Appartement St. Cyprien

Appartement St. Cyprien
St. Cyprien

Onvoldoende

1 review over Appartement St. Cyprien in het Nederlands

Stinkend, slecht onderhouden en niet schoon

Femke Koning, 25-7-2009

Via Interhome hebben mijn man en ik een appartement in Les Fregates in St. Cyprien-plage geregeld. Veel geld betaald, maar dan zouden we ook uitzicht op zee hebben. Dat was 1 van de beloftes die niet waar werden gemaakt.

Toen we aankwamen zagen we de bui al hangen. Het hekje hing los, en de tuin was een stofbende. Binnen stonk het als de ziekte en vonden we overal haren. De koffiekopjes stonden met schimmel in het keukenkastje en overal lag een laagje vet op. Na 2 weken wisten we nog steeds niet waar de geur vandaan is gekomen.

De service van de office ter plaatste was ook zeer onvriendelijk. We kwamen binnen en kregen gelijk de volle lading over ons heen. Gelukkig hadden we vergelijkingsmateriaal, want anders was alles gewoon onze eigen schuld geweest. Dus, ga je naar St. Cyprien-Plage, regel het niet via Interhome, en zeker niet appartement nummer 701 in Les Fregates.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement St. Cyprien in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement St. Cyprien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement St. Cyprien scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.