Camping Beau Rivage ***

Camping Beau Rivage ***
8,7

Uitstekend

56 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Rustige camping aan rivier ideaal voor kinderen

suus_80, 12-8-2017

Nette rustige camping met redelijke tot grote plaatsen. De afmeting van de plaatsen verschilt wel. Simpel zwembad maar genoeg om lekker af te koelen. Bij het zwembad zit een barretje waar je ook je brood kan bestellen.

2 keer per week komt de pizzawagen op de camping. Verder geen eetgelegheden of winkeltje.

Veel net sanitair, in sommige gebouwen ook kinderwc.

Leiding van de camping spreekt goed engels en weet veel van de omgeving. Zij is erg vriendelijk en geeft graag tips.

Camping ligt aan een riviertje waar je van een rots af kan springen, er is een kleine stroming en je kan er met een netje visjes vangen. Voor alle leeftijden dus iets te doen.

Camping ligt in leuke omgeving met voldoende bezienswaardigheden en de Ardeche ligt om de hoek.

Helaas konden wij ons verblijf niet verlengen.

Veel Nederlandse gezinnen, maar geen animatie. Onze kinderen hebben dit hier ook niet gemist. Ze speelde met een hele groep en lekker samen zwemmen. Dit was voldoende.

Om 23.00 was het altijd stil op de camping. Als je meer reuring wil, kan dit tegenvallen.

Gereisd familie in juli 2017

rustig en back to the basics

Kevin, 10-8-2017

aan de zeer toegankelijke rivier de cèze. Fijn zwemmen en Achter het watervalletje kan je fijn visjes vangen met de kids.dame bij ontvangst zeer vriendelijk (haar man daarentegen eerder wat nors). Hadden campingplaats dicht a h water en nieuwe sanitair. Sanitair was netjes maar vaak wachten gezien mr 2 douches vr iedereen aant water. S nachts geen verlichting aant toilet en meestal geen toiletpapier meer maar smorgens alweer netjes aangevuld. zwembad klein & basic maar voldoende en wat n prachtig uitzicht.Bij warme dagen verschrikkelijke hondenpoepgeur rondom onze tent, weinig verlichting bij de speeltuigen vanaf duister. Petanque banen maar geen ballen. Geen kinderanimatie zoals eerder vermeld. Er was wel 1 muzikale avond in de week en dat was gezellig en ook voldoende. Hier kom je vr de rust en het zelf te ontdekken, niet om geanimeerd te worden. Kinderen maken er snel vriendjes

Fantastische vakantie!

Marjolijn, 8-8-2017

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op Beau Rivage. Hadden een prachtige plaats aan de rivier waar je altijd even wat verkoeling kon nemen. Mooie omgeving, waar veel te doen en te zien is. Wij zouden deze camping zeker aanraden.
Gereisd met partner in juli 2017

Hallo Marjolijn,

First of all, thanks a lot for your stay and for you revieuw.

It was a pleasure to see you again this summer !

Rustige gezinscamping!

Sylvia, 3-8-2017

Een leuke gemoedelijke camping. Ligt aan de rivier waarin men lekker kan afkoelen en spelen. Zwembad is prima maar niet spectaculair. Geen eetgelegenheid bij de camping behalve de al genoemde pizzabus (heerlijke pizza's!). Op ongeveer 1 kilometer afstand (lopen via het bos aan de overkant van de rivier) is de watermolen waar je kan eten. Dat was geen topkwaliteit maar werd gecompenseerd door het prachtige uitzicht. Stadje is op fietsafstand maar dan moet je wel wat heuvels op en af. Genoeg privacy door de terrassen op verschillende hoogten.

Hallo

Dank u voor jullie komst en jullie beoordeling.

stukje paradijs op aarde

Ron van Dijk, 30-7-2017

Vooraf was de communicatie al snel en prettig en kregen we een mooie plek aan de rivier aangeboden. Na de hartelijke ontvangst van Stephanie gingen we vol verwachting het spannende weggetje naar beneden af. Onze plek (181) was inderdaad super, groot, zon en schaduw en naast de rivier. Onze jongen had zeer snel vriendjes en was de hele dag bij de rivier te vinden.Verder is het vanaf uur of 10, 11 heerlijk rustig. Annimatie geen gebruik van gemaakt, pizza wel, heeerlijk maar inderdaad op tijd bestellen. Omgeving van alles te doen en verder qua restaurant is Le Moulinet op 200m van camping een aanrader. Als je van een leuke, rustige camping houd, zou ik zeker hierheen gaan!!

