Camping La Combe de Ferrière

La Combe de Ferrière
8,9

7 tips over La Combe de Ferrière

Astrid & Luc, 17-8-2014
Neem goede wandelschoenen mee!!
theostolp, 27-7-2014
voor natuurliefhebbers een aanrader
Hans en Tineke, 10-5-2014

Februari, als het 's nacht vriest ivm de beek die er dan indrukwekkend uitziet.

Het voorjaar ivm de natuur waar alles in bloei staat.

En in de zomer is het hier prima kamperen.

Joop en Miranda, 12-9-2013
Wij hadden 30-35 graden, dus schaduw was ontontbeerlijk. Helaas is de weg naar de rivier vanaf de camping moeilijk te lopen. Oudere kinderen kunnen dit wel hebben. Wij reden daarom met de auto naar de rivier en hebben daar veel uren (gekleed) doorgebracht met dammen leggen. Natuurwater blijft toch fijn. Verder was de camping geweldig, wij zijn heerlijk uitgerust naar huis gegaan.
Charissa en Reinold Visscher, 1-9-2013

Wie er van houdt s 'avonds de restaurantjes op te zoeken, zit hier niet erg praktisch want die liggen allemaal op een behoorlijke afstand.

Supermarkten liggen ook niet direct naast de deur maar bij het bakkertje wat elke morgen brood komt brengen op de camping kan er van alles mee besteld worden. Ook een heerlijke verjaardagstaart met tekst! Onze dochter was er erg blij mee!

De gîte is zeker een aanrader...zeer compleet en luxe. Ook fijn in andere jaargetijden! Wij komen zeker nog eens terug!

rob, 22-8-2012
Zeer mooie wandelingen en autotochten in de omgeving te maken. Een erg ontvolkt en geïsoleerd gebied. Everzwijnen, vossen en wolven. In de lucht de Vale Gier. Geweldig en eenvoudig landelijk eten in de plaatselijke restaurants (Les Aires)

Ellie, 13-7-2012
Gebied is erg mooi, voor naturisten, die voor een paar dagen geen problemen hebben met wat meer drukte misschien La Sabliere een optie of een textielcamping opzoeken.

Onze bezoekers bekeken ook: