Beoordelingen Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***

Franceloc Domaine les Vignes d'Or***
40 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***
Chemin des Mouysses B.P. 34, F-34350, Sérignan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or scoort een 7,0 uit 10, op basis van 40 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** in Sérignan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Franceloc Domaine les Vignes d'Or*** met andere accommodaties in Sérignan.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,7
7,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
"Kindvriendelijk...? NEE"vertalen
Geert
5,0
4,0
4,0
8,0

05-08-2014 We zijn afgelopen zomervakantie naar deze camping geweest met onze kinderen van 1 1/5 jaar. Voor twee weken hoogseizoen betaalden we ca. €1800,- voor een stacaravan (Mobile home) Deze stacaravan is uitstekend, schoon en vrij nieuw! De stacaravan is omringt door steentje en keien. Voor kleine kinderen is het dus opletten geblazen, want als je hierop valt doet dat pijn! Verder is het zwembad prima, met zeer mooie glijbanen. De animatie was enkel is het Frans maar voor mijn gevoel prima. Verder is er niets te beleven op de camping. Geen speeltuintje of iets dergelijks. Je kan op de campings enkele stokbrood bestellen, verder niets. Wel is er iedere avond wat animatie bij de centraal gelegen bar (nabij zwembad), maar hiervan hebben we geen gebruik gemaakt.

"Prima, maar volle camping"vertalen
Lon
7,0

04-08-2014 Het is een camping in een dennenbos, dus je hebt altijd wel een plek in de schaduw. Sta je vooraan, dan sta je dichtbij de drukke glijbanen/zwembad. Voor de kinderen is er veel te doen. Volleybalveld, midgetgolf, voetbalveldje, ping pong tafel, voetbaltafel, springkussens, glijbanen. Wel staat alles erg dicht op elkaar, zo ook de caravans. Stacaravan was met veranda en overkapping. Dat was prettig. Het strand lag op 5 minuten met de auto, prima strand. Goed verblijf gehad, maar niet voor herhaling vatbaar dit vanwege de volheid van de camping. Het is trouwens voornamelijk een Franse camping en zij houden over het algemeen niet echt rekening met andere mensen.
Uitstapjes gemaakt naar Beziers, St. Pierre sur Mer...maar niet echt bijzonder helaas.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Overzichtelijke camping voor jonge gezinnen"vertalen
Janita Oosse
9,0

03-08-2014 Prima camping, wij hebben er een weekje gezeten. Onze kinderen zijn 4 en 6. Camping en zwembad is overzichtelijk.
Zwembad is fantastisch, zeker als je van glijbanen houd! Wij waren er laatste week van juli, maar drukte viel erg mee, bedjes bezet zoals overal.......maar geen trappen vol kinderen voor een glijbaan e.d.
Verder is er weinig, klein speeltuintje met springkussens, nog een ander speeltoestel en een voetbal veldje. Voor jonge kinderen voldoende, maar voor iets oudere kinderen mogelijk wat weinig.

Veel Fransen gasten, de animatie is ook Frans, maar wat wil je in Frankrijk;-)
(Overigens ook best een aantal Nederlandse gezinnen tijdens ons verblijf)
Personeel doet goed zijn best om je te woord te staan in het Engels.

Mobilehome (habana top presta 4 pers) was keurig netjes, bedden vonden wij vrij hard. Binnen erg krap, maar je leeft veel buiten. Plaatsen zijn ook klein, mobilehomes erg op elkaar geplaatst. Wel een veranda, prima zitje, maar daaromheen bij veel weinig ruimte.

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Goede prijs voor deze camping"vertalen
MarkyB
9,0

14-07-2014 Vorig jaar september zijn we op deze Franceloc camping terecht gekomen, leuke camping! Heel fijn zwembad met leuke glijbanen, verder was er niet veel te doen op de camping zelf maar de omgeving maakt veel goed. Het speeltoestel was kapot en erg klein en het springkussen was vies en ook gedeeltelijk stuk.
Cap-d'agde(aquarium als het regent),in Beziers de Neuf Ecluses en een mooie kathedraal waar je bovenop een heel mooi uitzicht hebt. Hele mooie stranden o.a. Valras en een mooie wandeling gemaakt in de Gorges d'Heric.

met jonge kinderen, Juni 2013
"Iets achteruit gegaan"vertalen
Snels
5,0

09-08-2014 In 2009 2 weken in juni
In 2013 3 weken in juni/juli

Nav hele fijne vakantie in 2009 zijn we hier in 2013 terug gekomen. Camping is achteruit gegaan

+ klein en overzichtelijk opgezet, kinderen kunnen met gerust hart alleen over de camping met fietsje of stepje
+ in 2013 2 grote waterglijbanen erbij
+ mobilhome van Franceloc prima en ruim genoeg voor 2 volw + 2 kl kind
+ perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving
+ Lidl en HyperU vlakbij

- zwembad kon hoeveelheid gasten niet aan
- op het drukste moment ging animatieteam waterpolo spelen, lag je bij het diepe zwembad kreeg je geregeld letterlijk een bal tegen je hoofd
- restaurant in 2009 perfect; lekker en heel betaalbaar, altijd vol, reserveren was noodzakelijk. In 2013 andere uitbater, beperkte kaart en duur. Was vaak uitgestorven 's avonds
- personeel maakte zich niet moe

Mobilhomes op nieuw aangelegd gedeelte staan erg op elkaar. Mobilhomes langs weggetje dat buiten camping loopt hebben veel last van opwaaiend stof.

"Leuke camping, goede service!"vertalen
Fam. de Backere
7,0

05-08-2012 Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwembad is erg leuk en netjes onderhouden! Er word goed toezicht gehouden.
Op de camping is veel animatie aanwezig, helaas is dit allemaal in het Frans. Onze kindjes hebben er geen gebruik van gemaakt.
Het strand vonden wij te ver weg om te lopen, zeker met kinderen. Met de auto ben je er in 5 minuutjes. Parkeren bij het strand is geen enkel probleem, en is tussen 12 - 14 uur gratis! De andere uren is het ook niet duur. Het strand is erg mooi en de boulevard en markt zeker een aanrader om overheen te lopen.
De toegangsweg tot de camping kan wel wat beter. Deze is erg smal en met 2 auto's moet er een in de berm.
De caravan waarin wij zaten was erg schoon! Alle stacaravans zijn nieuw.
De service op de camping is ook zeer goed. Bij klachten word er gelijk naar een oplossing gezocht en bij problemen worden deze gelijk verholpen. Ook erg handig dat er een engels sprekende medewerker bij de receptie zit (Hugo).
Wij waren erg tevreden!

"Een blijvend toppertje"vertalen
suristar2001
8,0

12-08-2012 Voor de 2e maal doorgebracht op deze camping, we hebben wederom genoten van een geweldige vakantie. Vriendelijke, behulpzame werknemers, schone omgeving, goed zwembad, gezellige party avonden. De omgeving blijft zeer aangenaam, mn het strand Vendres Plage, iets minder druk tov Valras Plage. Valras blijft met name in de avonden een gezellig centrum. Ook de plekken rondom het gebied blijven het bezoeken waard, Cape agde bijv een zeer authentiek dorp. Al met al wederom genoten.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prima camping voor gezinnen met kinderen"vertalen
Marco en Corine
8,0

07-08-2012 In juli twee weken verbleven op Vignes d'Or. We hebben last minute geboekt via internet. We hadden met ons vieren een 6-persoons stacaravan. Ruim genoeg. De plaatsen zijn allemaal schaduwrijk. Onze caravan had een heerlijke veranda. Zwembad erg lekker voor de kinderen, maar ook voor de ouders omdat het allemaal overzichtelijk is. Het personeel op de camping is erg vriendelijk en behulpzaam. Animatie inderdaad in het frans, maar dat is nu eenmaal niet anders. Ondanks dat het moeilijk verstaanbaar is, is het toch leuk om naar de activiteiten te kijken en soms mee te doen. Strand van Serignan is op 5-10 minuten rijden gelegen. Heerlijk daar en bovendien gratis parkeren. Zee loopt erg geleidelijk af. Voldoende grote supermarkten op enkele autominuten van de camping. Voor ons zeker een adres om nog een keer naar terug te keren.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Geweldig"vertalen
Marc Marcia en Patr...
8,0

16-07-2011 Vriendelijk ontvangst in het Engels. Chalet ohara, goed onderhouden, ruim voorzien van koelkast met ruim vriesvak. Omgeving zeer gezellig, mn Valras Plage erg gezellig, de andere stranden zijn wat rustiger. Het zwembad op het park, is ronduit geweldig, uren hebben onze kids er doorgebracht. Animatie idd in het Frans, maarja je bent ook in Frankrijk.
Erg leuk en gezellig, jammer dat we maar 1 week geboekt hebben. We hebben een leuke tijd gehad en gaan volgend jaar zeker weer terug, en dat doen we normaliter niet. In de omgeving kun je goed fietsen en joggen, wat dan ook veel mensen doen.
Een grote liddl en Hyper U, van alle gemakken kun je voorzien zijn.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Leuke camping met kids tot 12jr"vertalen
Fam. van Liere Bier...
8,0

31-07-2011 2 weken geweest van 10 tot 24 juli. Mooie caravan habana +, mooi zwembad met permanent toezicht, animatie inderdaad wel Frans maar dit weet je als je een franse camping boekt. Ontvangst in het Engels, vond wel restaurantpersoneel beetje veel Frans gericht(niet allemaal).
Heb er een prima vakantie gehad en ook best wel redelijk(niet te veel) nederlanders op de camping, vriendjes maken dus geen probleem.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?