Hallo family Van Dijk,

Thank you so much for your review and also for you stay in our camping.

See you maybe next time. Groet

Zeer verzorgde, mooie en rustige camping

Elke De Laet, 30-7-2017

Plus: verzorgd sanitair, persoonlijk onthaal, rustig, bos-en schaduwrijk, vlakbij de rivier, verzorgd zwembad, goede ligging

Min: zandstrandje bij de rivier zou fijn zijn(of toch iets verzorgder, onkruid weg..), zwembad tot 20u open is leuker, zodat je na een daguitstap nog even kan gaan verfrissen.

goedendag

Dank u wel voor jullie komst en jullie beoordeling.

Tot ziens.

Fantastische camping op schitterende locatie

Kees en Laura plus kids, 24-6-2017

De camping ligt gezellig vlak bij het het stadje en naast de markt op dinsdag, kanoën op de rivier en bezoek aan grotten is het ook goed toeven op de camping. Er is een mooi uitzicht vanaf de terrassen en het zwembad waar ook een barretje is en je 2x per week pizza kan bestellen(op tijd bestellen). Je kan er ook brood halen (vooraf bestelen) en drank of ijs halen.

De rivier is ook fantastisch ... door een dammetje met kleine waterval kan je er heerlijk zwemmen, dobberen , snorkelen ... etc. Heerlijk om aan de rivier te zitten. Er zijn ook campeer plaatsen aan de rivier.

Voor wie in het verleden bij Belgische Marc kwamen ... nu eigenaars zijn nu Stephany en Frank. Er wordt geïnvesteerd in de camping ... beneden is nu ook stroom en een toiletgebouw en er zijn veel leuke activiteiten.

Er is nu ook meer te beleven ... voor kleine kinderen is er de knutsel club en animatie en een paar keer per week is er nu ook wat s avonds ... zonder dat het een hoempa hoempa camping wordt. Voor de grotere kinderen zijn er de Ping Pong tafels etc. De nieuwe eigenaars pakken het vol enthousiasme op en dat merk je aan de gezellige sfeer. Stephany spreekt goed Engels ( nu Franck nog :-) ) verder dansen ze ook leuk mee als er een feestje is.

Ook dit jaar gaan we er weer heen en dit jaar aan de rivier.

Gereisd familie in juli 2016

Hello,

Thank you so much for your review. We are happy to see you again this summer. First time near the river, the paradise, you will see !!!

So, see you soon :)

Eddy&Mimi, 7-6-2017

Heerlyk te verblyven op de camping,het is er rustig,we komen er al 30jaar na een.

We hebben nu de derde eigenaars zeer sympathieke mensen die alles doen om de gasten een fyne vakantie te bezorgen. De camping is in terrassen dus zien we niet veel volk ieder jaar komt er iets nieuws erby. de bevoorrading is op 2km 2 warenhuizen . Iedere disdag markt in st Ambroix en er is ook nog een lidl in stad.

Dit jaar gaan we in een mobilhome ,daar we onze caravan gestolen zyn ginder in een berging niet ver van de camping,we hopen op een goede afloop

In ieder geval blyven we trouw aan de camping beau rivage.

Gereisd met partner in juli 2016
Accommodatie-eigenaar

Un grand merci pour votre commentaire. Nous avons et aurons toujours plaisir à vous accueillir dans notre coin de paradis !

A très bientôt :)

Heerlijke camping lekker rustig schone sanitair .

Elly Bonnes, 16-4-2017

We waren in Juni 2016 op de camping lekker dat je zelf een plaats uit mocht zoeken .Heerlijk zwembad lekker verwarmd water toen wij er waren werden er lekkere banken en stoeltjes en tafeltjes neer gezet buiten het zwembad.Wij komen dit jaar in juni beslist weer terug.vr gr Fam Bonnes. Ps Graag zou ik willen weten waar er leuke markten zijn want die heb ik niet kunnen vinden .
Gereisd met partner in juni 2016
Accommodatie-eigenaar

Thank you so much for your review on Zoover. We will be happy to welcome again in our beautiful campsite.

Thanks. See you next time.

Geen camping voor ons

Shirley, 3-9-2016

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Erg dicht op elkaar, weinig ruimte, in een straatje. Geen airco en met 36 graden erg warm. Rivier is leuk, wel veel honden. In de avond af en toe iets te beleven. Paella, niet bijzonder en karaoke in het Frans, saai. Om 22.00 is het stil.
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in St. Ambroix (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Rivage scoort een 8.72 uit 10 op basis van 78 reviews.