Vakantiehuis Mas l'Arcadie ***

9,5

30 reviews over Vakantiehuis Mas l'Arcadie in het Nederlands

Fantastisch.

Rob en Elina, 18-9-2017

Prachtige omgeving, magnifieke uitzicht. We hadden nog wel langer willen blijven (3 weken was te kort om alles te bezichtigen). We hebben genoten van de prachtige tuin en het mooie ruime appartement. Alles tot in de puntjes verzorgd.

In de nabije omgeving is heel veel te doen.

Als je van bergen houdt is dat ook op korte afstand te bereiken met avontuurlijke bergwandelingen.

Wijnproeverij (van oeroude merk BIRRH), kastelen in de bergen, kloven om met de auto te nemen, en kloven om overheen te wandelen. Klooster in de bergen.

Mooie steden in de buurt, en de kust met rots-,en zandstranden.

een goede plek om te relaxen ,of er op uit te gaan. Een prachtig fietsgebied.

Kortom het was een super vakantie. Bij Monique en Jan voel je je onmiddellijk thuis omdat zij er zichtbaar plezier in hebben om het de gasten naar de zin te maken.

Wij zijn Monique en Jan dankbaar voor de mooie vakantie!! Wij hebben genoten en komen beslist weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Hier voel je je helemaal thuis

Sylvia, 15-8-2017

Als je voor een tweede keer naar dezelfde vakantiebestemming gaat, is er altijd het risico dat het tegenvalt. Maar het tegendeel was waar. Het was weer een heerlijke vakantie met veel zon, ontspannen bij het zwembad en genieten van de prachtige omgeving. Bij Jan en Monique voel je je welkom en je kan zien dat zij de twee gites en de tuin met zorg hebben ingericht. Alles ziet er altijd keurig uit en ze helpen je graag op weg met tips en weetjes voor een dagje uit. Na deze tweede vakantie, komt er zeker weer een derde!

Heerlijk tot rust gekomen

Michaela, 13-8-2017

Heerlijke plek om te zijn. Rust, natuur, cultuur alles is mogelijk.
Gereisd met vrienden in juli 2017

GASTVRIJHEID in optima forma!

Daan, Bruin, Tom en Luuk, 7-8-2017

Vanaf het moment dat je de auto parkeert en hartelijk ontvangen wordt door Monique en Jan voel je je in de watten gelegd. De aanblik van tennisbaan, het zwembad omringd door de mooie tuin met de uitnodigende ligstoelen, de bbq/eettafelhoek, uiteraard de pétanquebaan en dan als kers op de taart: de appartementen! Sfeervol en praktisch ingericht en heel schoon. Wij voelden ons met 2 studenten die hun eigen appartement hadden als in een fantastisch filmdecor. Een luxueus gevoel met een heerlijk besef van: hier gaan wij samen een zalige week doorbrengen. Tips voor uitstapjes, dorpjes en cultuur alsook strand en zee op rij afstand. Wij hebben een heerlijke week hier doorgebracht terwijl we nog lang niet een fractie gezien en gedaan hebben. Eigenlijk willen wij deze parel niet delen.................... want wij gaan zeker nog eens terugkomen!

Ook de 2 mannen van 19 hebben zich top vermaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

formidable

ingrid, 19-7-2017

Rust, ontspanning en gezelliheid

Leuke en mooie plek

Ton, 13-7-2017

Mooi appartement, direct aan het mooie zwembad. Aardige eigenaars. Leuke inrichting. Mooie omgeving en genoeg te doen! Perfect.
Gereisd met partner in juli 2017

Super goede, leuke en mooie accomodatie

Fred en Chris, 1-7-2017

De ligging is super, vanaf het terras kijk je over het zwembad heen, in de wijngaard.

Als je van rust houdt, ben je op de juiste plaats.

De eigenaren, Monique en Jan, zijn grandioos voor de gasten. Het was dan ook onze 2e keer, en het zal ook niet onze laatste keer zijn !

Gereisd met partner in mei 2017

Een rustpunt in een prachtige omgeving.

Jose en Jo, 6-6-2017

Voor de tweede keer bij Monique en Jan onze voorjaarsvakantie doorgebracht. Dit keer 3 weken. We hadden nog wel langer willen blijven. We hebben weer genoten van de prachtige tuin en het mooie ruime appartement (Montagne). Alles tot in de puntjes verzorgd. De ongedwongen sfeer met de Zeeuwse nuchterheid.

Mas L 'Arcadie ligt mooi centraal om uitstapjes naar de kust en in de bergen te maken. Je kunt in de directe omgeving ook goed fietsen (met onze e-bikes) tussen de wijnvelden. Dit jaar hebben we een aantal uitstapjes naar Spanje gemaakt. Prima te doen. Bij terugkomst van activiteiten is de Mas L 'Arcadie een rustpunt in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in mei 2017

Super

Kurt en Catherine, 29-10-2016

3°maal bij Jan en Monique op vakantie voor 2 weken. Weeral van een super vakantie kunnen genieten in gite Mer. De ideale plek voor een rustige vakantie met mooi ruim zwembad en prachtig verzorgde tuin. De gastheer en vrouw zorgen dat u een mooie vakantie kan doorbrengen op dit mooie rustige plekje met mooi uitzicht.

Alles aanwezig en zeer verzorgd, veel privacy. Bedankt Jan en Monique en zeker tot een volgende.

Gereisd met partner in juli 2016

Een superaccomodatie met idem gastvrouw en -heer!

Alex Soepboer, 15-8-2016

Normaal gesproken heb je altijd een aantal punten die positief zijn en een aantal die negatief zijn... In dit geval heb ik eigenlijk alleen maar positieve punten. Als ik echt iets moest bedenken, dan is het dat het huis misschien voor de strandbezoekers ietsje dichter bij de zee had mogen liggen... Maar de ligging is nu wel optimaal voor mensen die ook eens de Pyreneeën willen bezoeken en degenen die Naar Figueres in Spanje willen... Kortom: een prachtig huis dat wordt omgeven door prachtige natuur en van waaruit je de omgeving kunt verkennen
Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas l'Arcadie in Tordères, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas l'Arcadie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas l'Arcadie scoort een 9.45 uit 10 op basis van 30 reviews.