Camping Le Sainte Marie ****

7,8

45 reviews over Camping Le Sainte Marie in het Nederlands

Heerlijke camping

Maaike, 28-7-2017

De animatie is idd hard en tot 0:00 maar vinden wij niet storend. Kinderen gaan toch laat naar bed. De douche gaat om 23:00 uur dicht maar de rest is open, dus gewoon tandenpoetsen bij de wastafel. De gehele camping word goed schoon gehouden. Grote schaduw rijke plekken, En echt een top zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

niet meer

doet er niet toe..., 27-8-2016

- Franstalige animatie. Luidheid vonden wij meevallen.

- Personeel tohapi spreekt geen andere talen. Ook als je aangeeft of ze langzamer frans kunnen praten om enigzins wat mee te krijgen en terug te praten doen ze dit niet...

- (heel) Veel stof.

- Aanrijroute, zeer hobbelige/kapotte weg. niet prettig met caravans of aanhangwagens.

- kwaliteit/grootte stacaravans. (als je parasol kapot is, heb je pech.Als de ritsluiting van de voortent caravan kapot gaat heb je ook pech....geen reserves dus).

- Strakke zwembroekjes verplicht, dus geen shorts.

- zwembad geopend van 10-13 en 15-19.

- boulevards en bijbehorende attracties pas na 16u geopend. Houdt er rekening mee dat de restaurants pas vanaf/rond 19.30u beginnen met het uit dienen van eten.

- Speeltuin en midgetgolf zeer verouderd.

- Fransen worden in alles voorgetrokken.

- Tieners gaan zich waarschijnlijk snel vervelen.

++ schitterende omgeving, genoeg plaatsen te bezoeken.

++ veel winkels in de buurt.

++ restaurant op de camping heeft genoeg keuze, en is goed te doen. Prijs is redelijk.

++ In tegenstelling tot menig personeelslid op de camping merk je op andere plaatsen dat de fransen wel hun best doen om je te helpen.

++ zwembad is hun grootste pluspunt in alle opzichten.

Alles bij elkaar genomen hebben we een prettige vakantie gehad, hier zul je uiteindelijk ook zelf voor moeten zorgen. Camping an sich vonden we tegenvallen in vergelijk met wat we gezien en gelezen hebben.

Prima

Tom, 23-8-2016

veel open plekken in de zon.

perfect voor met kinderen ivm speelgelegenheid !

gezellig in voor en na seizoen voor ouderen !

Uitrusten geen optie

Kim, 23-8-2016

De camping plek is netjes en heel schaduwrijk wat erg fijn was. Ontvangst was prima. Het zwembad was heerlijk, glijbanen, gewoon zwembad en een fijn peuterbad. Het eten in het restaurant is goed.

Het sanitair vond ik niet schoon.

Op de camping waren voornamelijk Fransen, zo ook de animatie. Deze begint om 21.00u en is klaar om 00.00u. Het is een paar keer per week oorverdovend lawaai. Kei en kei harde muziek, overal op de camping te horen. Als je dit leuk vindt, doen, maar wij vonden het vreselijk. We konden elkaar niet verstaan. De 2 avonden waarop er geen animatie is, zijn de Franse kinderen en tieners zeer luidruchtig op de camping tot middernacht.

We zijn eerder vertrokken en naar een andere camping gegaan in de franse alpen, animatie echt voor kinderen begin van de avond. Toen we zeiden weg te gaan, zeiden ze: "je gaat toch geen recensie schrijven, dat hoef je toch niet te doen". Gezegd dit zeker wel te doen.

Gezellige, kindvriendelijke camping

Kimbo, 31-7-2016

Bij aankomst echt aller vriendelijkst ontvangst, spreekt meerdere talen. Bij plek aangekomen waar de koelkast ( gehuurd) klaar staat en je plek is aangeharkt!! Er zijn 2 sanitair blokken, het oude heeft nog hurktoiletten voor de heren, waardoor zij naar de wc komen bij de dames. Rest is wel gescheiden, en worden goed onderhouden. Het nieuwe blok heeft wel gewone toiletten en met papier!!

