Camping Le Palais de la Mer ****

Camping Le Palais de la Mer
Le Palais de la Mer

37 reviews over Camping Le Palais de la Mer in het Nederlands

wat een ontzettend mooie camping

stienstra, 6-9-2017

wij waren maar enkele dagen op de camping van 28 tot 30 augustus. De camipng was toen voor de helft vol met hoofdzakelijk franse en duiste gasten. Toch vonden wij de camping echt super. De camping had een tropische uitstraling , veelal grote plaatsen met voldoende privacy en schaduw. luxe schone toiletten. Bij 1 wc gebouw was er zelf een water val. En bij sommige douche hokjes waren 2 douchen voor jou en je kind tot ongeveer 4 jaar. De temp van de douche kon je zelf bepalen wat wij erg prettig vonden.

Zwembad was schoon en netjes niet heel groot dus vraag mij af als hoe het is in het hoogseizoen. In 2018 wordt het zwembad verandert er komt dan een grote glijbaan bij of het zwembad dan ook groter wordt weet ik niet.

Strand grenst aan de camping en is een mooi strand zeer ruim en niet overspoelt met touristische atracties. Wel dicht in de buurt van het naturisten gedeelte. Verder op het strand wel strand tenten en vertier. Maar het geluid wat daar weg komt hoor je niet.

Min punten vonden wij de animatie deze was geheel franstalig waardoor de kinderen niet mee konden doen . Was veel muziek bij als je voor bij het zwembad stond, dit was dit van 10 uur s ochtends tot 24:00 uur. En het geluid was wel aardig hard. Gelukkig stonden wij achter aan bij de vogel fouillere en hoorden wij alleen de avond animatie van 21.30 tot 24:00. Gelukkig sliepen onze kinderen er door heen. Want dit was aardig hard en je hoorde de muziek van de naast gelegen camping er door heen wat niet prettig was. Mochten we in de buurt zijn zouden we zeker terug keren de kinderen hebben zich namelijk goed vermaakt en de camping voldeed verder goed aan onze wensen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kan deze camping iedereen aanbevelen!

Gerrit, 3-8-2016

Het zwembad is niet groot, maar het strand is vlakbij.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke schaduwrijke camping

Edwin, 31-7-2016

Ligt aan de zee, de camping heeft een uitgang op het strand. Het strand is zelfs in het hoogseizoen rustig en zeer schoon. Veel bomen dus genoeg schaduw op de camping. Sanitairgebouw is net nieuw, erg mooi en wordt goed schoongehouden. Plaatsen zijn afgeschermd. De omgeving is mooi maar voor echte bezienswaardigheden moet je al gauw een uur rijden. Voor een echte strandvakantie is het ideaal.

Minpuntje: Er is 's avonds (in ieder geval in het hoogseizoen) elke dag animatie bij het zwembad (karaoke, disco, optredens e.d.). Leuk als je ervan houdt maar het geluid draagt over de hele camping en duurt elke dag tot 0:00 uur. Als je een plaats vlakbij het zwembad hebt zit een keer vroeg naar bed gaan er niet in. Vanaf het midden van de camping tot het eind is het wel dragelijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Slechtste service ooit

W.K., 28-7-2016

Nog nooit zo onvriendelijk behandeld geweest. Bellen ter bevestiging van de reservatie en twee keer afgescheept worden waarvan één keer gewoon de telefoon wordt ingegooid. De derde keer beweren dat ze geen mail gekregen hebben en blijven beweren waarbij ikzelf heb moeten voorstellen om het reservatienummer te geven. Dan toch toegegeven na drie keer ontkennen dat er een mail was. En dan op de meest onvriendelijke manier te horen krijgen dat er geen plaats meer is. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Ben blij dat ik hier niet op vakantie moet.

