Vakantiepark Ami Soleil Domaine Les Mûriers ***

Ami Soleil Domaine Les Mûriers
7,1

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ami Soleil Domaine Les Mûriers bij:

14 reviews over Vakantiepark Ami Soleil Domaine Les Mûriers in het Nederlands

Prima!

Chantal, 21-8-2017
  • Onderkomen10

Kleine en overzichtelijke camping waardoor we de kids ook vrijheid konden geven en alleen rond konden lopen/brood halen. Superdeluxe nieuwe chalets op de camping die echt van alle gemakken zijn voorzien en erg schoon waren. Zwembad was schoon en leuk, 1euro borg voor een bedje en dus altijd plaats en geen run om 10u om je handdoek neer te hoeven leggen. Nadeel is dat de camping erg gericht is op Fransen en dus ook de animatie in het Frans was en de kinderen hier niet aan mee konden doen. Omdat de site en brochure wel int Nederlands was verwacht je dit wel.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

t Was ok

IDC, 28-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Proper park, goed gelegen. Wij verbleven in een nieuwe accommodatie en die waren super proper en modern. Zwembad was tof; 5min wandelen van de zee.

Nadeel: animatie duurt tot 12u, ELKE avond, en de microfoon staat loeihard (hij wordt dan ook wel eens doorgegeven tussen de zatte aanwezigen.... gezellig om naar te luisteren om 12u s nachts in je bed!); inhoud van de accommodatie was miniem (weinig tassen, borden...), ook geen inventaris meegekregen.

Weinig klantvriendelijke balie; ze zoeken niet naar oplossingen maar zeggen gewoon "neen". Zeer Frans-gericht, hoewel de website ook naar Nederlandstaligen gericht is. Geen Nederlandstalige animatie; onze kinderen werden dan ook een beetje genegeerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer !!

Depauw jack, 4-9-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Buiten de extreem vochtige stacaravan (bij touroperator geadverteerd en betaald als chalet) die muf was en vol mieren zat was de receptie enkel Duits of Franstalig en extreem onbeleefd en onbeschoft .

Men probeerde mij de dwingen tot het betalen van een reinigingskost van 52 euro na inspectie omdat de caravan niet proper zou zijn al was hij 10x properder dan toen we aankwamen .

Op de camping is er weinig te doen gelukkig is er in de omgeving activiteiten genoeg .

Het piepkleine winkeltje op de camping heeft weinig keuze en is redelijk duur , fles frisdrank 1,5 liter aan 2,4 euro of 100gram beleg aan 4,8 euro .

Wil je iets betaalbaar rij je best 15km naar Serignan Carrefour .

Dus voor mij nooit meer , verveling alom op deze camping .

Wij waren wegens longproblemen van de vochtige caravan zelf noodgedwongen 1,5 dag vroeger te vertrekken .

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Dit nooit meer

Ivan, 24-8-2014
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Gedurende een week een 6 persoons chalet gehuurd. Chalet was niet schoon, rook muf, en was geen slaapplek voor 6 personen!

De ligging van dit park is echter wel mooi...direkt aan een rustig strand!

jammer dat de eigen regels niet door de

Eiding wordt opgevolgd..een telefoonnummer voor noodgevallen blijkt niet te werken...niemand is na sluitingstijd van de receptie te bereiken en de Nederlandssprekende medewerker Florenten is absoluut niet klantvriendelijk te noemen..zelfs onbeschoft!

Het management van dit park zou er goed aan doen om het personeel te trainen om klantvriendelijker te zijn.

Een absolute domper en gaan er nooit meer naar toe!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Niet voor herhaling vatbaar!

Leeuwtje, 18-8-2014
  • Onderkomen1

Het park is matig onderhouden. De mobilhome waarin we zaten was vies en er was veel kapot. Bij aankomst hebben we dit gelijk gemeld maar we kregen te horen dat de vlekken op bv het toilet er nu eenmaal niet meer af wilden, het was immers oud. We kregen een stofzuiger aangeboden om dan zelf het huisje maar schoon te maken. Over de banken hebben we lakens gelegd omdat ze te vies om aan te raken waren. De luiken waren gammel en sloten niet. Gordijnen waren nauwelijks aanwezig waardoor je met een beetje wind al weinig privacy overhield en bovendien wakker werd van het geklapper. De bedden waren klein en slecht.

De eindschoonmaak kon je zelf doen, maar dan moet je wel na 9 uur 's ochtends vertrekken...

De speeltuin was oud en slecht verzorgd. Er lag op verschillende plekken afval en dit werd niet opgeruimd.

Het zwembad was leuk, maar wederom slecht onderhouden. Onze zoon heeft zijn voet flink opengehaald aan een putje precies op de bodem onder de glijbanen. Verder veel losse tegels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Belazerd!

Rietveld, 5-8-2014
  • Onderkomen1

Er is van alles met dit park, maar dat kan iedereen ook bij de recente reacties lezen! Het ergste is dat we nadat we twee uur onderweg naar Nederland waren een email kregen dat het huisje onschoon was opgeleverd waardoor ze de borg gingen debiteren van de creditcard!!

Het huisje was schoner dan toen we aankwamen, we hebben midden in de nacht gedweild, ramen schoongemaakt, alles afgewassen, alles was op zn best!! Nadat ik de vraag heb gesteld wat er smerig was achtergelaten (omdat we er serieus werk van hadden gemaakt) niets meer gehoord. Het vakantiegevoel was snel verdwenen... Het was een eenvoudige manier om nog wat extra geld uit je zak te schudden!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Leuke vakantie

Andla, 4-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij zijn in juli 2014 op vakantie geweest op l'ami soleil les muriers. De stacaravans zijn van particulieren. Je moet dus geluk hebben welke caravan je krijgt. De stacaravan die wij hadden was redelijk schoon en stond op een leuke plaats. Wij hadden helaas geen luifel boven de veranda en slechts een hele kleine parasol. De bedden waren veel te klein. De douche is ook erg krap. Het zwembad is wel leuk met een aantal baden met glijbanen. Wel is het jammer dat het zwembad om 19:00 uur dicht gaat. De tegels maar ook het bruggetje bij het zwembad zijn spekglad. Ik vind het slecht dat er betaald moet worden voor de ligbedden. Het restaurant is eenvoudig maar wel gezellig. De toiletten bij het restaurant zijn verouderd en vies. De animatie op de camping is gericht op Franstalige gasten maar er zijn ook redelijk wat Nederlandse kinderen die zich goed kunnen vermaken. De animatie stopt doorgaans om 23:00 uur. Wij hebben hier geen last van gehad. De (betaalde) wifi op de camping is erg slecht

Zwaar overgewaardeerd

Fam. Villevoye, 3-8-2014
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Bij aankomst hadden we al meteen het idee dat het twee lange weken gingen worden. De caravan was oud, muf en uitgeleefd. De spijkers staken uit het houten terras voor de caravan. Tot aan je oren in de dennenaalden. Muggen all over the place. Levensgevaarlijke tegels in het zwembad veel mensen zien uitglijden en vallen. Ligbedjes moet je huren..gewoon belachelijk. De speeltuin was onderkomen en magertjes. De hele dag door zeer nadrukkelijke, enkel op de Fransen gerichte, hoogst irritante animatie. Elke avond van 20:30 uur tot 00:00 uur muziek, karaoke en andere ongein. We lagen pal achter het toneel. Ons achteruitzicht was de muur rondom het zwembad. Eten in restaurant slecht en duur. Wifi moet je betalen en is nog slecht ook. We hebben het één week positief gehouden. De tweede week uitgezeten. Foto's op touroperator site zijn misleidend en sommigen zijn volgens ons niet van deze camping. De streek is ook treurig. We hebben er geen goed woord voor over. Nooit meer!

fantastische camping

ysebaert nathalie, 3-8-2014
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

goeiedag

ik ben daar geweest de week van 11.07.2014 tot 19.07.2014

en ik heb een pracht vakantie gehad mooi omgeving tof en vriendelijk personeel super animatie team .mobilhome niets van te zeggen alles is daar aanwezig.cafetaria ook super personeel vriendelijke mensen .je kan daar ook van alles krijgen eten is er lekker .ik heb geen negatief opmerkingen voor mij was alles goed .tenslotte het blijft camping geen 5 sterren hotel he voor de mensen die negatief zijn .

Gereisd met vrienden in juli 2014

Geen 1 dezelfde stacaravan. Overgewaardeerd

theijssen, 28-7-2014
  • Onderkomen2

Afgelopen juni 1 week met ons gezin in een stacaravan op de camping gestaan. Toen wij aankwamen kwamen we terecht in een muf en vies en oubollige stacaravan met een 'zandbak met dennennaalden' als tuin. Na direct hier een melding van te hebben gemaakt konden ze ons geen ander onderkomen aanbieden omdat alles vol zat. Wel hoefden we geen eindschoonmaak te doen en we kregen wifi voor een week... Wat blijkt nu, alle huisjes zijn van particulieren dus tref je het dan heb je een verzorgde caravan, tref je het niet dan heb je een oud smerig muf hok. Ik snap niet dat ze dat nergens vermelden dat geen 1 hetzelfde is. Zwembad gaat wel, bruggetje bij zwembad is wel levensgevaarlijk. Strand is eigenlijk met kleine kinderen te ver lopen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ami Soleil Domaine Les Mûriers in Vendres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ami Soleil Domaine Les Mûriers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ami Soleil Domaine Les Mûriers scoort een 7.1 uit 10 op basis van 41 reviews.