Vakantiehuis Le Foulons

Le Foulons

1 review over Vakantiehuis Le Foulons in het Nederlands

Service voldoende, personeel afstandelijk

O. Westerhof , 23-8-2008

Bij deze accomodatie kan je diverse actieve vakanties boeken. De activiteiten zoals o.a. kanoen, moutainbiken, klimmen en abseilen werden goed ondersteund. Jammer was wel de afstandelijkheid van het personeel. Daarbij was het echt te kinderachtig voor woorden dat wij een keer geen koffie en thee kregen omdat wij de briefing gemist hadden!!! Deze briefing had om 20.30 uur moeten plaatsvinden, maar wij besloten om 21.30 uur dat we lang genoeg gewacht hadden en zijn toen een biertje in het dorp gaan drinken. Kennelijk lag de fout bij ons dat zij niet om 20.30 uur aanwezig waren om de briefing te doen.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Foulons in St. Pons de Thomières , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Foulons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Foulons scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.