Restaurant was heerlijk! Zelden zo goed gegeten op een camping! ( Die mosselen hhhmmm...) Animatie was 5 avonden tot 24.00, en was overal te horen op de camping. Dit wisten we van te voren, en aangezien de kinderen toch zeker wel tot 2300 opbleven, spelen, disco, schuimparty, was het nog te doen. Kinderen hadden het echt geweldig! Trampolines, springkussens, fietscrossbaan, zwembaden etc. En amper meegedaan aan de animatie , die was Franstalig. Maar zij talen daar ook niet naar ( 7 & 10). Zwembad ging tussen de middag dicht, maar wij vonden dat juist prettig; rustig lunchen en geen ongebruikte bedjes gereserveerd. Wij gaan eigenlijk nooit een tweede keer terug, maar bij zouden we kunnen twijfelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Die avondanimatie!!!

Vakantiemangezellighe, 25-7-2016

Ontvangst erg vriendelijk, Frans, Engels en Nederlands /Belgisch sprekend.

Een camping met mooi zwembad, glijbanen met toezicht.

Bij aankomst was de plek netjes opgeruimd /aangeharkt.

De camping is in een soort bos,  veel schaduw van dennen, zand/bosgrond,  door de droogte wel erg veel stof!..

Erg veel animatie, gaat helaas 's avonds tot 00.00uur door  op een luid niveau daarna is het wel stil op de camping.

Veel schone toiletten dames/heren gemengd,  douches wel gescheiden.

De ruimte met douches en wastafels is om 23.00 uur gesloten !. Waarom?.. Geen idee

Dus helaas is douchen na 23.00 niet meer mogelijk en de tanden poetsen doen we maar in de afwasbakken.

Kleine kampwinkel met vers stokbrood, croissants, chocoladebroodjes en dagelijkse benodigdheden..

Voor ons was de avond animatie véél te luid en te vaak, volgend jaar dus op zoek naar een andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Dit nooit weer

Familie Rozeboom, 24-7-2016

Wij zijn met ons gezin in de maanden juli en augustus 2016 2 weken op deze camping geweest. Prachtige camping. Grote plaatsen en groot en mooi zwembad. Aardig personeel bij de receptie en alles wordt goed schoongehouden. Maar iedere avond tot middernacht veel herrie bij het restaurant waar de animatie is. De hele camping kan 'meegenieten' van de disco, een schuim party of nog erger...... Franse karaoke!! Als je ook maar een beetje uit wil rusten kom dan niet naar deze camping!!!
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Nooit meer op deze camping!

marije boogmans, 21-7-2016

Geweldige plekken..zeer schaduwrijk...Fantastische zwembaden...Maar een verschrikkelijke animatie. Tot 12uur oorverdovende herrie. Niet te doen met kleine kinderen. Erg jammer maar door de animatie komen wij nooit meer hier terug.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Voor de 3e keer terug op deze fijne camping

wederom super vakantie, 6-8-2015

De camping ligt in een mooie omgeving. Fijne plaatsen en lekker schaduw door de bomen. Er is veel ruimte voor de jeugd om te spelen en er liggen 2 mooie zwembaden. Nagenoeg altijd goed warm water en de campingleiding doet zijn uiterste best om het schoon te houden. Het personeel is heel erg vriendelijk en je voelt je echt welkom. 's Avonds klinkt het geluid van sommige entertainment activiteiten wat hard, maar de kwaliteit van de shows en muziek is goed. In het restaurant is ook een Nederlandse menukaart. Er komt zeker een 4e keer.
    Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig mooie camping

Velthuis, 3-8-2015

De camping is netjes en verzorgd. Het zwembad is helemaal top. Ook is de temperatuur van het water aangenaam. De avondanimatie is gezellig en afwisselend. De schuimparty was een succes. De Receptie kan ook Nederlands en ze zijn heel behulpzaam.

De stacaravan was netjes en er zat een mooie grote veranda bij. Het stand bij Canet is erg mooi. Elke avond marktkraampjes langs de boulevard. In de omgeving is genoeg te doen. Je moet er wel even voor rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Sainte Marie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sainte Marie in Ste. Marie-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sainte Marie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Sainte Marie scoort een 7.79 uit 10 op basis van 70 reviews.