Beoordelingen Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***

Franceloc Domaine les Vignes d'Or***
31 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***
Chemin des Mouysses B.P. 34, F-34350, Sérignan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or scoort een 7,1 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** met andere accommodaties in Sérignan.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,5
7,4
8,1
Toon score en beoordelingen van:
"Leuke camping, goede service!"vertalen
Fam. de Backere
7,0

5-8-2012 Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwembad is erg leuk en netjes onderhouden! Er word goed toezicht gehouden.
Op de camping is veel animatie aanwezig, helaas is dit allemaal in het Frans. Onze kindjes hebben er geen gebruik van gemaakt.
Het strand vonden wij te ver weg om te lopen, zeker met kinderen. Met de auto ben je er in 5 minuutjes. Parkeren bij het strand is geen enkel probleem, en is tussen 12 - 14 uur gratis! De andere uren is het ook niet duur. Het strand is erg mooi en de boulevard en markt zeker een aanrader om overheen te lopen.
De toegangsweg tot de camping kan wel wat beter. Deze is erg smal en met 2 auto's moet er een in de berm.
De caravan waarin wij zaten was erg schoon! Alle stacaravans zijn nieuw.
De service op de camping is ook zeer goed. Bij klachten word er gelijk naar een oplossing gezocht en bij problemen worden deze gelijk verholpen. Ook erg handig dat er een engels sprekende medewerker bij de receptie zit (Hugo).
Wij waren erg tevreden!

"Een blijvend toppertje"vertalen
suristar2001
8,0

12-8-2012 Voor de 2e maal doorgebracht op deze camping, we hebben wederom genoten van een geweldige vakantie. Vriendelijke, behulpzame werknemers, schone omgeving, goed zwembad, gezellige party avonden. De omgeving blijft zeer aangenaam, mn het strand Vendres Plage, iets minder druk tov Valras Plage. Valras blijft met name in de avonden een gezellig centrum. Ook de plekken rondom het gebied blijven het bezoeken waard, Cape agde bijv een zeer authentiek dorp. Al met al wederom genoten.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping voor gezinnen met kinderen"vertalen
Marco en Corine
8,0

7-8-2012 In juli twee weken verbleven op Vignes d'Or. We hebben last minute geboekt via internet. We hadden met ons vieren een 6-persoons stacaravan. Ruim genoeg. De plaatsen zijn allemaal schaduwrijk. Onze caravan had een heerlijke veranda. Zwembad erg lekker voor de kinderen, maar ook voor de ouders omdat het allemaal overzichtelijk is. Het personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Animatie inderdaad in het frans, maar dat is nu eenmaal niet anders. Ondanks dat het moeilijk verstaanbaar is, is het toch leuk om naar de activiteiten te kijken en soms mee te doen. Strand van Serignan is op 5-10 minuten rijden gelegen. Heerlijk daar en bovendien gratis parkeren. Zee loopt erg geleidelijk af. Voldoende grote supermarkten op enkele autominuten van de camping. Voor ons zeker een adres om nog een keer naar terug te keren.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Franceloc Domaine les Vig...

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldig"vertalen
Marc Marcia en Patr...
8,0

16-7-2011 Vriendelijk ontvangst in het Engels. Chalet ohara, goed onderhouden, ruim voorzien van koelkast met ruim vriesvak. Omgeving zeer gezellig, mn Valras Plage erg gezellig, de andere stranden zijn wat rustiger. Het zwembad op het park, is ronduit geweldig, uren hebben onze kids er doorgebracht. Animatie idd in het Frans, maarja je bent ook in Frankrijk.
Erg leuk en gezellig, jammer dat we maar 1 week geboekt hebben. We hebben een leuke tijd gehad en gaan volgend jaar zeker weer terug, en dat doen we normaliter niet. In de omgeving kun je goed fietsen en joggen, wat dan ook veel mensen doen.
Een grote liddl en Hyper U, van alle gemakken kun je voorzien zijn.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Leuke camping met kids tot 12jr"vertalen
Fam. van Liere Bier...
8,0

