Appartement Du Clos de St Cyprien

Appartement Du Clos de St Cyprien
Du Clos de St Cyprien

2 reviews over Appartement Du Clos de St Cyprien in het Nederlands

Prima lokatie, jammer van staat appartement

Jose Dierickx-Roseboom, 22-8-2008

Wij hebben van 19 juli t/m 2 augustus appartement Bali gehuurd. Het complex ligt ideaal gelegen nabij de boulevard met restaurants en winkels, een parkje en het strand. De receptie is wel ver weg, wat wel jammer is want je hebt echt een auto nodig. Omdat wij met twee kleine kinderen waren, moesten we bijvoorbeeld zelf ook de kinderstoel meenemen naar ons huisje! De drukte in St. Cyprien en ook op het complex vielen ons 100% mee, er was genoeg plaats bij het zwembad en ook de stranden waren niet overvol. Vanuit St. Cyprien kan je leuke dagtochten maken naar de Pyreneeën. Het enige wat ons tegen viel was het huisje zelf. Je zag dat er weinig onderhoud gepleegd is de laatste jaren, de verf op de luiken was er bijvoorbeeld afgebladderd, in de deuren zaten vochtvlekken en ook de keuken was bijvoorbeeld niet voorzien van een magnetron en was ook erg klein. Ook de douche was klein en er ontbrak zelfs een haakje om de douchekop op te hangen. Maar al met al een prima vakantie gehad!
Gereisd familie in juli 2008

Harry, 11-9-2007

Twee weken doorgebracht.

In huisje Bali met 3 personen. Is ook met 4 personen goed te doen. Huisje is netjes en ook andere faciliteiten zijn goed. Nadeel is misschien dat de receptie op zo'n 2,5 km van de appartementen (Bij Pierre des Jades) is. Zeker als je bij aankomst niet de juiste sleutels overhandigd hebt gekregen.Verder dicht bij strand, leuke restaurants, boulevard waar elke avond wel wat te beleven valt.

Ook de omgeving nodigt uit voor dagtochten. Immers met een klein uurtje rijden zt je midden in de Pyreneeen.

Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Du Clos de St Cyprien in St. Cyprien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Du Clos de St Cyprien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Du Clos de St Cyprien scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: