Camping Mas de Messier

Mas de Messier
8,6

59 reviews over Camping Mas de Messier in het Nederlands

Voor ons, niet voor herhaling.

Zonneveld, 20-10-2017

Een zeer nette en verzorgde camping, zeer goed sanitair en een mooi zwembad, voor de kinderen weinig te doen, eerder een camping voor de rust, helaas vonden wij de vriendelijkheid, behulpzaamheid en gezelligheid van de eigenaren matig!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping en omgeving

Van Rijsbergen, 14-9-2017

Echt een camping voor rustzoekers met de mogelijkheid om savonds mee te eten. Wij vonden de plekken met veel privacy heerlijk en de omgeving is perfect voor het maken van wandelingen. Een hele gastvrije ontvangst door de eigenaren!
Gereisd met partner in augustus 2017

Snap de lovende revieuws niet

Henk @ L, 9-9-2017

Ingang is een fuik met muren. Als je graag schade wilt aan je camper of caravan is deze camping zeer aan te bevelen.

Meters hoge heggen en zeer smalLe paden met verraderlijke muurtjes. Je krijgt bij aankomst een plattegrond van deze doolhof camping. We konden uit enkeLe plekken kiezen die lekker schuin waren of vol keien en kuilen. Als je van je partner af wil, moet je haar of hem een duik in het zwembad laten nemen. Grote kans op een hart stilstand. Stervens koud. De groente in het winkeltje? Helaas niet dus. Al met al een erg benauwde enge camping met dito sfeer. Waar vind je nog een camping reglement? (SVR) Gauw volgende ochtend weg. Sanitair was wel o.k. Over eten enz geen oordeel.

Omgeving niet om over naar huis te schrijven met rode inkt.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke camping om tot rust te komen

Thomassen, 19-8-2017

Voor de 2de keer 1 week deze camping geboekt, heerlijke week gehad, alles klopt gewoon op deze camping voor ons!

Borreltijd om 1700 uur is gezellig, dit jaar het buffetje mogen proeven (heerlijk!) en plekje Eiffelland had veel privacy.

Ook voor onze zoon (15) waren er dit jaar genoeg vriendjes om mee te chillen. Omgeving is erg mooi, markt Lodeve een aanrader. Eigenaren erg vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie, ruime camping

Marcko en Suzanne, 15-8-2017

Ruime campingplaatsen

Net sanitairgebouw, voldoende douches en afwasruimte

Rustige omgeving

Waterpunten staan over camping verdeeld

alles klopte

Ellen, 15-8-2017

Alles klopt. Wordt met veel liefde gedaan. Alleen daarom ook een hoog ons-kent-ons gehalte, maar dat is eigenlijk ook niet slecht en heeft hier zn charme

Rustig

Zozinin, 8-8-2017

Rustige camping. Met hele mooie plekken aan de rand. Daar heb je uitzicht (en wind) . Daarnaast zijn er ook plekken waar je alleen tegen bomen aankijkt met schaduw. Sanitair is schoon. En toereikend voor het aantal gasten. Zwembad om af te koelen. De mand met quiche en wijn is een aanrader. Er is een borreluurtje iedere dag. Daar kan je vrijblijvend naar toe. Ga je niet, heb je ook minder of geen contact met mede kampeerders. Of komt het door de plekken waar je echt vrijstaat? Voor ons geen bezwaar. Maar we merken het wel op. In de periode dat wij er waren, waren er voldoende leeftijdgenoten voor onze tieners. Zij hebben het enorm naar hun zin gehad. Beheerders vriendelijk en correct naar de kinderen. Soms heb je een heel lang snoer nodig voor de elektriciteit.

Landschap verrassend mooi. Er is een klein winkeltje. De camping was rustig vrij van animatie en muziekavonden. Wel werd er muziek gedraaid in het toiletgebouw. Dat deed voor ons persoonlijk een afbreuk aan het geheel. Niet iedereen zit op een Franse sky-radio te wachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Jacques en Nel de Vries, 30-7-2017

Wat een fijne camping en dito beheerders. En niet te vergeten de borrel uurtjes aan het eind van de middag en de Table d'Hotes die Annemarie zo mooi en lekker kan verzorgen. ZEER ruime plaatsen met uitzicht of omsloten. We stonden hier voor de 2e keer. Volgend jaar weer!

Camping paradijsje in Zuid-Frankrijk

Ad Maas, 30-7-2017

Privacy, ruime plaatsen, vriendelijk attent beheer, table d'hôtes, gunstig tarief, persoonlijk, koele nachten.

Het weer kan soms wat onstuimig zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische camping met uitmuntende service

Diny en Floor Heijsteeg, 22-7-2017

Mooie ruime plaatsen met erg veel privacy. Super schoon sanitair. Mooie omgeving. Elke middag een gezellige borrel en heerlijke, gezellige, gezamenlijke maaltijden. Wij kregen autopech waardoor ons verblijf met een week werd verlengd. In dit geval was dat geen straf. Prima geholpen door eigenaar met taal en vervoersproblemen. Wij zijn inmiddels ± 10 keer op deze camping geweest maar de service blijft fantastisch net als het enthousiasme van de eigenaren. Wij komen zeker hier terug. Een echte aanrader, ook met kleine kinderen.

Wij stonden hier 18 nachten in juli 2017.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas de Messier in St. Felix de L'Heras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas de Messier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mas de Messier scoort een 8.58 uit 10 op basis van 59 reviews.