31-7-2011 2 weken geweest van 10 tot 24 juli. Mooie caravan habana +, mooi zwembad met permanent toezicht, animatie inderdaad wel Frans maar dit weet je als je een franse camping boekt. Ontvangst in het Engels, vond wel restaurantpersoneel beetje veel Frans gericht(niet allemaal).
Heb er een prima vakantie gehad en ook best wel redelijk(niet te veel) nederlanders op de camping, vriendjes maken dus geen probleem.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Mooie kleine camping"vertalen
frankennicole
8,0

4-9-2010 Deze camping is rustig gelegen op 10 auto-minuten van het strand. Het zwembad is niet groot, maar wel mooi. Het heeft een buitenzwembad met 2 grotere glijbanen en een overdekt zwembad. Ook is er een voetbalveldje en een jeu de boule veldje.

Het nadeel van deze camping is dat er vrijwel alleen maar Franse gasten kwamen, wat voor onze kids niet erg gezellig was. Ook de animatie was in het frans en dus totaal niet te volgen. Onze kids hadden dus helemaal geen aansluiting met de andere kids.

De pizza's en de kip waren niet duur en erg lekker. De chalet ( Habana+ ) was niet groot maar wel vrij nieuw, compleet en netjes.

Alles bij elkaar was het best leuk, maar de volgende keer zoeken we toch een camping met iets meer Nederlanders.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Gezellige, kleinschalige franse camping!"vertalen
Femke
10,0

22-8-2010 Gezellige camping. Vriendelijke mensen. Goed onderhouden, mooi zwembad, perfect onderhouden sanitair. Kleine kampeerplekken. 's Ochtends vers brood, goed betaalbaar. Animatie is franstalig. Weinig Nederlanders op de camping.
Mooi strand (10 minuten rijden) bij Serignan Plage. Rustig en gratis parkeren. Heerlijke tapasbar aan het strand!

met partner, Juni 2010
"Rustig en groen in kale en rommelige omgeving"vertalen
Ineke
10,0
7,0

9-7-2010 Net terug van een verblijf van 3 weken in een eenvoudig wat ouder chalet(,nr. 237)met zon/schaduw en veel privacy, veruit de beste ligging dan de andere chalets Veelal nieuwe mobile-homes, vrij dicht op elkaar sommige daardoor met weinig privacy. Het terrein wordt prima onderhouden. Prachtige zwembaden waar onder één overdekt bad er is wel een toilet bij het zwembad. Vanaf 26/6 elke avond animatie tot 23.30.In het weekend is het vrij rumoerig door animatie van campings in de buurt en uit omliggende dorpen. Heerlijk voor een strandvakantie, mooi strand(langzaam aflopend) aan de boulevard en wat landelijker strand bij Serignan-plage, ca. 10 min. met de auto. Voor culturele uitjes of mooie natuur moet je ca. 75 km he binnenland in(Carcasconne, Montpellier, Gorges d'Heric/Herault). Dit jaar wel veel last van muggen en andere steekbeestjes. Overwegend franse bezoekers.Hypermarché en Lidl op ca 1 km.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Rustige camping met vriendelijk personeel"vertalen
B
7,0

14-9-2009 Wij zaten op een rustig deel met veel Fransen.
Nieuwe fraaie caravan van de camping zelf.
Zwembad is prima, badmeester is wel streng.
Afhaal (pize en friet) is wel in orde. Restaurant moet je dag van te voren reserveren.
Met 10 min rijden zit je bij het strand en in Valras is er altijd wel een plekje te vinden. Prachtig strand en zeer kindvriendelijk door de golfbrekers.
Als je op pad gaat zijn er wel veel files door verkeer naar Sete. In de directe omgeving is niet veel te zien. Wel de echte Franse stadjes.
Super U in de buurt en bijna altijd open.

met jonge kinderen, Aug. 2009
"Leuke nette franse camping"vertalen
sanne
6,0
8,0

14-8-2009 Leuke nette franse camping maar weinig sfeer, vooral veel fransen dat was jammer voor onze kinderen die moeilijk contact kregen.
's avond genoeg annimatie.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?