Beoordelingen Camping La Vallée***

La Vallée***
9 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Vallée***
route de maureillas, F-66490, St. Jean-Pla-de-Corts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée*** in St. Jean-Pla-de-Corts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Vallée scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée*** in St. Jean-Pla-de-Corts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Vallée*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Camping La Vallée*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping La Vallée*** met andere accommodaties in St. Jean-Pla-de-Corts.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,5
8,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Aug. 2014
"Matige camping, super schoon sanitair"vertalen
zwerver11
7,0

29-08-2014 Wat voor veel kampeerders tegenwoordig belangrijk is biedt deze camping; super schoon sanitair, al is het afwaswater vaak te koud. De kampeerplekken zijn divers (groot/klein/zon schaduw), geef dus duidelijk aan wat je wilt. Camping is onverhard en er wordt dapper hard doorgereden, wat stofwolken veroorzaakt! Met de rivier wordt gepronkt, maar recreëren naast de camping is (nog) niet mogelijk. Dorp binnen 10 min aan te wandelen met een leuk centrum met de nodige winkeltjes (brood/vlees/supermarkt etc). Voor WIFI kun je dagelijks per device een code ophalen bij de receptie en daarmee 1 uur (aaneengesloten) internetten. Voor normaal gebruik internet betaal je vanaf 4,50 euro voor 12 uur onbeperkt. Ook kan internet per 30 min gekocht worden wat is stukjes gebruikt kan worden.
Watertappunten zijn er weinig op de camping met bijzonder lage druk (10 liter can duurt rond de 10 min om te vullen)

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima doorreiscamping naar Spanje"vertalen
fitting
5,0
7,0

21-08-2014 Leuke camping als je van rust houdt, mooi gelegen bij rivier.
Eenvoudig sanitair en eetgelegenheid, brood in dorp halen.
Beetje rommelige indeling voor een Franse camping.
Door ons alleen als overnachting gebruikt naar Spanje

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Heerlijke camping, mooie omgeving"vertalen
Fam. van der Ree
9,0

26-07-2012 Wij hebben op deze camping gekampeerd,we kwamen op de bonnefooi en en kregen de mooiste en vooral erg grote plaats, nr. 2! De eigenaren zijn Franstalig met wat Engelssprekend. De vrouwelijke eigenaresse kan wat woorden Nederlands.
Een mooie camping, vooral ook door de ligging. Het sanitair werd goed schoongemaakt, driemaal daags.
Er zijn koelkasten te huur,deze worden tot in je tent gezet. Service verdiend echt een 10!
Animatiteam is Franstalig, dit was voor ons wel een minpuntje. Er zou wel een nederlandstalig animatieteam lid bij mogen komen. s Avonds zijn er regelmatig in de tent activiteiten, deze gaan gepaard met muziek. Niet tot erg laat, wel vrij luid.
Voor ons geen reden om volgend jaar niet naar deze camping terug te gaan!
In de omgeving veel winkel/shop mogelijkheden. Argeles-sur-Mer en le Perthus zijn leuke stadjes.

Met vrienden, Aug. 2010
"Wat een rust!"vertalen
Fam. Koop
8,0

05-09-2010 Bij het kleine plaatsje St Jean Pla de Corts ligt aan een riviertje deze camping. Het hoogseizoen was duidelijk voorbij want er waren alleen wat " grijze golf" kampeerders. Niks mis mee overigens. De vele huurcaracvans waren bijna allemaal onverhuurd. Al met al hadden we het zwembad voor ons alleen. Het sanitair was mooi en schoon. De plaats zo ruim als we wilden gezien de weinige kampeerders. We waren alleen op doorreis dus St Jean Pla de Corts niet bekeken.
De omgeving is echter magistraal. De Pyreneeen zijn ook aan de Oostkant machtig mooi.

Met jonge kinderen, Juli 2010
"Hij was goed genoeg voor een overnachting"vertalen
Rachel
8,0

23-08-2010 Wij hebben hier een nacht overnacht.
Alles stond gezellig door elkaar heen wat wel leuk was. Sanitair was heel netjes en schoon. Het restaurant was sober maar het eten was goed.
De annimatie was in het frans wat ik wel jammer vond, hier door konden we niet mee doen met de bingo.
Het zwembad was klein. De bediening aan de receptie was heel vriendelijk. Je kon er broodjes bestellen die je de volgende morgen kon ophalen.S'avonds wel veel muggen.
Het was voor ons luxe voor een overnachting maar niet een camping om 2 weken te blijven.

Met oudere kinderen, Juli 2010
"Ruime plaatsen op rustige camping"vertalen
Gerard
6,0

11-08-2010 prima camping tussen de bergen de de zee.rustig gelegen, grote plaatsen, wc's wat sober, geen toiletpapier en geen brillen. zwembad is prima, klein, prima temperatuur. Er worden geregeld avonden georganiseerd met vermaak, karaoke of gezamelijk eten aan lange tafels. Het stopt op tijd en is niet erg luidruchtig.
Vriendelijke campingbeheerder. Inkoopmogelijkheden in dorp op loopafstand.
Diverse tochten in een gids te krijgen met veel uitleg en soort quiz voor kinderen.

Met vrienden
"Prima camping"vertalen
Mek
9,0

27-06-2010 Mooie camping net buiten St Jean.
Ruime percelen met natuurlijke afscheidingen. Sanitair prima onderhouden.
Brood 's morgens even in dorp halen.
Prachtig zwembad dat in mei al open was.
Mooi uitgangspunt voor tochtjes naar Middelandse Zee en Spanje
Bezocht eind mei 2010

Met partner, Okt. 2007
Harry
8,0

11-10-2007 Wij zijn dit jaar 2 maal op La Vallee geweest.4 weken in juni/juli en 1 week begin oktober.Mooie rustige kleine camping.De ligging is ideaal voor uitstapjes naar de bergen of Spanje.Het prachtige Plage Sud in Argeles ligt op 20 km.De camping is in vol bedrijf van 1 Juli tot eind augustus.Dan is alles(bar,restaurant e.d) open.De camping wordt ook gebruikt als overnachtingscamping vooral in Oktober van mensen die gaan overwinteren.Wij komen al 25 jaar in Frankrijk maar dit vonden wij zo,n mooie plek dat we de caravan op de camping hebben gestald.Dus volgend jaar weer van de partij.

Familie, Juli 2007
"Super"vertalen
L+M+J+M
9,0

02-07-2008 wij komen al 5 jaar op deze kleinschalige camping, veel franse gezinnen , maar ook steeds meer nederlandse jeugd ,ook met/voor onze puberkids is het er heel goed toeven, 1 x per week diner/disco en elke avond wel franse animatie tot uiterlijk 23 uur, daarna heerlijk rustig, vlak bij zee/strand, zwemmeer, wandelen in de bergen , leuke stadjes en vlak bij Spanje!
De omgeving wordt wel steeds droger wat je ziet aan steeds minder/slechte bomen en natuur op de camping.
de uitstekende wijnboeren zijn naast de camping en onze caravan staat al 4 jaar gestald naast de camping, kortom superplek,we zijn er weer 3 weken vanaf half juli in 2008 .

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?