiing.
dicht bij leuke
plaatsen.

"Leuke camping, vriendelijk personeel."vertalen
Camping genieters
6,0

28-7-2013 Wij hebben een standaard staanplaats die zeer ruim en voorzien van waterpunt is, dit is niet voor alle staanplaatsen het geval. Sommige staanplaatsen staan tussen stacaravans/chalets, dit verminderd de kampeer sfeer. Wegen zijn geasfalteerd. Sanitair is voldoende schoon. Echter jammer dat er maar 1 plek op camping is om chemisch toilet te kunnen ledigen. Geluidsoverlast s avonds van naast gelegen campings en evenementen terrein/parkeerplaats. Zwembad en glijbanen zijn perfect voor de kinderen. En strand is op loopafstand goed te doen. Personeel is vriendelijk en groet altijd. Echter het verplichte polsbandje wat je om moet is wat overdreven, en ons geziens overbodig.

met partner, Juli 2013
"Fijne verzorgde camping"vertalen
Harold Bouwmans
7,0

12-8-2013 Wij zijn een jong stel zonder kinderen en hadden een campingplaats geboekt. Direct bij aankomst werden we bij de receptie in het Nederlands aangesproken. Vriendelijk personeel! De campingplaats voldeed ruim aan onze verwachtingen; voldoende schaduw en voldoende ruimte voor de tent en ruimte om de auto te parkeren. De wegen op de camping zijn geasfalteerd, dus weinig stof veroorzaakt door passerende auto's. De campingwinkel was prima (voldoende brood e.d.) Er was een mooi restaurant. De kwalitiet van het eten was goed, alleen was er te weinig bediening. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. In tegenstelling tot wat vele anderen aangeven, hebben wij geen geluidsoverlast gehad van animatie van andere campings. De kwaliteit van schoonmaken van het sanitair was matig (een verbeterpunt!) Op loopafstand een heerlijk strand, overzichtelijk en rustig. Als je bereid bent om in de auto te stappen, is er in de omgeving voldoende te zien. Voor ons een geslaagde vakantie!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer mooie en schone camping!"vertalen
Fam. Barneveld
9,0

7-8-2013 Twee weken gestaan op deze camping met onze eigen caravan. Een prachtige camping met mooi zwembad (bestaande uit twee delen met goed toezicht door badmeesters) en de zee (met lifeguards op het strand) op loopafstand. Zeer oplettend personeel! 's Avonds werd de toegang naar het strand afgesloten door de beveiliging zodat er geen mensen op de camping kwamen die er niets te zoeken hadden. Strand bleef toegankelijk via de zijkant. Ook kwam ons zoontje van 3 niet alleen op zijn fietsje de camping af. hij werd bij de slagboom tegen gehouden totdat wij er waren. Elke avond om 21.30 uur animatie (dans, googhelshow, circus, cabaret etc). Na 23 uur meestal rustig. Geluidsoverlast van omliggende campings viel mee, meer wat muziek in de verte, dus weinig last van. Sanitair en geasfalteerde wegen netjes. We gaan niet vaak naar een zelfde camping maar t zal me niets verbazen als we volgend jaar terug gaan!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Weinig te doen in de omgeving"vertalen
fam. van hemert
8,0

5-9-2012 Overzichtelijke, niet te grote camping. Geen waterpunten bij de plaatsen, daarvoor moet je naar het sanitairgebouw, omruilen of bijvullen van campingaz is niet mogelijk (ga naar La Yole). Animatie van buurtcampings wel erg aanwezig. Zwembad uitstekend. Animatie voor de kinderen uitsluitend in het Frans en slechts 1 speeltuin aanwezig. Mooi en rustig strand achter de camping.

met oudere kinderen, 2012
"Super camping!"vertalen
cindy
8,0

4-8-2012 Weer teruggekeerd van onze 2e vakantie op blue bayou.
De stacaravan was niet superschoon,maar heb ik zelf even een bezem en doekje doorgehaald,dus viel ik niet over.
Het was verder allemaal prima in orde,het is weer erg goed bevallen allemaal,de badmeester is nog steeds even oplettend als altijd,alleen de ballen in het zwembad mogen ze van mij verbieden daar stoorde ik me echt aan...
Misschien gaan we nog een 3e keer terug want het blijft een heerlijke camping!

met jonge kinderen, Juli 2012
"Geweldige familie camping"vertalen
Kerry Jones
6,0

28-7-2012 Hadden een plaats met eigen sanitair (met sleutel zelfs af te sluiten, dus de toilet spullen konden blijven staan). Kids (3+6) konden zelf over de camping struinen. Personeel hield alles goed in de gaten. 's avonds camping afgesloten via security aan de poort (zowel achteruitgang naar strand als hoofdingang), alleen met polsbandje van de camping naar binnen. Annimatie was elke avond voor 1-2 uren, daarna rustig op de camping. Het was iedere avond anders, zo was er een circus, diverse zeer leuke live bands, musical, hypnose show en dans spectakels. Geluidsoverlast naastgelegen campings viel erg mee. Het was niet meer als wat muziek in de verte, dus geen last van. Zwembad met zeer oplettende badmeester, die alles goed in de gaten hield en iedereen op "onveilig" gedrag aansprak. Personeel super vriendelijk. Strand op loopafstand met lifeguards en zeer lang ondiep in zee, dus perfect met jonge kinderen. Zelfs in hoogseizoen ruimte zat op het breede zandstrand.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Hele leuke camping"vertalen
boelies
9,0

26-7-2012 Wij zijn net terug van deze camping. Het is ons zeer goed bevallen. Het personeel was zeer vriendelijk. Het nieuwe sanitair ziet er goed uit (zeer ruime toiletten/douches). Ze maken 3 x per dag schoon.
Leuke animatie 's avonds. Zwembad is heerlijk en strand is heel goed aan te lopen.
We hebben goed weer gehad, dus onze vakantie was super.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?