Camping Les Cerisiers du Jaur ***

Toppie formidableeee

Rust,gezellig,en zeer famillial

Gereisd anders in oktober 2017

Rene, 2-10-2017

Jammer dat je voor de wifi moet betalen. Het zwembad was erg klein en druk.

Stokbrood was echt niet lekker.

Gereisd anders in oktober 2017

leuke gezinscamping

Steenbergen, 26-9-2017

Zeer nette camping met vriendelijk personeel.

Wij hadden een ruime staanplaats met privésanitair. Zowel de staanplaats als het sanitair zag er netjes verzorgd uit. Ik heb gelezen dat het gemeenschappelijke sanitair er verouderd uit zou zien. Ik was nieuwsgierig en heb er een blik in gegooid. Het is inderdaad verouderd en zou wel verbouwd mogen worden, maar het was wel goed schoon. Ik ben van mening dat de prioriteit bij hygiene ligt.

Helaas kwamen wij wat later in het seizoen waardoor we onder andere de paella avond (woensdags) hebben misgelopen.

Camping is uitermate geschikt voor jonge gezinnen en senioren. Het is uiterlijk 23:00 uur helemaal stil op de camping. Voor gezinnen met oudere kinderen (tieners) is er niet veel te doen en adviseer ik een andere camping te gaan zoeken.

Op de camping kunnen naast 's morgens verse stokbroodjes en croissants ook in de middag o.a. pizza's, crepe's, salades en andere schotels besteld worden.

Op nog geen 5 minuten rijden vind je 2 grote supermarkten voor je dagelijkse benodigdheden.

Wij komen met de kleine zeker nog een keer terug.

Enorme tegenvaller!!

Lotte, 19-8-2017

We zijn afgegaan op de recensies op deze site...We zijn helaas van een koude kermis thuis gekomen. Het sanitair is in abominabele staat, het zwembad ok maar ook aan een flinke onderhoudsbeurt toe!! Avonden zijn lawaaierig en onrustig. Met name op de avonden met entertainment en dat zijn er al snel 4 in de week. De speeltuin is de ideale plek voor kinderen om te rellen: schreeuwen, gillen en grind gooien. Dat is ook begrijpelijk aangezien ouders waarschijnlijk heel druk zijn met andere dingen.... de plekken verschillen enorm in grootte en beschutting. We komen hier niet meer terug! OnZe vakantie heeft een hele nare nasmaak.

Niet nog eens

Dhr, 15-8-2017

Camping met een mooi strandje aan een mooi riviertje.

Dat was mijn inziens ook het enige positieve.

De plaats die wij hadden daar paste onze tent net op omdat er een boom in het midden stond.

Deze boom had ook vruchten die vlekken veroorzaakte.

Het sanitair is ver onder de maat, een gehele vernieuwing is op zijn plaats.

-Rotte kozijnen en deuren

-Kapotte en losse tegels

-De helft van de verlichting werkt niet

-Op meer dan 100 kampeerplaatsen 6 toiletten is aan deenkrappe kant

Een eigenaar die te pas en te onpas aan het roken is, zelfs terwijl hij pizza's staat te bereiden

Veel " net niet"

Glorieux, 7-8-2017

Privé sanitair was dringend aan onderhoudsbeurt toe. Dakpannen hingen gevaarlijk los scheef langs de rand van het dakje van een eerdere storm. Als je douche neemt staat heel uw huisje onder water vanwege geen douchegordijn aanwezig. Schimmel heeft zo vrij spel natuurlijk... Een trekker was er spijtig genoeg ook niet, na 2x vragen was die er nog niet.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Eens maar nooit weer.

Evers, 30-7-2017

Het zwembad is het enige dat prima is. Sanitair is aan hevige onderhoudsbeurt toe. De plaatsen opzich goed maar het onkruid staat wat hoog.

Wel elke avond animatie die rond 23:00 uur stopt. Prima. Voor jeugd van 10 jaar of ouder is er niks te doen.

Het plaatsje St. Pons daar is niet veel te beleven en wil je iets leuks zien dan moet je erg ver rijden. Week eerder vertrokken dan gepland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping

Martin NOORDHUIS, 23-7-2017

Leuke camping die in het voorseizoen lekker rustig is. Alleen wat lawaai van de weg die boven de camping langs loopt
Gereisd anders in juli 2017

niet voor herhaling

devos Marnix, 10-7-2017

sanitair is miserabel, dringend aan renovatie toe
Gereisd met partner in mei 2017

Sonja, 19-6-2017

Camping is aan ieder aan te raden. Wij hadden privesanitair een aanrader. Omgeving is heel prachtig. Voor culturele uitstappen een beetje ver.
      Gereisd anders in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cerisiers du Jaur in St. Pons de Thomières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cerisiers du Jaur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cerisiers du Jaur scoort een 8.25 uit 10 op basis van 128 reviews.