Camping Le Méditerranée ***

Le Méditerranée
5,4

Matig

7 reviews over Camping Le Méditerranée in het Nederlands

Franse camping dicht bij het strand, 5 min. lopen.

Echte Franse camping, 6-8-2015

Naar mijn idee is het een echte volkscamping, veel vrije plekken. Wij k plek aan de rand van de camping naast een weg. Van het verkeer niet veel last gehad, wel de hele dag/avond een deuntje vanuit het attractie park aan de overkant. Onze vouwcaravan stond onder een boom maar wel in een grote zandbak. Sanitair was prima, geen toilet papier, fijne douches maar geen warm water om af te wassen, terwijl dat wel wordt aangegeven. Zwembad klein maar onze kinderen hebben zich er wel prima vermaakt. Bij aankomst was de receptie dicht en zijn we door een medewerker naar onze plek gebracht maar verder werd er niet naar ons om gekeken, kregen geen informatie of foldertje mee. Dag van vertrek nog betaald en weg gereden. Er waren groepen jongeren met begeleiding die wel wat overlast in de toilet hokken gaven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Eenmalig kamperen met de tent

Kriek , 2-8-2015

Echte Franse camping met weinig Nederlandse gasten, ze kunnen bij de receptie bijna geen Engels. Zwembad is vrij klein, maar strand ligt echt op loopafstand. We stonden redelijk vooraan de camping en was lawaaiig door de weg en aan de overkant een kermisachtig iets waardoor het tot 12 uur snachts lawaaiig is. Dan begint de beveiliging snachts te rijden met de golfkarretjes. Sanitair word zeer goed bijgehouden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super franse camping

Kwvv, 19-8-2012

Dit is een typisch franse camping. 98% van de gasten is frans. Dat is heerlijk als je niet alleen naar een land gaat voor de zon en het strand maar ook graag de cultuur van en land wil ontdekken. Enige kennis van de franse taal en een poging dit ook over te brengen op je franse buren levert vaak veel goodwill op. Wij vinden dit super! Verder is het zwembad super. En zijn er net buiten de camping voldoende mogelijkheden om boodschappen te doen en pizza's te kopen. En je zit op loopafstand van het strand. Rumoerige gasten worden direct aangepakt of van de camping gezet. S avonds is het altijd feest op de camping of op omringende campings, maar om 12 uur is het acuut stil. Hou je hier niet van zorg dan dat je niet te veel vooraan staat. De campingeigenaren spreken dus frans op zich niet zo raar.... We zijn in Frankrijk. Valras plage is een prima uitvalsbasis voor tripjes richting carcasonne, pezenas, agde etc . En onze kindern van 4 en 5 hebben ook genoten
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

geen camping voor nl met kinderen !

Michael,Marianne,Michelle,Marithe, 18-7-2012

6 jr geleden eens hier in het zwembad geweest,mooi /leuk zwembad!nu voor een week geboekt,doet EU-gasten ingesteld aan maar werkelekheid is anders.,heel gebrekkig engels in het begin door de zoon des..na 1 dag geen engels meer ineens ,snel inpakken en weg na 3dgn, 100%franse camping,geen vertier voor de kinderen, lawaai van s'morgens tot s'avonds laat met macho's die ronddolen en luidruchtig zijn op camping en washokken.

plaatsen op mul zand,felle nachtverlichting,washokken erg groot maar schoon ! sta en zittoilets, genoeg wasbakken etc.

niet heel duur,aan boulevard en zee/strand aan de overkant.

voor ons ..nooit meer..wij hebben veel franse campings gehad in den tijd maar dit was echt een fout...jammer,het zag er leuk uit..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Super camping, super ligging!

Paula, 31-7-2011

De camping is niet super groot en daardoor erg gemoedelijk. Het sanitair wordt de hele dag door goed schoongemaakt. Het winkeltje op de camping is erg klein, maar aan de overkant van de weg zijn ook winkeltjes waar je prima voor van alles terecht kunt. Regelmatig staan er aan het begin van de camping marktkraampjes. De camping heeft meerdere plaatsen met voldoende schaduw, wat erg fijn kan zijn. Het strand is op loopafstand (5 minuten). Wij zijn er nu al 4 keer ( in 2005, 2007, 2009 en 2011) geweest en het bevalt steeds weer erg goed. De kinderen van 7, 11 en 14 jaar vragen nu al of we volgend jaar weer gaan. Wat ons betreft: een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

top

ikke, 18-4-2010

gezellig en een goeie sfeer

sanitair elke dag schoon gemaakt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

goede, echt franse camping, perfecte ligging

Gerda, 23-8-2008

Wij hebben hier 2 weken gestaan. Veel fransen, enkele nederlanders. Personeel over het algemeen vriendelijk, alleen wordt wel hard gereden met de elektr. karretjes!! Goede beveiliging. Veel jongeren, maar geen overlast, of als dat al wel zo was, kwam de beveiling gelijk kijken. Elke avond animatie tot max.24 uur. Sanitair is prima, wel een gedeelte hang-wc's. Soms lauw water als het heel druk was bij de douches, meestal gewoon warm. Een gebouw is wat verouderd, andere gebouw is nieuw(er), wordt regelmatig schoongemaakt. Zwembad met glijbanen niet supergroot, maar je zit dichtbij zee, dus vaak zwommen wij maar even in t zwembad. Geen wespen of muggen gezien. Kleine 5 min lopen naar t strand, echt super. Goede pizzeria opzij van de camping. Lunapark op ca 10 min lopen en je kan voor enkele euros met een treintje naar valras en terug. Wij komen op deze "franse" camping vast nog eens terug.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Méditerranée in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Méditerranée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Méditerranée scoort een 5.37 uit 10 op basis van 75 reviews.