Camping Mas de Messier

Camping Mas de Messier
8,5

Uitstekend

56 reviews over Camping Mas de Messier in het Nederlands

Heerlijke camping om tot rust te komen

Thomassen, 19-8-2017

Voor de 2de keer 1 week deze camping geboekt, heerlijke week gehad, alles klopt gewoon op deze camping voor ons!

Borreltijd om 1700 uur is gezellig, dit jaar het buffetje mogen proeven (heerlijk!) en plekje Eiffelland had veel privacy.

Ook voor onze zoon (15) waren er dit jaar genoeg vriendjes om mee te chillen. Omgeving is erg mooi, markt Lodeve een aanrader. Eigenaren erg vriendelijk.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie, ruime camping

Marcko en Suzanne, 15-8-2017

Ruime campingplaatsen

Net sanitairgebouw, voldoende douches en afwasruimte

Rustige omgeving

Waterpunten staan over camping verdeeld

alles klopte

Ellen, 15-8-2017

Alles klopt. Wordt met veel liefde gedaan. Alleen daarom ook een hoog ons-kent-ons gehalte, maar dat is eigenlijk ook niet slecht en heeft hier zn charme

Rustig

Zozinin, 8-8-2017

Rustige camping. Met hele mooie plekken aan de rand. Daar heb je uitzicht (en wind) . Daarnaast zijn er ook plekken waar je alleen tegen bomen aankijkt met schaduw. Sanitair is schoon. En toereikend voor het aantal gasten. Zwembad om af te koelen. De mand met quiche en wijn is een aanrader. Er is een borreluurtje iedere dag. Daar kan je vrijblijvend naar toe. Ga je niet, heb je ook minder of geen contact met mede kampeerders. Of komt het door de plekken waar je echt vrijstaat? Voor ons geen bezwaar. Maar we merken het wel op. In de periode dat wij er waren, waren er voldoende leeftijdgenoten voor onze tieners. Zij hebben het enorm naar hun zin gehad. Beheerders vriendelijk en correct naar de kinderen. Soms heb je een heel lang snoer nodig voor de elektriciteit.

Landschap verrassend mooi. Er is een klein winkeltje. De camping was rustig vrij van animatie en muziekavonden. Wel werd er muziek gedraaid in het toiletgebouw. Dat deed voor ons persoonlijk een afbreuk aan het geheel. Niet iedereen zit op een Franse sky-radio te wachten.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig!

Jacques en Nel de Vries, 30-7-2017

Wat een fijne camping en dito beheerders. En niet te vergeten de borrel uurtjes aan het eind van de middag en de Table d'Hotes die Annemarie zo mooi en lekker kan verzorgen. ZEER ruime plaatsen met uitzicht of omsloten. We stonden hier voor de 2e keer. Volgend jaar weer!

Camping paradijsje in Zuid-Frankrijk

Ad Maas, 30-7-2017

Privacy, ruime plaatsen, vriendelijk attent beheer, table d'hôtes, gunstig tarief, persoonlijk, koele nachten.

Het weer kan soms wat onstuimig zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische camping met uitmuntende service

Diny en Floor Heijsteeg, 22-7-2017

Mooie ruime plaatsen met erg veel privacy. Super schoon sanitair. Mooie omgeving. Elke middag een gezellige borrel en heerlijke, gezellige, gezamenlijke maaltijden. Wij kregen autopech waardoor ons verblijf met een week werd verlengd. In dit geval was dat geen straf. Prima geholpen door eigenaar met taal en vervoersproblemen. Wij zijn inmiddels ± 10 keer op deze camping geweest maar de service blijft fantastisch net als het enthousiasme van de eigenaren. Wij komen zeker hier terug. Een echte aanrader, ook met kleine kinderen.

Wij stonden hier 18 nachten in juli 2017.

Gereisd met partner in juli 2017

De mooiste plekken, privacy en gezelligheid.

Marijke en Jan Kluppels, 5-7-2017

Een hartelijke ontvangst en het heerlijke vakantiegevoel vanaf dag 1. Het plan was 3 dagen te blijven maar het werden 3 weken.

Geweldige plekken en een schitterende omgeving. Op de camping is het genieten van de service, het heerlijke eten en de heerlijk schone sanitaire voorzieningen. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustige camping

Marrigje van Roessel, 1-7-2017

Mas de Massier is een camping waar je tot rust komt. Prachtige plekken. Kindvriendelijk, geen disco tot diep in de nacht. We gaan er dit jaar weer naar toe. Zin in !
Gereisd familie in januari 2017

Helemaal goed, mooie kleine camping

M en M, 12-2-2017

Een heerlijke rustige camping met zeer ruime staplaatsen. Prachtige natuur en genoeg te bezoeken in de omgeving.

Aardige eigenaren, en een unieke website waar alle staplaatsen vooraf te bekijken zijn. Hoge begroeiing rond de plaatsen maken het mogelijk om zowel in de zon als in de schaduw te zitten. Anders een tarp meenemen, dan kan je overal in de schaduw zitten. Op de dag van aankomst kan je een mand met een fles wijn, een quiche een stokbrood en een salade bestellen. Hoef je niet te koken. Er lopen wat kippen op het terrein maar dat is wel gezellig.Het kleine varken zit achter een hek. Aan het eind van de middag kan je tegen een aantrekkelijke prijs iets drinken op het terras. De wijn is heerlijk. Er wordt goed op de regeltjes van rust gelet en dat vonden wij prettig. 11 uur was het compleet stil.

Ik kan geen negatieve dingen opnoemen over deze camping, we hebben dan ook voor 2017 weer geboekt!

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas de Messier in St. Felix de L'Heras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas de Messier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mas de Messier scoort een 8.52 uit 10 op basis van 57 reviews.