8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Yelloh! Village Hermitage***** bij :

32 reviews over Camping Yelloh! Village Hermitage in het Nederlands

super fijne camping

fam. Mous, 13-8-2017

kleine rustige kindvriendelijke camping niet ver van het strand

Aanrader!

Femke, 9-8-2017

Super mooie camping om met kinderen heen te gaan. Mooie stacaravans, airco wel aanrader in hoogseizoen, fantastisch zwembad en hele professionele animatie inclusief de avondshows. Disneyshow was indrukwekkend van kwaliteit. Geen winkel op de camping, maar wel in de buurt. Mogelijkheid om brood voor volgende dag te bestellen. Vooral combinatie van Fransen en Nederlanders op de camping.

Leuke camping

Sascha, 5-8-2017

Kleinschalige nette camping. Ligging t.o.v. strand en dorpje prima. In de directe omgeving diverse supermarkten. Minpuntje: verwarmd zwembad was nog redelijk fris.

Valras plage is een leuke badplaats waar genoeg te doen is.

Super camping!

Erwin Krause, 4-8-2017

Geweldige animatie. De Disney avond is zeker een aanrader. Heel professioneel, van de kostuums tot de choreografie. Echt al het personeel, is super vriendelijk en begroet je altijd. De campingeigenaar is een heel goede gastheer die zeer betrokken is bij alles op de camping. Dat merk je ook aan het personeel onderling. Er hangt een heel leuke sfeer.

Er is in het a la carte restaurant een uitgebreide keus, zoals mosselen of gamba's, maar de vers gemaakte burgers met al even verse (zelf gesneden) friet is ook voor niet hamburger fans toch een aanrader. Valras Plage is ook een leuk dorpje om even doorheen te wandelen als je van de bekende souvenier winkeltjes houdt. Cap 'd Agde even verderop is ook gezellig. Al met al een super vakantie gehad hier in de Languedoc aan de Middellandse zee.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch! Heerlijke vakantie gehad!

Yardenah Robles-van Keulen, 2-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping L'Hermitage! Onze dochters van 9 en 5 jaar hebben heel veel vriendjes en vriendinnen gemaakt, het is een kleinschalige camping dus de kinderen komen elkaar overal tegen en dat vonden onze meisjes erg leuk :) Heerlijk zwembad waar iedere dag voldoende ruimte was bij de ligbedjes, zelfs middenin het hoogseizoen! Animatie voor de kinderen is erg leuk en ook de shows in de avond zijn de moeite waard om gezellig naartoe te gaan. De camping is verder heerlijk rustig. Niet direct aan het strand, maar met de auto ben je in een paar minuten op het prachtige strand van Valras Plage, ook in de avond is dit een leuke plaats om gezellig te eten aan de boulevard.

De camping ligt aan dezelfde weg als de Carrefour en voor de liefhebbers eventueel ook de Lidl of de Aldi, heel fijn!

We hebben genoten en nu al heimwee ;-).

Fijne camping!

Maartje, 17-8-2016

Twee weken op deze camping verbleven. Mooie stacaravans zoals we die gewend zijn bij Yelloh (4-bloemen). Locaties van de caravans is wat minder (geen gezellig hofje of zo), maar zeker ook niet slecht. Leuke camping met leuke zwembaden. Ziet er allemaal netjes uit. Animatie doet erg haar best (onze kinderen zijn hier nog net iets te klein voor), hier zit ook een Nederlandse jongen bij.

Vrij kleine camping en vooral met kleine kinderen vonden we dit erg fijn. Relatief weinig Nederlanders, veel Fransen, voor ons absoluut geen probleem (wel fijn juist :-)

Dicht bij stranden serignan, valras plage, vendres plage etc. Wel met de auto naar toe, maar op veel plekken gratis parkeren en heel dichtbij het strand.

Als ik dan een puntje kritiek mag uiten dan zou het zijn dat je na een week geen beddengoed verschoning krijgt. Handdoeken overigens wel. We zijn al 2x eerder bij een yelloh village camping geweest en hier kreeg je na een week wel schoon beddengoed. Overigens had onze zoon een klein ongelukje gehad waardoor we echt schoon beddengoed nodig hadden. Hier werd door de dames bij de receptie absoluut niet moeilijk over gedaan.

Gereisd familie in augustus 2016

Gezellige gemoedelijke camping.

Sikkes, 3-8-2016

Mobile homes Staan best wel dicht op elkaar. Verder prima camping.
Gereisd familie in juli 2016

Top camping, ontspanning en plezier gegarandeerd!

Ruitenbeek-Bijvoet, 28-7-2016

Ontspannende camping met veel plezier voor kinderen en volwassenen. Top animatie met dit jaar ook veel aandacht voor nederlandse gasten. Tips: tijdens de avonden betere muziek voor volwassenen en een kunstgrasveld. Na enige gewenning nadat de camping onderdeel werd van Yelloh komt de authentieke sfeer van de camping zoals hij vroeger was weer langzaam terug. Voor ons nog altijd een pareltje in het diverse aanbod. Toppertje!

Voor ons de 5e keer 😀 Ieder jaar is het genieten

Ingrid Dirksen, 28-7-2016

Top de animatie en Tim was echt een aanwinst ! De kids vonden de disco erg leuk. Een tip is wel om meer voor Volwassenen te doen, qua muziek. .

Super vakantie

Fam. van Amstel, 28-7-2016

Enthousiast ontvangen, prachtige luxe mobilhome , super vriendelijk personeel, leuke activiteiten,.

Mooi zwembad, alles n'êtes onderhouden.

Kortom een topvakantie !!!

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Hermitage in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Hermitage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Hermitage scoort een 8.12 uit 10 op basis van 41 reviews.