Gereisd met partner in juli 2016

subtropische camping met eigen mooi strand

G de Vries, 3-11-2014

we zijn afgelopen zomer met onze 3 kinderen van 12 en 14 en 18 jaar hier 2 weken geweest. we hadden onze eigen vouwwagen bij ons en stonden meer naar achteren, wat lekker rustig was. de camping is mooi aangekleed met palmbomen en oleanders. ook het zwembad ziet er goed uit. wel weinig loopruimte er omheen. de camping is erg geschikt voor jonge kinderen en oudere kinderen. onze jongste 2 kinderen vielen er een beetje buiten. Animatie aan het zwembad was alleen in het Frans. Engels konden ze nauwelijks spreken. shows hebben we weinig van gezien. waterpolo was bij onze kinderen favoriet. Het strand is erg mooi, maar de zee loopt steil af. Je mag zelf een kampvuur houden op het strand. dat was erg leuk. Omgeving vonden wij wat saai, maar wij hadden net een week in de Pyreneeen gezeten, dus al veel moois gezien. wij gaan niet meer terug
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Rommelige camping met veel disco-overlast

Raymond-Ilse, 20-9-2014

Vrij rommelig campingveld, echter wel redelijk ruime plaatsen. Het sanitair is mooi schoon, maar oud en ernstig aan renovatie toe. Mooi zwembad. Daaraan vindt echter ook dagelijks de disco plaats: tot middernacht schallen de decibels over de camping. Het 'restaurant' is een cafetaria met stoelen, maar verdient niet de status van restaurant.

Daarnaast is de prijs erg hoog en niet in verhouding tot de kwaliteit (€46,20/dag voor 2 personen).

Een 'redelijke' camping, maar zeker geen 7,9 waard.

Gereisd met partner in augustus 2014

mooie groene camping met veel animatie

else van der poel, 7-8-2014

Ruime plek hadden wij aan de rand van de camping.

Sanitair oud maar schoon en voldoende.

Animatie 's avonds en bij het zwembad overdag is nogal luid en lawaaierig.

Lekker zwembad met groot verwarmd kinderbad.

Ligging aan het strand is perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

prima camping slecht restaurant

d.vansteijn, 17-9-2013

2 jaar geleden geweest toen prima. Nu gegeten en het was verschikkelijk. Patat gebakken in oud vet,vlees van matige kwaliteit en niet goed van smaak, veel te taai en muf. Noodgedwojgen moeten wij nu zelf gaan koken. Reactie personeel was jammer dan. Met tegezin afgerekend
Gereisd met vrienden in september 2013

Leuke gemoedelijke camping aan de middelandse zee

henk, 18-8-2013

Kleine gemoedelijke camping in de bossen direct aan zee. Onze kinderen van 16 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. Sanitair is inderdaad verouderd maar als de eigenaar hier nog wat aandacht aan schenkt, is het gewoon top. Wij komen volgend jaar weer terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping met een grote minpunt

Michaela, 8-8-2013

Het is een geweldige camping, met directe toegang naar de zee. Zwembad netjes en schoon. Personeel is heel vriendelijk, aan receptie en ook restaurant spreken ze een beetje Nederlands en Duits. Ligbedden aan zwembad altijd vrij, zodra de animatie in de ochtend is afgelopen zijn de meeste fransen vertrokken. Camping is heel goed verdeeld met staanplaatsen en stacaravans. De staanplaatsen zijn heel ruim. Wij, stonden in het achterste gedeelte van de camping richting strand.Als je vooraan staat, dan kun je tot rond 24.00 uur overlast door muziek hebben. Een grote minpunt van deze camping is echt het sanitair. Er word 2-3 keer per dag schoongemaakt, maar de gebouwen zijn oud en een frans WC tegenover de douche is niet echt fris. Het ruikt gewoon goor. Ook de afwas is niet netjes. In de WC gebouwen stinkt het gewoon. Vervelend is als je onder de douche staat en iemand de WC doortrekt,dat het water heel heet word. Ook in bij de baby/peuterbadje! Dat maakt de camping niet 4 sterren waardig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Palais de la Mer in Ste. Marie-la-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Palais de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Palais de la Mer scoort een 7.97 uit 10 op basis van 81 reviews.