Beoordelingen Sorede

17 april 2014

Sorede
17 beoordelingen
Beoordelingen Sorede

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Sorede. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Sorede. Ben je zelf op vakantie geweest naar Sorede? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Sorede scoort een 8,0 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 1 Appartement, 2 Campings, 1 Hotel en 1 Vakantiehuis in Sorede. Op Zoover vind je bovendien 9 vakantiefoto's van Sorede. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Sorede. Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon.
Even geduld a.u.b.

7,1
8,7
8,2
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Mooie omgeving"vertalen
Postma
10,0
9,0

29-12-2013 Je kunt er mooie fiets-en wandeltochten maken.Je kunt bij helder weer de bergtop de Canigou zien.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Kleinschalig, niet druk"vertalen
doekele.oosterom
8,0

20-8-2013 De dorpen in de omgeving zijn echt Frans, relatief rustig en mooi fietsgebied

met jonge kinderen, Juli 2013
"Mooi en rustig achterland"vertalen
madeleine
5,0
5,0

9-9-2013 Mooie bergen en leuk dorpje, wandelen langs watervallen en beekjes
dorpjes in de buurt zijn leuk : alberes met diverse leuke restaurantjes
wij logeerden bij residence rasclose, mooi gelegen en aanrader

De beste prijzen en lastminutes voor Sorede bij:

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Leuk dorpje"vertalen
T&P
9,0

23-10-2012 Net buiten de drukte van Argeles gelegen tegen de pyreneen aan. Leuke eettentjes, gemoedelijke sfeer. In de zomer veel avondevenementen, een markt, een jazz uitvoering e.d.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Rustig dorpje"vertalen
a van der veen

15-8-2012 rustig dorpje veel te doen in de omgeving

met jonge kinderen, 2012
"Mooie oude dorpskern,gezellig in het seizoen"vertalen
anna66
8,0

16-6-2012 heel gunstig gelegen, net buiten massatoerisme, 15 min. van stranden, vlakbij de spaanse grens, niet ver van afslag autoroute, Le Boulou of Perpiignan zuid

met partner, 2012
"Voor elk wat wils, alles is dichtbij"vertalen
bbas505
9,0

15-6-2012 schilderachtige dorpjes, zee, strand, haventjes bergen bossen, Spanje, natuur, cultuur, restaurantjes, dorpsfeesten enz,
aan de kust op 7 km dancings discotheken en vermaak voor jongeren , ook animatie op de camping af en toe, wij hebbenn heel veel leuke dingen gezien en gedaan, en wij gaan terug want er iis nog veel meer te ontdekken!

met jonge kinderen, Juni 2012
"Goed"vertalen
postma
9,0

13-6-2012 Mooie omgeving. Sorede is een typisch frans dorp.

met een groep, 2012
"Rustig, mooi"vertalen
Anoniem
8,0

10-5-2012 Prima bestemming voor een rustige vakantie. Geen enorme trekpleister voor toerisme.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Op doorreis naar Spanje"vertalen
wibrand
9,0

29-2-2012 Op doorreis naar Spanje logeerden we een paar dagen bij vrienden in vallee heureuse (Sorede). Het weer was helaas niet zo goed. De omgeving (Pyreneeen en Collioure) is fantastisch (dit wisten we al, want we hebben er eerder een vakantie doorgebracht).

Het is een gezellig dorpje met leuke straatjes en pleintjes. Er zijn inderdaad een paar leuke terrasjes (en restaurantjes).

We hebben ook een hele mooie wandeling gemaakt.

Er is trouwens een hele indrukwekkende video te vinden op Youtube over vallee heureuse in november 2011. Het riviertje wat hier loopt is uitgegroeid tot een mega rivier die halve huizen wegspoelt.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?