Beoordelingen Camping Domaine de Pradines

Domaine de Pradines
11 beoordelingen
Beoordelingen Camping Domaine de Pradines
Route De Millau, D28, 30750, St. Sauveur Camprieu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Pradines in St. Sauveur Camprieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Pradines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Domaine de Pradines scoort een 7,6 uit 10, op basis van 11 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Pradines in St. Sauveur Camprieu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Pradines, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Domaine de Pradines de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Camping Domaine de Pradines vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Domaine de Pradines met andere accommodaties in St. Sauveur Camprieu.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

9 beoordelingen over Domaine de Pradines

11 beoordelingen
8,5
8,2
6,4
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Aug. 2013
"Een amerikaanse prairie op Frans grondgebied"vertalen
Nienke M.
7,0

27-08-2013 Nergens heb je zoveel ruimte om je tent neer te zetten (150 ha en 80 plekjes). De natuur is prachtig, het is een genot om over de camping uit te kunnen kijken. Het restaurant heeft een kleine kaart, maar het eten is goed. Het sanitair is een niet het modernste, maar wel schoon. Een fiets is handig, want het sanitair is best ver als je hoge nood hebt.

Met jonge kinderen, Aug. 2012
"Weet wat je doet"vertalen
Dirk Huiberts
3,0

18-08-2012 De website van D de Pr ziet er mooi uit maar de realiteit is even slikken. D de Pr is een extreem uitgestrekte camping die nog het meest aan een stuk savanne doet denken. Als je pech hebt sta je in de brandende zon, als je geluk hebt in de schaduw maar dan waarschijnlijk zonder elektriciteit. De afstand tot receptie/ winkel en sanitair is groot, het bijbehorende zwembad is klein en het sanitair smerig. De stille nachten en de mooie sterrenhemel vergoeden veel maar helaas niet alles.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Super relaxed, ruimte en heel gastvrij"vertalen
Anneke en Bart
9,0

12-01-2013 Wat een ruimte! Voor onze tent een enorme ruimte met bloemen, vol vlinders. Eigenaren heel gastvrij, gingen zelfs medicijnen kopen voor ons toen we ziek werden. Restaurant had prima keus, ook afhaal. Winkeltje met verse groente, ijsjes en alles kon opgeschreven worden op rekening incl restaurant. Leuke speeltuin, met jeu de boulebaan. Heerlijk terrein voor hardlopen. Sanitair was schoon, zelfs toen er een paar nesten zwaluwen hun jongen grootbrachten. Veel te doen in de omgeving met natuur: spectaculaire grotten, kanovaren, klimmen, roquefort kaas grotten; bijna alles prima te doen voor een halve dag. Voor wie zijn entertainment in de natuur zoekt is dit een super relaxte camping! Enige reden dat wij dit jaar niet terugkomen is omdat we een ander deel van het land willen zien. Als we terugdenken aan Pradines worden we acuut weer relaxed.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Schitterend!"vertalen
Stephan Kahmann
8,0

06-01-2013 Wij hebben eind juli dit jaar 1 week op de pralines gestaan. Wat een mooie camping. Verdiend een veel hogere waardering.
Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren, die uitstekend Engels praten (hij is Schots).
Schitterende natuur , ja kan er heel veel doen ideaal als je van een actieve vakantie houdt.
Ook onze kinderen van 6 en 10 hebben zich uitstekend vermaakt! Ja je moet even lopen voordat je kan douchen maar wij vonden dit niet erg. Het sanitair is ondergebracht in een oude stal, het is eenvoudig maar gewoon schoon. Prima voor een camping!

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Onvergelijkelijk!"vertalen
de bloemetjes
7,0

08-08-2011 Voor ons staat sinds 5 jaar elk jaar een week Pradines op ons lijstje! Elke keer weer heerlijk. De ruimte, de natuur, de sterrenhemel en natuurlijk de eigenaars die altijd vriendelijk en behulpzaam zijn. Het sanitair mag dan wat oud zijn, maar de charme van het douchen , wassen, etc in een oude schaapskooi heeft wat ons betreft echte charme. Liever geen plastic douche-tupperwaredozen in dit prachtige landschap alsjeblieft!!
Kortom: een echte aanrader (hoewel we dat liever niet doen; blijft het fijn zoals het is!)

Met jonge kinderen, Juni 2011
"Teleurstelling"vertalen
Fam Janssen
4,0

08-07-2011 Onze tent was geboekt via TO en stond in de volle zon op een droog en dor veld vol met distels. Het sanitair was armoedig en erg ver lopen vanaf onze tent. Het restaurant eind juni nog dicht, niets te krijgen in de campingwinkel ook behalve een pak pasta en wc papier en bij het zwembad alleen maar wespen.
Positief, aardig personeel en prachtige sterrenhemel maar toch nooit meer!

Met partner, Juni 2011
"Ruimte"vertalen
silvia
6,0

19-07-2011 Wat een ruimte op deze camping, jammer dat de aandacht van de eigenaars meer uitgaat naar de verhuur van kamers en huisjes. Toilet gebouw is oud en verwaarloosd, welschoon en heerlijk warm water. Echt een camping voor de rustzoeker. 's morgens en 's avonds een geweldig fluitconcert van alle vogels.

"Fantastische plek, uniek..."vertalen
openneer
6,0

09-08-2008 Iedereen krijgt veel ruimte, uitzicht is fantastisch, niet te evenaren...

N. Wallinga
8,0

11-09-2006 Werkelijk schitterende ligging. Zeer ruime plaatsen. Bijzonder rustig. Zeer gastvrije campingleiding. Kamperen in een echt natuurgebied en toch van alle gemakken voorzien, zoals broodjes en dagelijkse boodschapjes in een gezellig kampwinkeltje.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?