72 reviews over Camping La Plage et du Bord de Mer in het Nederlands

leuke camping, mooi zwembad met glijbanen, strand

Koelewijn, 12-8-2017

Vriendelijk personeel, bij receptie en animatie Nederlanders, schoon sanitair. Camping is overwegend Frans, maar er zijn ook aardig wat Nederlanders. Zwembad was prima, niet super groot. Onze kinderen vonden de glijbanen super gaaf. Camping zit gelijk aan het privéstrand met strandwacht. Animatie, voetbal, schuim-, fluor- en holli party's. Kortom ... voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2017

prima lekker rustig in naseizoen.

Dave, 14-1-2017

De camping heeft inmiddels 4 sterren en geen 2 zoals op zoover vermeld word.

We waren hier eind augustus begin september.

Dan is het er erg rustig met veel lege plekken. Aan het eind stonden we vrijwel alleen dicht bij het strand(afgeschijden door heuvel/rand dus geen direct zicht) Er rond die periode geen vrijwel geen animatie meer.

Zwembad is redelijk groot zeker en loop van niks naar diep. diverse glijbanen voor in elke leeftijd cat..

Minpunt.

Wij hadden niet van te voren gereserveerd ivm naseizoen. Ze wilde dat we dus meteen afrekende voor de twee weken die we wilden komen staan. Vind ik geen probleem en ook logies, echter mocht ik deze Niet voldoen via de pin.

Het moest en zou contant zijn. Met een grap noemde ik het potje noir(zwart).

Hier ging men meteen op in (gevoelige snaar geraakt) waarbij werd vermeld dat men anders bank kosten maakt bla bla onzin. en dat je gewoon een factuur krijgt.

Nou nee die krijg je niet! je krijgt een Proforma dat is geen factuur!!

Als je dus weg gaat gaat die proforma de prullenbak ik en het geld is toch zwart.

Om de hoek staat een pin waar je geld moet halen. Moet je geen pech hebben dat die leeg is.

Gereisd familie in augustus 2016
DANIEL COUMELONGUE,

Dank u voor het advies dat je onze site hebben verlaten.

We willen graag bevestigen dat onze vestiging is een 2 sterren camping.

We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf in het algemeen en hopen dat je weer te zien zeer binnenkort.

echt een franse camping

merelleke, 5-9-2016

Bij touroperator werd alleen frans gesproken.

Ze spraken geen woord Engels.

Zaten laatse twee weken van Augustus. Zeer weinig Nederlanders.

Die hele kust zeer weinig Nederlanders te zien. Dus echt tussen Franse.

Sanitair oud, douches doen het prima en wc zonder deksel.

mobile home zag er prima uit. Dicht bij het strand.

Zwembad tussen 13-14 uur gesloten. Heb je weer kans op een ligbed.

tweede week de hele dag door geopend.

Gereisd familie in augustus 2016
DANIEL COUMELONGUE,

Dank u voor het advies dat je onze site hebben verlaten.

We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf en hopen dat je weer te zien zeer binnenkort.

banlieu

bruijnzeel, 23-8-2015

het is op zich een aardige camping .maar door overbevolking niet prettig toeven. het strand en het zwembad zijn prima.maar standplaatsen zijn erg klein.onze auto even lossen bij het opbouwen van onze tent ,15 minuten later over de lengte van de auto flinke kras ! fijne vakantie. veel gasten letten niet op anderen .fietsers rijden elkaar en anderen ondersteboven.kort gezegd wij niet meer
Gereisd familie in augustus 2015

Strandcamping

tininiekerk, 17-8-2015

Drukke, grote camping; waar je van moet houden!

Heerlijk dichtbij Zee.. "Prive" strand voor camping gasten.

Wij verbleven in de Robinson (Safari) tent wat werkelijk een paradijsje op de camping was, tussen de opeen gestapelde huur caravans en eigen plekjes een ideale lokatie dichtbij sanitair (waarbij je je eigen rol nog moet meenemen!)

Animatie vond ik beetje tegen vallen, misschien zijn wij meer de kleinere campings gewend.. maar onze kinderen werden "weinig betrokken" en deden op een gegeven moment niet meer mee, omdat er teveel Frans georienteerd was..

Wij hebben fietsen gehuurd, ideaal.

Mijn telefoon heb ik laten liggen in een washokje en die was helaas weg...

We hebben als uitzondering op de bestemming, heel veel last van muggen gehad.

Vers brood en enorme voorraad in de supermarkt is heel fijn, wel jammer dat de patatzaak na 14.00 al dicht ging.

Al met al een goede camping voor een keertje.

Gereisd familie in juli 2015

Alweer een fantastische vakantie gehad!

Mark en Ilse, 11-8-2015

Na een jaartje niet op vakantie te zijn geweest, toch opnieuw gekozen voor deze camping. Blij verrast dat er een aantal leuke verniewingen zijn aangebracht ( betere organisatie aan de aankomst, uitbreiding ligplaatsen zwembad). De toiletten en douches worden bijna constant gepoetst.

Het blijft voor ons een camping met alles erop en eraan, mooi zwembad, maar ook direct aan strand gelegen. Valras en markt van Vendres gemakkelijk bereikbaar met treintje, zodat we de wagen niet moeten gebruiken.

Het personeel was ook uitermate vriendelijk (dank u).

Als we dan toch een minpuntje moeten vermelden is het stilaan de overvloed aan Nederlanders (sorry noordenburen). Wij hebben destijds deze camping gekozen omdat er juist heel veel Fransen aanwezig zijn, maar ondertussen is het percentage aan Nederlanders enorm gestegen.

We komen zeker volgend jaar terug, want onze zoon van 16 heeft daar ondertussen een mooie Franse vriendenkring.

Bedankt voor deze fijne vakantie.

Prima camping !

Rene, 3-8-2015

Gezellige camping pal aan zee. Lekker zandstrand welke geleidelijk afloopt.

Zwembad is in drukke tijden wel wat aan de krappe kant maar waar heb je dat niet?

Sanitair is wat verouderd maar voldoet prima hoor. Het is een camping met voornamelijk Fransen en ook wel wat Nederlanders en Belgen. In de omgeving is genoeg leuks te doen dus wij zouden hier zeker nog wel eens terugkomen

Gereisd familie in juli 2015

Voor een echt tropische strandvakantie !

Ties, 24-6-2015

Wij komen nu al voor de 7 x op deze camping terug.

Wij houden van Zon,zee strand en een goed zwembad dit heeft La Plage allemaal te bieden.

Ook heeft de camping allemaal ruime plekken en straalt het echt de Franse zweer uit.

Als je naar het strand wil is dit toegankelijk via een hek in de duinen, en lig je binnen 1 min met je luchtbedje in de zee.

Toiletgebouwen zijn verouderd maar worden goed schoon gemaakt, alles staat en valt met de gebruiker!!

Dit is gewoon een fijne plek on jaarlijks effe een paar weken aan te doen,

Als je van rust houdt kun je deze camping het best vermijden.

Met kinderen is dit een absolute aanrader👍

Gereisd familie in augustus 2014

Fantastische Camping !

Melanie, 31-1-2015

Fantastische Camping!

Aan het strand. Er rijd een treintje naar de boulevard

Gereisd met vrienden in juli 2014

zeer klant onvriendelijk

assink, 19-8-2014

We waren even verbaasd dat bij aankomst alles betaald moest worden. Na 40 jaren kamperen was dit nieuw voor ons. Toen we drie dagen voor einde van de vakantie -helaas - de terugreis moesten aanvaarden vanwege sterfgeval in de familie, kregen we weinig tot geen medeleven van de receptie. We moesten achteraf maar bewijzen dat er een sterfgeval was door de overlijdenskaart op te sturen. Een commissie zou dan beslissen of we recht hadden op teruggaven van kampeergeld.

Kwestie van vertrouwen, vonden wij !! Helaas.

Het kan ook anders : dagblad voor vakantie 2 weken geannuleerd. Mailtje gestuurd dat we eerder terug komen.Krant graag bezorgen. We citeren tekst van courant :

gecondoleerd met het verlies, wat vervelend dat jullie om die redenen de vakantie moeten afbreken. We gaan de bezorging z.s.m. oppakken.

Zo kan het ook, receptie !!!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Plage et du Bord de Mer in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Plage et du Bord de Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Plage et du Bord de Mer scoort een 7.01 uit 10 op basis van 142 reviews.