Camping Domaine La Yole (Glamping) *****

Camping Domaine La Yole (Glamping)
Domaine La Yole (Glamping)
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine La Yole (Glamping) bij:

826 reviews over Camping Domaine La Yole (Glamping) in het Nederlands

Geweldig!

De leeuw, 13-9-2017

Onverwachts terrecht gekomen op deze camping! Alles was geweldig. Aardig personeel en alles goed verzorgd. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Verschrikkelijke vakantie ! Nooit heen gaan!

Wolf, 8-9-2017

Het stikt overal van de duivenpoep ! Onze vouw wagen totaal beschadigd , ze doen er niets aan! Je betaald € 900 voor een staanplaats en gaat met een hoop schade baar huis, en je bent heel de dag stront aan het ruimen ! Nooit nooit meer naar toe , ook thuis klagen heeft geen zin je krijgt geen enkele reactie
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

rovers, 7-9-2017

De camping is groot, maar hier heb je geen "last" van. Op de camping is veel te doen. Leuke avondshows, fantastisch adventure (klim) park. Het restaurant en de snackcorner vonden wij onder het niveau van wat je zou verwachten. De supermarkt en bakker is prima, top! Zwembaden zijn erg leuk, wel was het heel druk. Het is dan lastig om een plaatsje te bemachtigen en het zwemwater lijkt dan niet fris. Eten en drinken mag niet op het zwembadcomplex, behalve op het terras. Dit terras bevind zich ook op het zwembad terrein. Het sanitair was bij ons goed. Door de drukte was het niet altijd even netjes. Druk van het water en de warmte was prima. vervelend is het wel dat je via de dakramen (die als een spiegel werken) de douches aan de andere kant kunt zien. Je kunt niet direct in de douche kijken maar wel in het voorgedeelte van de douche. Dit is dus super onhandig gemaakt. Voor de kids zouden er wat meer speeltuintjes mogen zijn. Verder hoorden wij, op onze campingplaats, de avond-entertainment van onze camping niet, helaas wel van de naastliggende camping. Daar vonden ze het nogal nodig om telkens door alle muziek heen te praten/schreeuwen. Wij hebben het echter niet als erg lastig ervaren hoor.

Prima en vriendelijk personeel, zeker ondanks de drukte!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie vakantie met een rare na smaak.

willem, 4-9-2017

de camping is veel te groot voor het zwembad en het strand is veel verder weg dan 500 meter . als je een bijzettent neer zet krijg je een rekening van 100,-euro. of de bijzet tent moet weg .verder ging alles goed , maar wel erg druk en vol .
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een super Camping

Rob 281070, 3-9-2017

Het is een dorp op zich.

je vindt hier van alles.

Voor zo'n grote camping is het zwembad in het hoog seizoen te klein

Prima Camping!

y. Pauelsen, 31-8-2017

Wij zaten op het veld Cassis

Comfort plot.

Met nieuwe privé sanitair hok.

Prachtig leek wel een hotel badkamer..

campeer plek ook ruim genoeg. alleen alles zand.. dus neem wat mee voor de grond.

voor de rest is bij de bakker alles super vers en lekker..

vlees van de slager goed maar duur..

de rest spreken de foto voor zich.. v d camping.

Reception hadden prima service geen commentaar... problemen werden direct opgelost...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heeft verwachtingen niet waar gemaakt.

Renate, 30-8-2017

De kwaliteit van de eetgelegenheid op de camping was slecht. In het restaurant stond het eten voor 6 personen binnen 5 minuten, na opname bestelling, op tafel. Slappe, naar onze mening, opgewarmde hap die de status 5 sterren camping zeker geen recht doet. Ook de afhaal was verre van de kwaliteit die je verwacht op een 5 sterren camping. Zwembad en sanitair bij het zwembad was netjes, echter geen parasols beschikbaar bij het zwembad, je mocht de witte, plastic stoelen rondom het zwembad niet verplaatsen naar bijv. het kunstgras en je mocht nog geen stukje stokbrood eten bij je handdoek. Animatie in de avond was erg frans georiënteerd. Bijv. magic show helemaal in het Frans, zodat de kinderen het onmogelijk konden volgen. Op een camping waarvan een groot gedeelte van de gasten Nederlands en Brits is, had ik hier iets meer dan alleen Frans verwacht. Op zijn minst Engels, zodat ouders het eventueel wat makkelijker kunnen vertalen voor hun kinderen. Klimbos bij de camping is wel top!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie gehad! Kids blij, wij blij!

Fam. Souman, 25-8-2017

Pluspunten:

- Ruime plekken (caravan)!

- Schoon sanitair!

- Geweldige slager op de camping zelf met zeer goed vlees en schoon!

- Snelle bakker voor de ochtendbroodjes!

- S'avond altijd wat te doen voor jong (mini disco), en oud (main stage, karaoke, muziekoptredens, acrobaten etc...)!

- Dichtbij centrum Valras Plage wat eveneens gezellig is, en strand, dit deden we met auto i.v.m. 4 jonge kids, bolderkar etc... (gesjouw)!

- Zwembad perfect voor jong en oud!

Minpunten:

- Sanitair ruimte is prima maar er hadden wel een aantal gebouwen bij gebouwd mogen worden. Je staat soms in de rij te wachten omdat ze maar 9 douches hadden (achterkant camping) voor +/- 500 kampeer plekken? Daarbij de afstand van het sanitair naar je plek wordt dus aanzienlijk groot. Bij hoge nood moet je toch je billen even bij elkaar knijpen en een eindje lopen.

- Winderig gebied (mistral), ligt niet aan de camping maar meer aan de omgeving van Frankrijk.

- Geen gras te bekennen, dus je staat in een zandbak! Stof!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping waar veel te doen is

Jolanda, 25-8-2017

Grote camping veel diversiteit aan plekken en accomodaties. Zwembad leuk met glijbanen. Winkels op camping ook super. Goeie bakker en slager en ook de wijncave is top !
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer slecht ontvangst en staanplaatsen

Marien liesbeth, 23-8-2017

Plaats geboekt van 80/100 vierkante meter en maar juist een plekje van 40 vierkante meter gekregen. Zeer onvriendelijk personeel aan de receptie. Antwoord : camping is vol moet je maar doen met wat je hebt. Recht tegenover de plaats een grote plaats vrij tot 4 dagen dat we er waren en OH ja zoals het was een Frans koppel met tentje van 3 op 3. Groot onderscheid tussen Fransen en buitenlanders kwa plaats. Verouderd sanitair.

Maar wat een verschil 100 procent draaiend de animatie, de bar, het restaurant, de winkel wauw dikke pluim vriendelijk een echte vakantiegevoel geven ze je.

Nooit meer naar de camping waar zo het onderscheid is kwa plaats met een receptie die echt zo slecht is. Ook buitenlanders betalen de volle pot voor een plaats van 80 vierkante meter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Yole (Glamping) in Valras-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Yole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Yole (Glamping) scoort een 7.23 uit 10 op basis van 946 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: