Camping Beau Rivage ***

Beau Rivage
8,7

59 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Heerlijke camping, rust en plezier

FS, 12-9-2017

Wij hebben hier 2,5 week gestaan met een tent met ons gezin (kinderen 10, 8 en 4 jaar oud). Wij hadden van te voren gevraagd voor een ruime plek in de schaduw, en dit was zeker geslaagd. Volop schaduw, alle ruimte en veel privacy. Als je liever meer zon hebt en meer 'onder de mensen' dan kun je het beste bij de rivier staan, wij vonden dit wel wat kleine plekken.

Geen animatie voor de kinderen, dit hebben ze niet gemist. Wat we wel jammer vonden was het terras bij het zwembad, hier was een zeer beperkte ijskaart en weinig gezelligheid (vooral gebruikt voor de wifi). Dit zou makkelijk aan te passen zijn denken wij met wat meer gezelligheid, de mogelijkheid om (behalve de 2 avonden pizza afhalen) ook wat meer simpele snacks aan te bieden (frietjes, tosti's etc).

De rivier, springrots, vissen, dammetjes bouwen echt fantastisch!!! Voor jonge en oudere kinderen van alles te doen! Wij vonden de rivier fijner dan het zwembad, zon en schaduw, visjes zoeken, kikkers vangen, dammen bouwen, springen van de rots. Echt geweldig!

Het sanitair beneden bij de rivier was niet altijd even schoon, dit vanwege het gebruik door camping gasten die bij de rivier zaten. Sanitair boven was wel goed schoon.

Hele fijne camping

Rk, 31-8-2017

Wij hebben echt genoten op deze camping.

Het is een rustige camping met een fijne sfeer, vriendelijke en behulpzame eigenaren, alles goed onderhouden en voldoende en schoon sanitair.

De camping is bosrijk met meer dan voldoende schaduw.

De kinderen hebben snel aansluiting (Veel kinderen van ongeveer 6 tot 12) en genoten van de rivier en het zwembad.

(Let op er zijn weinig echt jonge kinderen, voor hen is de toegang tot de rivier ook te moeilijk, door de wat steile en rotsige oever).

Bij de toegang tot de rivier is een soort strandje waar je lekker kunt zitten. Door de aangelegde dam is er plek om te zwemmen, vissen, dammen bouwen, met de band van de stroomversnelling, bommetje vanaf de rotsen, of gewoon kijken naar de passerende kano's..

Geen toegang tot de rivier vanaf de onderste kampeerplekken, waardoor je je privacy daar ook behoudt.

Bij het zwembad is een fijn terrasje met Wifi en (in het hoogseizoen) een drankje/ijsje.

Behalve de pizzakar 2 keer per week wordt er niets georganiseerd op deze camping, echt een familiecamping voor rustzoekers dus!

In de omgeving veel te ontdekken door de mooie ligging tussen de Cevennen, Ardèche, Nimes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een plek om terug te komen

Judith, 23-8-2017

We hebben deze camping geboekt via de boekingssite van de camping zelf voor ons gezin (3 kids van 8, 6 en 1 jaar). Maar omdat onze kleine van 1 's middags slaapt, hebben we voor aankomst heel plezierig contact gehad via de mail.We werden goed geadviseerd welk plekje voor ons het meest geschikt was. Nummer 135 werd het. Een comfort tent plek met half schaduw / half zon. Toen we aankwamen schrokken we even van de steile weg op de camping. En ook op de plek zelf was het oppassen geblazen. De plek was heel ruim met een schitterend uitzicht over het dal, maar ook met een hoogteverschil naar beneden met de volgende plek. Achteraf is het ons reuze meegevallen. Het was een heerlijke vakantie van 17 dagen waarin we veel gezwommen hebben in zowel de rivier als het zwembad. Niks geen toestanden met stoelen bezetten bij het zwembad. Sanitair dat twee keer per dag werd schoongemaakt. Een pizzabus die twee keer per week de lekkerste pizza's vers bakt. Er is geen georganiseerd vermaak op de camping maar wat hebben onze kids zich goed vermaakt. Vissen, zwemmen, bommetjes maken van de rotsen, vriendjes maken met vele andere kinderen op de camping. Het was een top vakantie! Een aanrader voor iedereen die houdt van een mooie omgeving waar veel actieve dingen te doen zijn en een gezellige camping zoekt met ruime plekken.
Franck & Stéphanie, gérant, 26-8-2017

Hallo,

We are glad that you spent a nice stay in our campsite.

Thank you so much for your opinion.

You will be welcome again in the next relaxing stay :)

Groeten,

Rustige camping aan rivier ideaal voor kinderen

suus_80, 12-8-2017

Nette rustige camping met redelijke tot grote plaatsen. De afmeting van de plaatsen verschilt wel. Simpel zwembad maar genoeg om lekker af te koelen. Bij het zwembad zit een barretje waar je ook je brood kan bestellen.

2 keer per week komt de pizzawagen op de camping. Verder geen eetgelegheden of winkeltje.

Veel net sanitair, in sommige gebouwen ook kinderwc.

Leiding van de camping spreekt goed engels en weet veel van de omgeving. Zij is erg vriendelijk en geeft graag tips.

Camping ligt aan een riviertje waar je van een rots af kan springen, er is een kleine stroming en je kan er met een netje visjes vangen. Voor alle leeftijden dus iets te doen.

Camping ligt in leuke omgeving met voldoende bezienswaardigheden en de Ardeche ligt om de hoek.

Helaas konden wij ons verblijf niet verlengen.

Veel Nederlandse gezinnen, maar geen animatie. Onze kinderen hebben dit hier ook niet gemist. Ze speelde met een hele groep en lekker samen zwemmen. Dit was voldoende.

Om 23.00 was het altijd stil op de camping. Als je meer reuring wil, kan dit tegenvallen.

Franck & Stéphanie, gérant, 26-8-2017

Hallo,

Thank you so much for your opinion but also to have chosen our campsite.

We will welcome you for a longer stay with pleasure.

Groeten,

rustig en back to the basics

Kevin, 10-8-2017

aan de zeer toegankelijke rivier de cèze. Fijn zwemmen en Achter het watervalletje kan je fijn visjes vangen met de kids.dame bij ontvangst zeer vriendelijk (haar man daarentegen eerder wat nors). Hadden campingplaats dicht a h water en nieuwe sanitair. Sanitair was netjes maar vaak wachten gezien mr 2 douches vr iedereen aant water. S nachts geen verlichting aant toilet en meestal geen toiletpapier meer maar smorgens alweer netjes aangevuld. zwembad klein & basic maar voldoende en wat n prachtig uitzicht.Bij warme dagen verschrikkelijke hondenpoepgeur rondom onze tent, weinig verlichting bij de speeltuigen vanaf duister. Petanque banen maar geen ballen. Geen kinderanimatie zoals eerder vermeld. Er was wel 1 muzikale avond in de week en dat was gezellig en ook voldoende. Hier kom je vr de rust en het zelf te ontdekken, niet om geanimeerd te worden. Kinderen maken er snel vriendjes

Fantastische vakantie!

Marjolijn, 8-8-2017

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op Beau Rivage. Hadden een prachtige plaats aan de rivier waar je altijd even wat verkoeling kon nemen. Mooie omgeving, waar veel te doen en te zien is. Wij zouden deze camping zeker aanraden.
Gereisd met partner in juli 2017
Franck & Stéphanie, gérant, 11-8-2017

Hallo Marjolijn,

First of all, thanks a lot for your stay and for you revieuw.

It was a pleasure to see you again this summer !

Rustige gezinscamping!

Sylvia, 3-8-2017

Een leuke gemoedelijke camping. Ligt aan de rivier waarin men lekker kan afkoelen en spelen. Zwembad is prima maar niet spectaculair. Geen eetgelegenheid bij de camping behalve de al genoemde pizzabus (heerlijke pizza's!). Op ongeveer 1 kilometer afstand (lopen via het bos aan de overkant van de rivier) is de watermolen waar je kan eten. Dat was geen topkwaliteit maar werd gecompenseerd door het prachtige uitzicht. Stadje is op fietsafstand maar dan moet je wel wat heuvels op en af. Genoeg privacy door de terrassen op verschillende hoogten.
Franck & Stéphanie, gérant, 6-8-2017

Hallo

Dank u voor jullie komst en jullie beoordeling.

stukje paradijs op aarde

Ron van Dijk, 30-7-2017

Vooraf was de communicatie al snel en prettig en kregen we een mooie plek aan de rivier aangeboden. Na de hartelijke ontvangst van Stephanie gingen we vol verwachting het spannende weggetje naar beneden af. Onze plek (181) was inderdaad super, groot, zon en schaduw en naast de rivier. Onze jongen had zeer snel vriendjes en was de hele dag bij de rivier te vinden.Verder is het vanaf uur of 10, 11 heerlijk rustig. Annimatie geen gebruik van gemaakt, pizza wel, heeerlijk maar inderdaad op tijd bestellen. Omgeving van alles te doen en verder qua restaurant is Le Moulinet op 200m van camping een aanrader. Als je van een leuke, rustige camping houd, zou ik zeker hierheen gaan!!
Franck & Stéphanie, gérant, 11-8-2017

Hallo family Van Dijk,

Thank you so much for your review and also for you stay in our camping.

See you maybe next time. Groet

Zeer verzorgde, mooie en rustige camping

Elke De Laet, 30-7-2017

Plus: verzorgd sanitair, persoonlijk onthaal, rustig, bos-en schaduwrijk, vlakbij de rivier, verzorgd zwembad, goede ligging

Min: zandstrandje bij de rivier zou fijn zijn(of toch iets verzorgder, onkruid weg..), zwembad tot 20u open is leuker, zodat je na een daguitstap nog even kan gaan verfrissen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Franck & Stéphanie, gérant, 6-8-2017

goedendag

Dank u wel voor jullie komst en jullie beoordeling.

Tot ziens.

Fantastische camping op schitterende locatie

Kees en Laura plus kids, 24-6-2017

De camping ligt gezellig vlak bij het het stadje en naast de markt op dinsdag, kanoën op de rivier en bezoek aan grotten is het ook goed toeven op de camping. Er is een mooi uitzicht vanaf de terrassen en het zwembad waar ook een barretje is en je 2x per week pizza kan bestellen(op tijd bestellen). Je kan er ook brood halen (vooraf bestelen) en drank of ijs halen.

De rivier is ook fantastisch ... door een dammetje met kleine waterval kan je er heerlijk zwemmen, dobberen , snorkelen ... etc. Heerlijk om aan de rivier te zitten. Er zijn ook campeer plaatsen aan de rivier.

Voor wie in het verleden bij Belgische Marc kwamen ... nu eigenaars zijn nu Stephany en Frank. Er wordt geïnvesteerd in de camping ... beneden is nu ook stroom en een toiletgebouw en er zijn veel leuke activiteiten.

Er is nu ook meer te beleven ... voor kleine kinderen is er de knutsel club en animatie en een paar keer per week is er nu ook wat s avonds ... zonder dat het een hoempa hoempa camping wordt. Voor de grotere kinderen zijn er de Ping Pong tafels etc. De nieuwe eigenaars pakken het vol enthousiasme op en dat merk je aan de gezellige sfeer. Stephany spreekt goed Engels ( nu Franck nog :-) ) verder dansen ze ook leuk mee als er een feestje is.

Ook dit jaar gaan we er weer heen en dit jaar aan de rivier.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Franck & Stéphanie, gérant, 2-7-2017

Hello,

Thank you so much for your review. We are happy to see you again this summer. First time near the river, the paradise, you will see !!!

So, see you soon :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in St. Ambroix (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Beau Rivage scoort een 8.73 uit 10 op basis van 82 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: