Camping Siblu - Les Sables du Midi ****

Camping Siblu - Les Sables du Midi
Siblu - Les Sables du Midi
6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Siblu - Les Sables du Midi bij:

9 reviews over Camping Siblu - Les Sables du Midi in het Nederlands

grote camping

Kim, 17-10-2009

grote drukke camping, heel veel schaduw, stacaravans staan allemaal onder bomen, heerlijk koel! Barbequen is toegestaan op de camping, je kunt er ook BBQ's huren. Betekent wel dat iedere avond alle barbeques aangemaakt worden, waardoor je je caravan uitgerookt wordt! 's avonds en 's nachts veel overlast van terugkomende jeugd. Zwembad is erg klein en de glijbaan niet de hele dag open. Kinderbad viel een beetje tegen, ook erg klein. Het sanitair hoefden wij niet te gebruiken, gelukkig maar, want het was echt heel smerig!!!! Camping ligt op kwartiertje lopen van het strand. Mooi, breed strand met speeltoestellen voor kinderen. Valras is een gezellig plaatsje.

Prima vertoeven

Fam Ruben, 23-9-2009

Wij zaten in een mobilehome, prima in orde allemaal. De 1e week geen naaste buren, heerlijk!! De 2e week kregen we tegenover ons een tent met 5 Franse jongens waarvan de hormonen zeg maar op de hobbel waren, naast ons ook een stel Fransozen...lawaai drank harde muziek...dat was dus iets minder. Wel een drukke doorgaans weg. Mobile homes en tenten/caravans wisselen elkaar in rijen af. Sanitair hoefden wij niet te gebruiken, gelukkig ook maar brrr. Zwembaden stellen niets voor, onze kids van 10 en 8 hadden er niets mee. Iedere dag naar het strand geweest 10/15 min. lopen. Verder prima vacantie gehad, Valras is een super leuk plaatsje, veel levendigheid!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Leuke vakantie gehad

Kieftenbeld, 7-9-2009

Sanitair gebouwen zijn inderdaad niet best, maar wij hadden een mobile home dus dan heb je daar geen last van. Voor mobile home bezitters is het een leuke camping gezien de prijs/kwaliteit verhouding. De mobile homes zijn mooi en comfortable. het zwembad is niet super en te klein voor een grote camping als dit. De zee en strand maakt daar in tegen alles weer goed. Super strand en zeker niet te druk, elke dag zaten we vooraan en dat is wel handig met kleine kids. Veel speeltoestellen op het strand en een prachtig zandstrand.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

waardeloos

geert de beer, 6-9-2009

was een hele leuke camping, in 2008 nog, nu wordt alles omgebouwd voor mobil homes en de campingplaatsen die er nog zijn zijn echt waardeloos. Veel verkeer op de camping, geen rust en erbarmelijk slecht sanitair! Hier wordt echt niets meer aan gedaan. Vies, kapot en koud water. Onvriendelijk personeel. Ongezellige laantjes en alles wordt slecht onderhouden. Wel redelijk dicht bij het (veel te drukke) strand van Valras-Plage. Wij komen bij deze organisatie van Siblu zeker nooit meer terug. Wat wel goed was was de animatie maar die maakte weer veel reclame om een mobil-home aan te schaffen/investeren... (????)(!!!)

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

Nooit meer

Jacqueline Balemans, 28-8-2009

Sanitair was zo slecht en smerig dat je geen schone kleren mee durfde te nemen naar de douche. Ging in badkleding naar de douche en kleedde me pas bij de caravan weer aan.
Gereisd met partner in juli 2009

Grote camping, massaal en luidruchtig, veel jeugd

Familie Rovers, 25-8-2009

Indien je houdt van een grote bedrijvig camping dan is deze ideaal voor u. Wij hadden een staanplaats geboekt mooi en ruim opgezet onder de bomen. Valras zelf is zeer toeristisch. Het strand is op 1 km en daar bevinden zich ook de winkels en restaurants. Zeer de moeite waard om je fietsen mee te nemen, voor het strand maar ook voor de vele mogelijke fietsroutes (bijv. Canal du Midi). Het kinderentertainment is super, wel meestal franstalig maar geen bezwaar. Er is vanalles op de camping te doen. De winkel heeft de gehele dag vers stokbrood en het noodzakelijke. Het sanitair wordt 5 keer per dag schoongemaakt maar door de grote en sommige gasten oogt het niet altijd schoon. Voor de afwas is er geen heet water aanwezig, kan men wel halen bij de douche. De glijbaan bij het zwembad is niet altijd open en super druk ook zijn ze streng. 's-Nachts vooral last van de terugkomende uitgaande jeugd wat door de security wordt toegestaan.

mooie locatie

fam jans, 15-8-2009

Zwembad is inderdaad erg klein, wel een leuke glijbaan maar die is niet altijd open.

wij vonden de locatie erg fijn, aan de rand van de bebouwde kom, zodat je toch dichtbij het uitgaansgebied zit en naar de zee is het ong. 5 a 10 min lopen. De stacaravan was erg schoon, maar zeer slecht voorzien van keukengerei. Op de camping waren er elke avond wel activiteiten. Tijdens ons verblijf waren er niet veel hollandse kinderen wat wel jammer was omdat onze zoon van 10 niet zo veel te spelen had op de camping omdat alles in het frans is. In Valras-Plage en omg. is het erg druk met toeristen, zodat je er overdag nog wel eens in de file staat op de uitvalswegen.

rommelig, kindvriendelijk, opeengepakt

Fam. Geurts, 14-8-2009

We kozen voor deze camping n.a.v. een goede beoordeling door de anwb-camping gids. Met name het sanitair is voor ons belangrijk. We hebben veel campings gezien in ons leven, maar het sanitair was dramatisch! Kapotte deuren, kapotte drukknoppen douche, afgebladerde verf. Ligging = 10 minuten lopen vanaf zee. Het strand lag overvol, totaal geen rust. Eetgelegenheden op camping = beperkt, steak haché en pizza. Kindvriendelijk = veel animatie! en leuk opgezet! Zwembad = klein, maar aardig. Personeel = zeer vriendelijk we zijn goed geholpen door iedereen. Prijs/Kwaliteit = Voor 1 grote tent, 2 personen en 1 auto betaalden wij EURO 46 per nacht. Wij vinden dit véél te duur voor het aangebodene. Ik zou deze camping in de toekomst links laten liggen.
Gereisd met partner in juli 2008

Leuke camping alleen wel erg groot!

Jennie, 11-8-2009

Deze camping is wel erg groot, ze hebben van 2 campings 1 grote gemaakt.

Het zwembad viel wel tegen de glijbaan is wel mooi maar het bad is voor zoveel campinggasten veel te klein.

We hadden een stacaravan gehuurd, die was prima verzorgd.

Volgend jaar boeken we wel een andere kleinere camping, dat vinden we gezelliger.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siblu - Les Sables du Midi in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siblu - Les Sables du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Siblu - Les Sables du Midi scoort een 6.09 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: