Camping Domaine de Pradines **

7,6

18 reviews over Camping Domaine de Pradines in het Nederlands

Erg afgelegen

Yvonne van Avermaete, 29-7-2017

Deze camping is leuk voor mensen die volledig tot rust willen komen op een zeer afgelegen gebied.

Je moet zeker 55 minuten door de bergen heen rijden om bij een supermarkt te komen, Savonds laat nog terug rijden naar de camping is geen aanrader.

Wij tankten enorm veel benzine om heen en weer te rijden omdat we ook weleens van de camping af wilden. 3 weken geboekt en na 2 nachten weggegaan

Gereisd met partner in juli 2017

Terug naar de natuur zoals je maar zelden vindt.

H.Batema, 28-11-2016

Als je jezelf goed kunt vermaken in de natuur is dit een aanrader. Alle rust en ruimte, maar toch comfortabel overnachten. Wat te denken van een ontbijt op de veranda in een ochtend zonnetje en een prachtig uitzicht.

's Nachts is het nog echt donker en sta je midden tussen de sterren, in Nederland ondenkbaar!

De mensen zijn zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. De gebouwen hebben een rijk verleden.

Vanaf de camping zijn er op korte afstand vele mooie locaties te bezichtigen, maar er zijn ook voldoende outdoor mogelijkheden.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Top

Corne, 10-11-2016

Het was een fijne plek met erg fijne mensen! Alle ruimte en rust. Mooi authentiek en goed eten.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de Pradines bij:

Fantastische camping, mooie natuur, vriendelijk.

Dick van Tatenhove, 3-11-2016

Dit is een unieke plek met oorspronkelijke natuur. Dit is geen hutje mutje camping maar een fraaie natuurcamping van maar liefst 140 hectaren. Er is ruime keus in campingplaatsen, in het open veld , onder de bomen en zelfs in de bossen.

De eigenaren zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Er is een zwembad en je kunt terecht voor een prima maaltijd. In de omgeving zijn mooie grotten en rivieren. De nachten zijn adembenemend donker. Wij hebben vele avonden liggend in het veld naar de Melkweg gekeken. Een aanrader.!

prima

matthijs, 1-11-2016

Goede accomodatie en veel rust en ruimte
    Gereisd met vrienden in september 2016

Prima verblijf; veel ruimte en vriendelijke mensen

Frank Vuijsters, 17-10-2016

De omgeving is ruim en rustig; dichtbij (20 min) van de rivier de Tarn.

elke plaats heeft een enorme natuurlijke ruimte voor zich.

De mensen zijn uitermate vriendelijk.

De gebouwen zijn authentiek en door kruisridders gebruikt; dus goed en noodzakelijk. Voor mij dus voldoende.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Genoten

Fam. de Vries, 4-8-2015

Zeer grote plaatsen, prachtige natuur, adembenemend veel ruimte.

Er zijn zo'n 60 kampeerplekken, verdeeld over het terrein, en je kunt kiezen of je verder weg van de receptie/het sanitair wil staan of dichterbij. Sanitair is eenvoudig en niet nieuw, maar doet wat het moet doen. Wel een stukje lopen!

De rust en de ruimte zijn een verademing vergeleken met andere campings in de streek. Paardenvijgen: ja, die zijn er op het terrein. Mooi dat het mag blijven liggen, dat voedt de (arme) grond. Geen vlieg gezien. Wel vlinders, bloemen, vogels, wild.

Ontvangst is zeer vriendelijk, zwembad prima, 'hangplek' in badmintonruimte voor jeugd, mooie tennisbanen, auberge en afhaal voor een eenvoudige en snelle hap 's avonds. Allemaal aanwezig als je er gebruik van wil maken, maar ook prima te ontlopen als je van de rust wil genieten.

Zeer aan te raden voor wie ruimte en vrijheid zoekt, maar faciliteiten bij de hand wil hebben voor het geval dat (of voor de kinderen :)).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Domaine de Pradines: niet meer wat het wad ....

Hans Groot en Ineke Groot-Bouman, 28-6-2015

We komen hier al jaren, maar deze camping is jammer genoeg behoorlijk achteruit gegaan. Er lag altijd al redelijk veel ezelpoep zo links en rechts, maar dit jaar liep het de spuigaten uit met als gevolg duizenden vliegen. We waanden ons in Afrika. Het sanitair wordt niet meer onderhouden, ja een nieuwe toiletbril voor het gezicht, maar de toiletpot zit los en het deurbeslag mag ook wel eens vernieuwd worden. Er zijn ook geen zichtbare activiteiten waaruit bljjkt dat de camping nog op peil gehouden wordt. Voor de prijs die hier betaald moet worden, is elders veel betere kwaliteit te krijgen.
    Gereisd met partner in juni 2015

Een amerikaanse prairie op Frans grondgebied

Nienke M., 27-8-2013

Nergens heb je zoveel ruimte om je tent neer te zetten (150 ha en 80 plekjes). De natuur is prachtig, het is een genot om over de camping uit te kunnen kijken. Het restaurant heeft een kleine kaart, maar het eten is goed. Het sanitair is een niet het modernste, maar wel schoon. Een fiets is handig, want het sanitair is best ver als je hoge nood hebt.
    Gereisd met vrienden in augustus 2013

Super relaxed, ruimte en heel gastvrij

Anneke en Bart, 12-1-2013

Wat een ruimte! Voor onze tent een enorme ruimte met bloemen, vol vlinders. Eigenaren heel gastvrij, gingen zelfs medicijnen kopen voor ons toen we ziek werden. Restaurant had prima keus, ook afhaal. Winkeltje met verse groente, ijsjes en alles kon opgeschreven worden op rekening incl restaurant. Leuke speeltuin, met jeu de boulebaan. Heerlijk terrein voor hardlopen. Sanitair was schoon, zelfs toen er een paar nesten zwaluwen hun jongen grootbrachten. Veel te doen in de omgeving met natuur: spectaculaire grotten, kanovaren, klimmen, roquefort kaas grotten; bijna alles prima te doen voor een halve dag. Voor wie zijn entertainment in de natuur zoekt is dit een super relaxte camping! Enige reden dat wij dit jaar niet terugkomen is omdat we een ander deel van het land willen zien. Als we terugdenken aan Pradines worden we acuut weer relaxed.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de Pradines bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Pradines in St. Sauveur Camprieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Pradines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Pradines scoort een 7.62 uit 10 op basis van 20 reviews.